{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKRUK! ;)
  • #3   13. maj 2012 Det er jo helt vidunderligt når de kommer ud til verden, men jeg tror grunden til jeg er så meget skruk er selve den skønne vente tid, scanningerne, familie der glæder sig, købe udstyr, manden der ikke taler om andet, mærke babyen sparke, og så vider;) jeg havde en meget hård og forfærdelig graviditet, så jeg kan slet ikke forstå hvorfor jeg allerrede er så skruk, måske har babygalleri en dårlig indflydelse på mig;). Men jeg håber på en lille pige næste gang, men bliver det en dreng er det også super dejligt;) skruk skruk skruk skruk skruk skruk SKRUK!;)

  • #4   13. maj 2012 jeg havde det på samme måde for knap 3 år siden da jeg fik min søn og næsten 2 år senere blev jeg gravid med min datter som idag er 4 mdr... jeg har det så overhovedet slet ikke sådan denne gang faktisk savner jeg på ingen måder graviditeten og denne her fødsel skræmte mig enormt... så jeg har nogle ting at bearbejde for vil bestemt gerne have flere børn ingen tvivl om det... har bare ikk lyst til og være gravid eller at føde igen

  • #5   13. maj 2012 har været skruk efter merle kom til verdenen i januar , meget hurtigt blev jeg det,.. dog er det aftaget og jeg ønsker bestemt ikke en baby mere lige nu, hun er dejlig nem hende jeg har *Gg*

  • #6   13. maj 2012 Kender det ALT for godt. Alexander blev født d 15 september og jeg har været skruk fra jeg hørte det første skrig.. smiley

    Jeg starte uddannelse til september, så der går minimum 2.5-3 før jeg skal have en mere. Hvis der overhovedet kommer en mere smiley


  • #7   13. maj 2012 Jeg kender det ikke.

    Jeg fødte for godt 3 uger siden, og jeg er ikke i nærheden af skruk igen. Jeg elsker mine smukke og dejlige børn, men jeg synes at jeg har rigelig at se til. smiley


  • #8   13. maj 2012 Jeg er også for vildt skruk! Jeg ha. Dog ingen børn, og Nøj hvor jeg gerne vil.. Men det må lige vente nogle år endnu smiley bare ærgerligt at vi ikke må ''låne'' nevøen... Moren er lidt pylret:)

    Alle omkring mig skal have børn eller har børn, men ikke mig smiley øv bøv smiley


  • #9   13. maj 2012 kan såmen godt følge jer det hele var såååå spænene første gang men bare lige for at tone det lidt ned så i ikke bliver skuffede anden gang..... det er IKKE det samme vil jeg sige. familie og venner har ligesom vendet sig til at man er gravid og de har nok i guldklumpen der allerede er der man har næsten alt udstyret fra sidst så heller ikke meget shopping jeg har her i min anden graviditet heldigvis slet ikke det så dårligt hvilket os gør at folk ikke sådan tænker over jeg er gravid manden er os lidt mindre spændt og nysgerri fordi han har prøvet det og jeg selv syntes bare tiden flyver afsted og næsten lige er blevet gravid men er da allerede 32+ og har 6 uger tilbage hvis jeg føder som sidst smiley tiden flyver ligesom afsted med den første jeg glæder mig helt vildt men det er meget mere afslappet denne gang fordi man har prøvet det


  • #10   13. maj 2012 Kender det alt for godt... Skulle lige vænne mig til at maven og sparkene var væk og hun istedet lå i mine arme... Var dog overhovedet ikke skruk til at starte med synes bare det var lidt underligt, men har nu været fuldstændig skruk siden hun var et halvt år... Hun bliver tre til sep. Og ville rigtig gerne ha en lillebror eller søster og falder i svime over alle de skønne bebser der er overalt, men suk manden er er ikke dukket op endnu så der går lige nogle år endnu...

  • #11   14. maj 2012 Hmm, jeg var så lykkelig for at slippe af med maven, syntes det var hårdt at slæbe rundt på den. Og det var skønt at få min baby ud i armene.
    Vil gerne have en baby til, men jeg savner godt nok ikke graviditeten. Men sådan er vi jo forskellige.


Kommentér på:
SKRUK! ;)

Annonce