837 visninger
|
Oprettet:
Mor til Málik & Naja! <3 .
15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Børn med flere fædre? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har fra et tidligere forhold min skønne søn på 2 til April, & en skøn skøn datter fra i år.
Jeg er så uheld vi er blevet alene, & tanken om nr 3 har altid været der!
Så Nu skal jeg høre, jeg har to børn med to forskellige?
Jeg bliver 20 den 7 December, men hvad nu hvis jeg egentlig gerne ville ha nr 3 & bare fandt manden i mit liv?
Er der nogen der har børn med 3 forskellige? Hvad gør jeg?
Ikke af det skal være nu & her, eller om nogen år, men måske om 5-6år?
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Og min plan er at finde ham der ridderen på den hvide hest, og så udleve min drøm (:
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
en bekendt jeg har har 3børn med 1 mand, hendes nuværende kæreste har 2 børn med 1 kvinde - og så har de også børn sammen, med det vil jeg sige
slå koldt vand i blodet - find den eneste ene- så kommer fælles børn automatisk
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
mar 2010
Min bekymring er næsten magen til din, for min største frygt er at for eksempel Mila's far vælger at være en del a hendes liv, og vil have hende hver 2. weekend og helligdag/juleaften/ferie osv. Og at Nena så ikke ser hendes far.. jeg er vildt bange for noget i den stil skal ske, og at jeg så ikke kan forhindre feks. Nena i at føle sig mindre elsket fordi hun ikke ser hendes far /: Eller omvendt ?
Dog er der ingen a fædrene inde i billedet, ligenu? Men det kan jo selvfølgelig skifte s:
men jeg prøver at lade være med at tænke på det, og se det fra den positive side.. jeg elsker begge mine piger.. Og opstår det problem, må jeg som mor gribe tyren ved hornene og forklare dem hvordan det hele hænger sammen (: Og håbe på jeg finder en rigtig sød fyr der vil være der og elske begge mine piger, som hans egne (:
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
mar 2010
Lige præcis..
her har jeg valgt at droppe kontakten til Nena's far.
Jeg havde ikke kontakt til ham hele graviditeten og de første 2 måneder fordi han var i et misbrug. Da jeg så skulle ringe og bede om fuldforældre myndighed a ham, fortalte han det var han ude a osv. så jeg gav ham en chance for at være far for hende.. Og sådan var det i 5 måneder.. Ikke en eneste gang kom han og så hende.. og Sådan er man i min verden bare ikke far !! Så jeg valgte at slette hans FB og kontakte ham igen.. og jeg har ikke hørt fra ham siden ! Nu er hun 13 måneder, og kontakter han mig nogensinde, får han i vide han må gå i amtet, for han har fået en chance og den spildte han ! Men jeg er næsten 100% sikker på det fordi han ikke er og aldrig har været ude a sit misbrug !!!
Mila's far ønsker bare ikke at være en del a hendes liv, og jeg ved sku ikke om han skifter mening eller ej må jeg ærlig indrømme.. Lige pt kommer han sammen med hans eks, som han i forvejen har en pige med? og jeg tror ikke han kontakter mig så længe de sammen, men jeg ved det ikke ? Ved ikke engang om hans familie ved han skal være far igen s: Derfor er jeg også lidt lost, med hvordan jeg skal gribe det an når han skal skrive under på han er faren, om jeg skal lade det køre gennem amtet og de så sender brevet hjem til ham og hans dame, eller om jeg skal kontakte ham på FB og sige jeg har brug for den der underskrift ? Men tænker også bare.. På et eller andet tidspunkt kan det jo nærmest ikke undgåes at der kommer et brev hjem til ham ang. Mila (børnepenge eller hvad ved jeg) eller hvad s:
mar 2010
Hold da op, snak om ikke relevante ting at sige en gang til
mar 2010
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 394
mar 2010
Men er det noget du har snakket om ? Den dag idag kan folk der har kendt mig siden jeg var barn stadig tabe øjne og mund når de får i vide jeg ikke har samme far som mine brødre ? For jeg har bare altid opfattet deres far som min far.. Og det har bestemt ikke gjort mine brødre mindre til mine brødre.. så det har bare aldrig været nødvendigt at snakke om for mig (:
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Som mor til Tobias siger, så har jeg os altid været lidt flov over at forklare folk det, men ja sådan er det jo bare, og mine 2 søskende har altid boet ved min mor fast så har jo altid følt de er mine "rigtige" søskende og ikke halv
Men hvis du ønsker barn nr 3 om nogle år, så synes jeg ikke det skal holde dig tilbage.. Kan jo være ham du møder bare er mr. right og så er det jo perfekt
feb 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
Det ligger således:
de 2 store har samme far
den 2. yngste pige har sin "egen far"
den yngste dreng har også sin "egen" far
Og den nye, har hun med sin nuværende kæreste :-))
mar 2010
Jeg er da ligeglad med om du synes det forkert, det ændre ikke min opfattelse a det (: Og nej jeg siger som jeg gør KUN fordi du går ind og retter på andre når de snakker en smule ved siden a den oprindelige start
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Jeg tror det er meget normalt i dagens Danmark, og finder intet underligt i det ... MEN jeg kender så en der har 7 børn med 7 FORSKELLIGE fædre ... så syntes jeg måske man burde være holdt for et par børn siden
mar 2010
mar 2010
Og ja SORRY tastede forkert!!!!
