27. apr 2008 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Skruk - men BABYGRÅD {{forumTopicSubject}}
Hey girls
Nogle ved måske at vi prøver at få nummer 2 i øjeblikket og ja, jeg er selvfølgelig heeelt vild skruk!
Idag da jeg fik taget julebilleder af Emma kom der en nyfødt der også sku blitzes lidt og ja, jeg blev jo total blød i knæene...
Liiiige indtil den begyndte at græde! ARGH jeg HADER babygråd, bliver totalt frustreret over at høre den lyd.
Sådan havde jeg det også da Emma var bebs, hendes gråd kunne få mig helt op og ringe og jeg mistede til tider besindelse(altså, jeg måtte råbe meget højt inde i et andet værelse f.eks.)
Men jeg vil bare ikke have det sådan igen! Alle bliver selvfølgelig frustreret hvis de små græder meget, men det er så snart der er tegn på gråd at jeg kan mærke hårerne rejse sig.
Er der andre der har det som mig og hvordan tackler i det?
Jeg ved jo at jeg ikke kan undgå det, men vil helst ikke blive hylet helt ud af den første gang nummer 2 skriger
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 415
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
og alle os andre?..
Der er i hvert fald mange som har læst, men ikke svaret, og jeg er en af dem..
Ved slet ikke hvad jeg skal svare.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men jeg synes virkelig ikke det godt duhar det sådan, når i prøver at få nummer to.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
men jeg synes i hvert fald, som Marcus og Oliver skriver at du evt. skal have noget hjælp. Hun ved, hvad hun snakker om.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Kæmpe krammer og held og lykke med projekt baby :o)
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Synes måske bare du skal gøre noget ved det, inden du får nr. 2 så..
Altså som Oliver og Marcus siger, så kan det jo være en fødselsdep. som stadig sidder i dig, og som måske bliver meget slem hvis du ikke får snakket om det/hjælp?
Held og lykke med det
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
I mine ører lyder det ikke normalt at du ikke har kunnet overskue dit barns gråd.
Jeg synes du skal tale med en om det inden i laver en nummer to baby.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Men også derfor jeg synes, du skal snakke med nogle om det og få hjælp til at tackle det, til næste gang
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Kan godt sætte mig ind i at det er frustrerende at høre på i flere timer af gangen, men at du bliver så frustreret over et andet barns gråd forstår jeg ikke.
Ligemeget hvor slem olivers gråd var, fik jeg hver gang jeg hørte andre børn græde, lyst til at hjælpe og give råd.
Har det stadig sådan at når jeg høre et spædbarn græde, dådyr jeg straks lyst til at tage barnet og trøste det.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Emma havde ikke kolik overhovedet... Hun var et meget nemt barn og græd sjældent. Hun havde en krot periode på 3 uger hvor hun græd meget og det blev fikset med zoneterapi.
Jeg bliver ikke frustreret hvis andre børn græder nu, men hårerne rejser sig på armene og det skære i ørerne på mig. Når Emma græder i dag, bliver jeg aldrig sur eller frustreret, jeg tror det er selve lyden af den der babygråd.
Men det ku godt være jeg sku kontakte lægen og fortælle hende hvordan jeg har det og så spørger hende om det er tegn på at jeg egentlig har haft en FD uden at vide det.
Bare lige så i ved det, så var jeg selvfølgelig hos Emma selvom hun græd Og hun blev trøstet og fik hjælp, men jeg tror hun kunne mærke min frustration og det kunne gøre det meget værre jo. Og det vil jeg gerne undgå med nummer 2.
JEg føler mig ikke underlig eller andet, jeg ved der er andre derude der har det som mig, men jeg vil meget gerne komme det til livs.
Jeg er glad for alle svar, ligemeget hvordan de er skrevet Men man kommer altså længst med at være konstruktiv og ikke bare kommentere på at jeg er underlig
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Kan se det er helt anderledes for min kæreste, som har haft 2 små babyer
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Nogle gange kan det tage lang tid før man selv ser tegnene.
Jeg vil i hvert fald tro at den store frustration, er noget du bør lytte til og snakke med nogen om det.
Jeg siger ikke at du er underlig, og jeg tror vi alle bliver lidt frustrerede når vores børn græder, men jeg oplever det i hvert fald på en heeelt anden måde, end du beskriver der
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
ACS: Igen, jeg ved jo godt at det ikke er en normal følelse og det er også derfor jeg spurgte herinde.
Men vil helt klart lytte til jeres råd og snake med lægen omkring det, for nej, det er virkelig ikke normalt at reagere sådan..
Skruk - men BABYGRÅD