Det at børn render rundt i bare tæer.. {{forumTopicSubject}}
Malik render meget rundt uden sko når vi er hjemme i nærområdet. Både på gangene i vores rækkehusområde og på de grønne arealer..
Jeg går også selv på bare tæer det meste af sommeren. Elsker det og jeg elsker at se min lille søn ( 21 mdr ) rende rundt og stritte med sine små pølsetæer og være så dejlig fri.
Men min storebrors unger og min kærestes søster datter må ikke rende rundt på bare tæer. Også bare når de er hjemme i deres egne haver hører jeg tit at forældrene brummer omkring sko. Og tænke at de skulle gå barfodet rundt på villavejen er da helt utænkelig for dem...
Jeg sidder og undrer mig over at de går så meget op i de sko hele tiden...
"Det ku' være at de trådte på en bi eller glasskår" ...... Og så tænker jeg bare -Ja og hvad så !? Godtnok gør det da ondt men det er ikke noget børn dør af og oddsene er ikke særligt store i forhold til glæden ved at mærke jorden under sine fødder....
Kan forstå hvis man bor i indre by at ens unger ikke skal rende rundt i bare tæer med alt det folk smider på gaden, men i et pænt område ?! .....
Er det mig der er lidt for hippieagtig i min barfodsholdning eller er det dem der er sippede !?
Ved godt at der ikke er et facit for hvad man gør men i min verden troede jeg bare at børn får lov at rende uden sko om sommeren hvis området er til det, uden at forældrene sidder på pinde over om de træder på en bi.....
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 619
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
synes da ikk det gøre noget, har jeg da os selv gjort som bette
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Anja - Nok også sådan jeg ville ha' det.. "hvorfor ikke" *G*...
Mille - Totalt .... Hvis jeg ku' havde jeg rendt rundt på bare tæer altid.. Vil også helst køre i bil barfodet.. Så smider altid skoene hvis jeg skal ud på en biltur på længere end 15 minutter.
Har sko på oppe i byen, men også kun fordi at fliserne altid er så varme deroppe
Mille den glade - Synes også at det gør ondt "først på sæsonen".. Men man skal bare lige ha' gået dem til ...
Min søn synes også at det var noget mærkeligt noget i starten af sommeren da hans mor pludselig pillede skoene af ham og han skulle rende på bare tæer.. Men nu elsker han det ..hehe
mar 2008
Men at lade barnet rende rundt i sko altid fordi at der er en lille bitte mulighed for at de kan træde på et eller andet, synes jeg ( i forhold til mine egne holdninger ) er fjollet...
Kunne heller aldrig drømme om at mine unger skulle ha' sko på på stranden.
Men igen det er jo bare et holdningsspørgsmål uden facit
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Min nevø og niece på 2½ og 7 år rander også altid i bar tær , det er skøønt
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 75
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Noget andet er at man kan nemt få fod svamp ved at have sko på altid, og det kan være ligeså smertefuldt som og træde noget op i foden !
har selv prøvet fod-svamp, gør herre nas . (havde altis sokker på uanset hvad jeg lavede )
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
Maschas Mor - Jeg synes da at du skal sige at din datter ikke må rende rundt uden sko på når det er køligt i vejret.
Jeg har sagt til Maliks DP at hun ENDELIG skal tage hans sko af når det er varmt og de er i haven. Og så styrer hun det ellers selv. Når jeg henter ham om eftermiddagen har han altid sko på hvis det er lidt 'fodkoldt'
Sabrina - Trådte han på en baby ?!
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
Hvis vi skal andre steder som ud og handle osv, så SKAL hun have sko eller sandaler på.. ( os selvom mor måske ikk lige har det )
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
Helt klart barfodet i den her varme, hvis underlaget, og vejret tillader det. Kan da heller ikke selv holde ud at skulle have varme snævrende sko på om sommeren. Det er rigtigt sundt for fødderne at bliver luftet lidt. Så jeg stemmer for barfodet :o)
Det at børn render rundt i bare tæer..