jul 2011
mar 2010
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Og så kan jeg ikke forstå hvorfor man får børn med så mange forskellige mænd. Er det ekstrem dårlig dømmekraft eler hvad er det? Det er et reelt spørgsmål og ikke for at nedgøre nogen.
mar 2010
Et forhold kan gå i stykker ? -Det kan ske for alle forhold
Eller som mig kan du blive gravid ved uheld ? (:
jul 2011
mar 2010
jeg tror da vi alle forstår hvad du mener ? s:
når den dag kommer vil jeg da heller ikke være stolt a at sige jeg har børn med 3 forskellige ? Jeg er ikke engang stolt a at sige jeg har børn med 2 forskellige.. (: Men det gør mig jo ikke til en dårligere mor, og det ikke noget jeg behøver at gå og reklamere med (: ? Det kommer jo ikke folk ved (:
tror folk reagere som de gør, fordi dit ordvalg ikke er særlig heldig (:
mar 2010
Siger som sagt bare min mening ...
Tror nu altså ikke at man lægger sit liv efter at få flest børn med flest forskellige fædre Måske man ikke skulle dømme alle over en kam ...
mar 2010
Jeg angriber da ikke jeg grinede bare lidt xD ?
Og nej det bestemt ikke verdens dejlige sætning hverken at sige eller høre ?
Men for nogle er det sådan verden er skruet sammen jo, jeg elsker ikke mine børn mindre fordi de har hver deres far ? Jeg skammer mig ikke over dem, og jeg fortryder dem ikke.. Det ved jeg godt du heller ikke siger noget om, men ordet ''klam'' ER negativ uanset hvordan den bliver skrevet (:
apr 2008
Jeg er rigtig fordomsfuld og det ved jeg, men måske nogle kunne skyde de her fordomme i sink?
TS er f.eks. 20 år gammel og har 2 børn med 2 forskellige mænd. Hendes dømmekraft må da have svigtet gevaldigt, da det vel er begrænset hvor lange og seriøse forhold hun har været i?
Emma er selv lavet ved en ups'er s¨jeg ved udemærket at man kan blive gravid en gang ved et tilfælde, men gør man så ikke så meget desto mindre senere hen?
mar 2010
Du burde bare vælge en bedre måde at sige din mening på
mar 2010
mar 2010
Ens dømmekraft kan jo godt blive bedre, man kan altid lære noget nyt (:
Jeg venter mit 2. barn og det med to forskellige ? men det hindre min bestemt ikke i at ville have flere børn (: Det gør bare jeg har lært at passe bedre på mig selv, og at jeg er blevet klogere på hvad der skal være på plads inden jeg overhovedet skal overveje at sætte flere børn til verden (:
jeg skal ikke have flere børn, hvis jeg ikke kommer i et forhold hvor jeg er 98% sikker på jeg bliver.. (: Men man kan aldrig være 100% uanset hvordan man vender og drejer den jo (:
mar 2010
jamen så vi jo faktisk enige
mar 2010
mar 2010
mar 2010
mar 2010
mar 2010
jul 2011
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Min datters far var jeg sammen med i lige knap 2år, men han ville ikke acceptere af jeg os ville se mine veninder, & ikke sidde fast kun med ham & mine dejlige unger. så er det vidst sagt
& ønsket om 3 børn har ALTID været der, men lige pt, så nøjes jeg bestemt med de to dejlige unger jeg har. Jeg sq bare høre om der var flere der havde det som mig?
Jeg kan sagtens leve med min søn & datter, jeg behøver ikke nr 3, men som 20årig, vil jeg jo fx gerne ha en gut der er moden, & så det sq ikke dem på min egen alder jeg kan finde, han vil måske os gerne ha et barn? synes det svært .. arg! (:
mar 2010
Pt. så tror jeg, at jeg forstår en del mere end du lige regner med
mar 2010
mar 2010
Hehe som du dog kan sige det sweet
mar 2010
apr 2008
Nej jeg ved godt at man aldrig kan være 100% sikker på noget som helst, men derfor kan man jo godt se signalerne?
