{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget sover jeres babyer??
  • #1   6. dec 2011 Clara blev 9 uger igår, og hun sover ca. 12 timer om natten (19-07) og i løbet af dagen sover hun et par timer eller 4. Det er lidt op og ned, men oftest er det kun 2 timer, fordelt på 2-3 lure.

• #2   6. dec 2011 hold da fast jeg skal være heldig hvis christian sover 11 timer i døgnet og han er fra 25. sep

• #3   6. dec 2011 Melissa på 14 uger sover ca 10 timer om natten plus minus afhængig af hvor mange gane hun vågner, og så sover hun gerne 5-6 timer om dagen fordelt på 3-4 lure

• #4   6. dec 2011 Jeg tror bare det er periode, Clara er først begydnt at sove igennem nu her de sidste par dage, ellers sover hun som regel fra 19--07 med ca. en 2x20 min. amning/skiftning i løbet af natten. Jeg håber det holder ved at hun sover så længe om natten, for det er skønt for mor at få sovet. *S*

• #5   6. dec 2011 Øh hehe Jonathan er fra 13 september og sover nok en 16-20 timer i døgnet, sover ikke igennem natten.

• #8   6. dec 2011 Alexander er fra 15 september. Han har de sidste par uger sovet 4-5 timer om formiddagen ca 10-14 er vågen 1-2 timer sover så 3-4 timer. Vågen et par timer og bliver puttet ved 21 tiden. Der er han lidt urolig et par timer og små blunder til ved 23 tiden. Enten falder han helt i søvn der eller også er han vågen en time og spiser og så sover han til ca kl 9 næsten morgen.

Han har altid sovet meget men først de sidste par uger der er kommet en god rytme. Han ikke spist om natten siden han var 4 uger. Bort set fra den der kl 24.

• #9   6. dec 2011 m&s jeg tænker det samme smiley synes godt nok at det er vildt. jeg er stolt hvis christian sover fra 1 om natten til 4-5 om morgen

• #11   6. dec 2011 Min datter der på fredag er 3 mdr, sover fra ca 22 og til mellem 8 - 10 uden at vågne også sover hun ca 2 gange om dagen på 3 timer af gangen... Hun har sovet igennem fra hun var 1 mdr og inden da vågnede hun kun engang om natten

• #13   6. dec 2011 Også tager hun et par hurtige lure ved siden af

• #14   6. dec 2011 Tristan sover som regel fra 21-22 til 06-08 hvor han som regel er vågen maks 2gange til slet ikke og vågne formiddag tager vi en time middag mellem 2-3timer eftermiddag 1 time og så har vi en kamp til 21 . Han er 9 uger

• #15   6. dec 2011 synes også at 11 timer er meget lidt på et døgn smiley

• #16   6. dec 2011 Da Vito var den alder, sov han 10-12 timer i døgnet. Nogle gange mindre, men aldrig mere.

Men kig på barnet, og ikek på hvor meget de SKAL sove. nogle babyer er vågne.

Vito trivedes fint, sov igennem om natten, og var frisk om dagen. Han behøvede ikke mere end 10-20 minutter et par gange om dagen.

Det var først efter han begyndte at møffe og trille og bevæge sig rigtig meget, at han begyndte at sove mere, og nu hvor han får grød, sover han igen mere..

Nogle babyer er vågenbabyer smiley

• #17   6. dec 2011 mine tvillinger sov fra kl. 23 - 09 i den alder og så sov de maks 4timer i løbet af dagen.. nu er det fra kl. 21 - 08 og så 3-4 timer om dagen

• #19   6. dec 2011 han er meget ked og græder meget smiley så han har brug for mere søvn end han får

• #21   7. dec 2011 felix er fra d. 6 sep. han vågner omk. kl 7, så sover han ca. kl. 8.30 - 10, så kommer han ud igen omk., kl. 11 - 12 (måske 12,45 nogengange) så er han vågen fra kl. 12 ca. til kl 15, sover 15 - 16, vågen 16 - 18, sover 18 - 19.30 og kommer i seng omk. 20.30 - 21, hvor han har kunne sove til kl. 03, men i fden her tid er klar på mad igen kl. 23, sover til 01.30 spisetid, igen kl. 05 og så op kl. 07.. sådan er det gået den sidste tid..

så ca. 14 sove timer og 10 vågne

• #22   7. dec 2011 Hvis han samtidig er meget ked og græder meget, så er det måske maven der gør at han ikke sover mere end han gør? Eller at noget sidder i klemme? Prøv at tage en tur til kiropraktor smiley

• #23   7. dec 2011 min dreng sov heller ikke meget og var vågen hver tredje fjerde time de første par mdr smiley han har aldrig haft brug for at sove meget og nu 10 mdr sover han tit kun en gang om dagen der er jo forskel på børn men jeg var en smut fordi en zone teraput og det fik ham til at sove lidt bedre smiley min har aldrig rigtig grædt ville bare spise meget smiley

Kommentér på:
hvor meget sover jeres babyer??

Annonce