{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Abort ? {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste har haft en smutter, altså da vi havde sex, troede ikke der skete noget ved det,men nu har jeg så fået min mens, 4 dage senere end normalt. Og igår da det kom havde jeg ret stærke smerter, og vågnede flere gange i nat på grund af smerter, der er kommet en del store klumper ud med blodet. Kan det være en abort ? Og skal jeg ringe til lægen og få det tjekket ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abort ?
  • #1   21. nov 2011 Ja det kunne det godt lyde som.... Jeg ville nok lige få lavet en gyn undersøgelse, just in case.

• #2   21. nov 2011 Det kan godt lyde som en spontan abort. Om lægen vil gøre noget er meget forskelligt. Da jeg var igennem en for nogle år siden ville lægen ikke gøre noget andet end en samtale om hvad jeg skulle være obs på i den næste tid og ellers lade kroppen gøre arbejdet selv. Og min veninde der testede positiv i tirsdags men fik mens onsdag vil lægen heller ikke gøre noget ved med mindre hun får feber.

Man siger faktisk at mange kvinder bliver gravide uden de ved det men på alm mens dag begynder man at bløde og derfor finder man ikke ud af at man var gravid. Og der gør man jo heller ikke noget for man ved ikke at man har været gravid.

• #3   21. nov 2011 Jeg har også haft mens, hvor der også har været klumper.. Lægen sagde at det godt kunne været gammelt blod som ikke var kommet med ud ved sidste mens... Men ring til lægen for at være sikker smiley ...

Kommentér på:
Abort ?

Annonce