Som f.eks. ts. Barn nr. 2's far har nægtet Ts samværd med veninder. Burde det ikke være nok til at man ikke får børn med ham?
Nu kender jeg ikke din situation, men jeg forstår ikke hvorfor man så ikke bare er glad for hvad man har? Tænk hvis far nr. 3 heller ikke fungerede, så giver det altså rigtig mange spændinger og komplikationer...
jul 2011
apr 2008
apr 2008
Derudover går en sådan forelskelse el også over på et tidspunkt og det bliver mere hverdag
mar 2010
Jeg var ikke engang i forhold Med Mila's far..
Nena blev jeg gravid med 14 dage efter vi begyndte at komme sammen ?
Man kan se tegn på forhånd uden tvivl, men der går typisk noget tid inden de kommer (:
Jeg er ovenud lykkelig for hvad jeg har, og jeg elsker dem begge to !
Men hvad nu hvis jeg finder en og jeg kan mærke langt ind i mig selv at ham og mig vi holder bare.. og vi efter måske 3 år begynder project baby ? Det jo ikke sådan jeg vil finde en eller anden tilfældig.. Jeg skal ikke have flere børn med mindre jeg er i et forhold der er så seriøs som et forhold overhovedet kan blive ?
apr 2008
Beskyttede du dig ikke?
Altså, jeg tror bare selv jeg ville gøre alt i verden for ikke at sætte flere børn i verden der måtte undvære mor/far en stor del af deres liv.
Ja, jeg ved godt man altid kan være bagklog, men altså... jeg forstår det virkelig ikke.
Om det er ok eller ej at få et barn med en ny, skal jeg slet ikke afgøre jeg tænker bare på bevæggrundene for at sætte børn i verden som ikke skal have både mor og far. hvilket jeg synes er det mest optimale
mar 2010
Mila er lillesøster ja, og det en længere historie.
Jeg er vokset op med en far, der ikke er min biologiske far.. og jeg elsker ham som en far, og han er MIN FAR ! Der er ingen der siger mine børn ikke kan få samme glæde den vej rundt. (:
Finder jeg ikke ham og skal jeg bare have mine to piger, så er det sådan det er.. og så har jeg masser a kærlighed til dem begge to.
mar 2010
For mig er det vigtigste at barnet har i hvertfald en forældre som elsker hende ubetinget og vil gøre alt der står i forældrenes magt for at give dem et godt og rigt liv, med kærlighed, tryghed og glæde.. Og det er ting jeg kan tilbyde samt en hel masse mere, nej ingen far og ja det ikke særlig sjovt, jeg ville ønske der var en far og han var den samme osvosv. men sådan ser det bare ikke ud, og så må man tage den derfra og sørge for det fungere.
apr 2010
mar 2010
Jeg føler også lidt jeg snakker for døve øre haha xD
Men vi har jo alle vores meninger, og ja jeg ved jeg kan give mine børn alt det bedste.. der er MANGE børn der vokser op uden en mor eller en far, og nogle vil sige de har manglet noget, andet har aldrig manglet noget.. Så jeg tror der er mange ting der spiller ind i hvordan barnet tager ''imod'' det xD
Mor til Lækre Tobias.
Sådan har jeg det også (Med at vi ikke har samme far mig og mine brødre) Jo da jeg var helt lille og lige havde fået det i vide synes jeg jo det var lidt sejt osv. Men jeg har aldrig manglet trykhed, varme eller kærlighed (: og den dag idag ser jeg næsten ikke min "far" da han er alkoholiker (sådan har det været i mange år) og jeg har stadig ikke manglet det, for jeg har fået det a HELE min familie (:
apr 2010
mar 2010
apr 2008
Og nej, du snakker ikke for døve øre, men derfor kan jeg vel godt stille spørgsmålstegn?
Jeg er selv skilsmissebarn, min mor har 3 børn med 2 forskellige mænd og min lillesøster har aldrig været andet end min søster(halvsøster og alt det der)
Men derfor kan det jo godt undre mig at folk vælger at få 3 børn med 3 forskellige mænd. For mig tyder det på dårlig dømmekraft.
mar 2010
Men det jeg prøver på at forklare dig, er du ikke kan skære alle over en kam på den måde ? Det ville svare sig til jeg gik ind og sagde ''jamen alle dem der sætter spørgsmålstegn ved det er snæversynde og underlige" det kan man jo ikke (: (og nej siger ikke at du er det)
Ja jeg havde total dårlig dømmekraft med Nena's far.. men jeg blev hurtig gravid og han viste først den side a sig selv efter alt det her fis ! Og jeg valgte at gennemføre min graviditet til trods for det ! Fordi jeg i samme øjeblik jeg testede positiv elskede det lille barn mere end noget andet..
