{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Skruk - men BABYGRÅD {{forumTopicSubject}}

Hey girls smiley

Nogle ved måske at vi prøver at få nummer 2 i øjeblikket og ja, jeg er selvfølgelig heeelt vild skruk!

Idag da jeg fik taget julebilleder af Emma kom der en nyfødt der også sku blitzes lidt og ja, jeg blev jo total blød i knæene...

Liiiige indtil den begyndte at græde! ARGH jeg HADER babygråd, bliver totalt frustreret over at høre den lyd.

Sådan havde jeg det også da Emma var bebs, hendes gråd kunne få mig helt op og ringe og jeg mistede til tider besindelse(altså, jeg måtte råbe meget højt inde i et andet værelse f.eks.)

Men jeg vil bare ikke have det sådan igen! Alle bliver selvfølgelig frustreret hvis de små græder meget, men det er så snart der er tegn på gråd at jeg kan mærke hårerne rejse sig.

Er der andre der har det som mig og hvordan tackler i det?

Jeg ved jo at jeg ikke kan undgå det, men vil helst ikke blive hylet helt ud af den første gang nummer 2 skriger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skruk - men BABYGRÅD
  • #1   6. dec 2011 Sys det lyder underligt at ha det sådan.:/ ved Ikk li hvad jeg ska svarer.,:/ 'nok bare mig?'

  • #2   6. dec 2011 Marts,
    og alle os andre?..

    Der er i hvert fald mange som har læst, men ikke svaret, og jeg er en af dem..

    Ved slet ikke hvad jeg skal svare.


  • #3   6. dec 2011 hmm lyder ikke behaligt. ved desære heller ikke hvad jeg skal svare

  • #4   6. dec 2011 Hnm.. Lyder da ikke særlig fedt du får det sådan? Kan slet ikke lige sætte mig ind i det. NÅr jeg høre babygråd går det lige ind i mit moderhjerte og skal virkelig gøre alt for ikke at græde selv.

  • #5   7. dec 2011 Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Da min søn var lille bebs, der var jeg ked, når han var ulykkelig, men gjorde alt hvad jeg kunne for at hjælpe ham.

    Men jeg synes virkelig ikke det godt duhar det sådan, når i prøver at få nummer to.


  • #6   7. dec 2011 Jeg kan godt forstå du vil have nummer to, det vil jeg også. smiley
    men jeg synes i hvert fald, som Marcus og Oliver skriver at du evt. skal have noget hjælp. Hun ved, hvad hun snakker om. smiley


  • #7   7. dec 2011 Jeg tror jeg ville finde en at snakke med det om.. Også for at du ikke skal risikere en fødsels depression eller lign.

    Kæmpe krammer og held og lykke med projekt baby :o)



  • #8   7. dec 2011 Synes ikke du er underlig, fordi du har/havde det sådan smiley
    Synes måske bare du skal gøre noget ved det, inden du får nr. 2 så.. smiley
    Altså som Oliver og Marcus smiley siger, så kan det jo være en fødselsdep. som stadig sidder i dig, og som måske bliver meget slem hvis du ikke får snakket om det/hjælp? smiley

    Held og lykke med det smiley


  • #9   7. dec 2011 Jeg kan ikke sætte mig ind i det du skriver.
    I mine ører lyder det ikke normalt at du ikke har kunnet overskue dit barns gråd.
    Jeg synes du skal tale med en om det inden i laver en nummer to baby.


  • #10   7. dec 2011 Kan måske godt forstå det har kunne være svært at overskue, hvis ens barn har haft kolik og har grædt hele tiden.. Og når hun hører en babygråd nu, tænker hun tilbage på det og hårene rejser sig på hende?
    Men også derfor jeg synes, du skal snakke med nogle om det og få hjælp til at tackle det, til næste gang smiley


  • #11   7. dec 2011 Altså så er det da godt du ikke har haft et kolik barn der havde kolik i 6 mdr.
    Kan godt sætte mig ind i at det er frustrerende at høre på i flere timer af gangen, men at du bliver så frustreret over et andet barns gråd forstår jeg ikke.
    Ligemeget hvor slem olivers gråd var, fik jeg hver gang jeg hørte andre børn græde, lyst til at hjælpe og give råd.
    Har det stadig sådan at når jeg høre et spædbarn græde, dådyr jeg straks lyst til at tage barnet og trøste det. smiley


  • #12   7. dec 2011 Tak for alle jeres svar piger.

    Emma havde ikke kolik overhovedet... Hun var et meget nemt barn og græd sjældent. Hun havde en krot periode på 3 uger hvor hun græd meget og det blev fikset med zoneterapi.

    Jeg bliver ikke frustreret hvis andre børn græder nu, men hårerne rejser sig på armene og det skære i ørerne på mig. Når Emma græder i dag, bliver jeg aldrig sur eller frustreret, jeg tror det er selve lyden af den der babygråd.

    Men det ku godt være jeg sku kontakte lægen og fortælle hende hvordan jeg har det og så spørger hende om det er tegn på at jeg egentlig har haft en FD uden at vide det.

    Bare lige så i ved det, så var jeg selvfølgelig hos Emma selvom hun græd smiley Og hun blev trøstet og fik hjælp, men jeg tror hun kunne mærke min frustration og det kunne gøre det meget værre jo. Og det vil jeg gerne undgå med nummer 2.

    JEg føler mig ikke underlig eller andet, jeg ved der er andre derude der har det som mig, men jeg vil meget gerne komme det til livs.

    Jeg er glad for alle svar, ligemeget hvordan de er skrevet smiley Men man kommer altså længst med at være konstruktiv og ikke bare kommentere på at jeg er underlig smiley


  • #13   7. dec 2011 Jeg forstår dig godt. Jeg bryder mig heller ikke om babygråd overhovedet, men det er vist mere,fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre for at baby bliver glad igen smiley
    Kan se det er helt anderledes for min kæreste, som har haft 2 små babyer smiley


  • #14   7. dec 2011 Min veninde fik først diagnosticeret sin FD, to år efter hun fødte, da hun var gået i gang med projekt nr. to..

    Nogle gange kan det tage lang tid før man selv ser tegnene.

    Jeg vil i hvert fald tro at den store frustration, er noget du bør lytte til og snakke med nogen om det.

    Jeg siger ikke at du er underlig, og jeg tror vi alle bliver lidt frustrerede når vores børn græder, men jeg oplever det i hvert fald på en heeelt anden måde, end du beskriver der smiley


  • #15   7. dec 2011 Iliaca: Ja jeg tror også det var når jeg simpelthen ikke vidste hvad jeg skulle gøre for at gøre bebs tilpas... Og den følelse har bare hængt ved..

    ACS: Igen, jeg ved jo godt at det ikke er en normal følelse og det er også derfor jeg spurgte herinde.

    Men vil helt klart lytte til jeres råd og snake med lægen omkring det, for nej, det er virkelig ikke normalt at reagere sådan..


Kommentér på:
Skruk - men BABYGRÅD

Annonce