6. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
går på tæer!? {{forumTopicSubject}}
Liva er 10 mdr og går jo rundt om ting og når vi holder hende i hånden, men kun på tæerne. hun står for det meste også på tæer, når hun bare står stille.
hvor mange af jeres gør/gjorde det og hvor længe gik der inden de gik på flade fødder?
altså de andre 2 har også gjort det sådan liiige i starten af stå op perioden, men er hurtigt kommet på de flade fødder.
det er egentlig bare fordi hun har en "uregelmæssighed" under hendes ene fod. og kan ikke finde ud af om hun bare går sådan eller måske det er den der genere på flade fødder! for så ville hun vel kun stå på tæer med den fod og ikke begge?
andre ballerina-børn derude?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Så fandt de ud af at mit ene ben var en smule kortere end det andet, så jeg fik sådan et specielt indlæg i mine sko
Jeg voksede fra det, og nu er der ingenting mere ..
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Vi har haft fys på ham, og lavet gymnastik, og babymassage og zoneterapi, vi har været det hele igennem, men han gør det stadig...
Vi har fået tjekket om hans sene er for kort, men det er den heller ikke...
Så nu er det bare blevet en vane for ham, som vi skal rette ham i når han gør det... Har han sko/støvler på, så gør han det ikke, da han ikke kan så, men har han pusser eller bare tæer, så er han oppe på tæer med det samme...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Men et af vores vennepar som har en pige, hun gjorde det når hun var oppe at stå når hun blev holdt i hånden (ved ikke om hun stadig gør det), hun var ikke så gammel, ca 7 mdr, men hun var en lille ballerina
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
og vi fik af vide af lægen at det var hans lægge/achilleussene scenen der var for korte
men han skulle lære at gå på flad fod for ellers kunne det blive permenent
går på tæer!?