Anden gang var vi ikke engang i forhold, men det ændrede ikke mine følelser for barnet, i samme øjeblik jeg vidste jeg var gravid ?
Mine børn er ikke planlagt, men de elsket og ønsket mindst ligeså meget som dine/din er ?
Finder jeg en fyr og kommer der et barn nr. 3 eller 4 ? Så vil det hverken ændre mine følelser for mine piger, eller de børn der må komme.. De vil være mine børn, og min kærlighed til dem vil gøre mig stærk og gøre jeg vil kæmpe for dem !
Man er aldrig for gammel til at lære, ej heller til at indse sine fejl.
Det betyder ikke man skal stoppe sine drømme.
mar 2010
mar 2010
Jeg synes også godt om dig Dina hehe
apr 2008
Og jeg mener bestemt heller ikke at du elsker dine børn mindre fordi de har 2 forskellige fædre.
Ja, jeg skære alle over en kam, da jeg ikke kan se hvad der ellers er af forklaring andet end dårlig dømmekraft.
Mener bestemt heller ikke at du sku ha fået en abort, slet slet ikke.
Jeg kan vidst ikke rigtig forklare det uden at lyde som en dum kælling
Men som du selv siger kan man godt vblive flov over at ens mor har flere børn med flere forskellige mænd og der kunne man måske sætte sin egne drømme i baggrunden for de børn man nu har? I og med at tingene ville være ret problematiske med mange forskellige fædre?
Nu er jeg ude på glatis, men er det ikke noget med at pigernes fædre ikke vil se dem?
Tænker at hvis de nu en gang skifter mening, så bliver det jo noget af et puslespil bare at få det til at gå op med 2 børn?
mar 2010
jeg tror stadig på det kommer an på hvad du lære dine børn, og hvor meget du hjælper og støtter dem gennem det ? Nogle er flove over det, andre er ikke ? nogle er flove over deres mor, andre er ikke ? Og sådan kan man blive ved og ved og ved..
Som jeg også skriver har det aldrig været noget jeg har haft behov for at snakke om, og det ikke noget hverken mine piger eller mig behøver at gå og reklamere med, så længe vi ved sandheden og så længe de ved jeg elsker dem så er det bare en lille forhindring som vi nok skal klare sammen (: og det bare sådan det er (:
Du ikke på glat is, det noget jeg har vendt og drejet oppe i mit hoved en halv million gange.. Mine børn kommer til at vokse op i fuld bevisthed om at de har hver deres far, og de kommer til at vide de er det vigtigste i verden for mig ? Så hvis deres fædre vælger at være en del a det, får vi også det til at fungere.. Og jeg er næsten 100 på det ikke blive værre end noget vi kan klare.. Så længe de har en fast base med trykke omgivelser, og en mor der hjælper dem til at blive stærke, selvstændige piger med hjertet det rette sted.
mar 2010
mange tak (:
mar 2010
jul 2011
Og desuden, så har det hele vel også noget at gøre med at tage ansvar for sine handlinger - uanset om man har beskyttet sig eller ej. Bliver man gravid trods beskyttelse, ja så må man jo tage den derfra, hvad enten der er en "ordentlig" far indblandet eller et engangsknald.
apr 2008
Nadiaa: Touche, er fuldstændig enig med dig. Det er nok også fordi det lægger så langt fra mig. Jeg har altid sagt at jeg ikke skal have børn med flere forskellige mænd, så gik det i stykker med Emmas far, så ville løbet nok være kørt for mig.
Men ja, vi er jo bare forskellige og det skal der helt klart være plads til.
apr 2008
jul 2011
apr 2008
mar 2010
Line..
ja heldigvis er vi ikke alle ens, og har ikke alle sammen en linje vi skal gå efter (: Jeg tror på at livet kan blive som du gerne vil det, hvis det er sådan du er villig til at kæmpe for det (:
Jeg har haft en masse modgang, men jeg har også haft viljen til at komme igennem det, og jeg ville ikke bytte min plads i verden med nogen som helst andre.. jo der er ting man gerne vil have og sådan, men det skal helt sikkert nok komme. (: Men som ting ser ud er jeg lykkelig, og det er noget jeg skal langt tilbage for at huske jeg har været INDEN Nena (:
jul 2011
apr 2008
Charlotte: Hehe nej man kan ikke være enige om alting
mar 2010
Det vil jeg helst ikke kommentere for jeg vil ikke støde nogen xD hahah
men jeg føler mig personligt, som den heldigste i HELE verden
Børn med flere fædre?