{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Hjælp til barnedåb! {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Vi skal holde barnedåb d. 26.2, og har aldrig holdt sådanne fester før, så håber i kan hjælpe mig.
Vi har inviteret 36 personer.
Hvordan gør man med borde og sådan? Altså har man bordkort eller hvordan?
Jeg vil gerne kører hvid/pink tema. Så dugene skal være hvid velour, og så vil jeg gerne ha en pink bordløber, men hvor køber man sådan noget? Og andet pynt til bordet. Blomster vil jeg have liljer og pink roser i nogle vaser. Og så har vi også snakket om at laminere nogle billeder af pigebarnet, men bliver det for meget??

Og så maden!!
Vi regner med at bestille hovedret udefra. Det bliver noget buffet værk. Kan man godt undvære forret, eller vil det være mærkeligt?
Og så skal vi ha en fin fondant kage til dessert/ til kaffen. Så tænkte jeg på også at få lavet nogle cupcakes, men bliver det for meget?

Jeg er faktisk i tvivl om alt! Kom med ALLE jeres råd.
Også alle de ting i måske fortrød i ikke gjorde, eller ville gøre anderledes.
Alt modtages med kyshånd!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til barnedåb!
  • #1   5. jan 2012 Jeg ahr fået lavet bordkort her: http://www.optimalprint.dk/bordkort/mest-populaere?page_nr=2
    Der er et hvor man selv kan vælge designet og der har jeg fået sat billede ind af Emil smiley


  • #2   5. jan 2012 her er et link til fede bordløbere..:) og billige.. smiley

    (link fjernet)

    sys det lyder fint med maden du skriver.::)


  • #3   5. jan 2012 du kan os bruge dette materiale fra bordløberen til at lave bordkort.. smiley

  • #4   5. jan 2012 vi lavede buffet og havde ikk foret til smiley

    vi var omkring 30 mennesker og havde lavet bordplan...

    vi havde lavede to fondant kager og så kaffe.... det var rigeligt... der var endda noget kage tilbage...

    bordpynt kan du bare søge på goggle og så kommer der en masse sider frem smiley

    håber du kan bruge det til lidt smiley


  • #6   5. jan 2012 Som løber kunne i evt. bruge fin tyl smiley

    mht. bordkort, så er det noget jeg klart går ind for smiley Især til sådan noget som en barnedåb.. Jeg har det nemlig sådan at man sidder på en bestemt måde! smiley

    Man kan sagtens undvære forret.. smiley Det syntes jeg ihvertfald.. smiley Det er jo forholdsvis tidligt på dagen, og ikke en aften ceremoni smiley

    Jeg syntes godt man kan lave cupcakes (har selv det samme i tankerne )


  • #7   5. jan 2012 Vi har ikke brugt bordkort, men vil gerne når vi til sommer holder dåb igen.
    Vi har ikke brugt forret men buffet og is til dessert, og kaffe og kage efter.
    Synes det hele lyder rigtig godt. Gør som du vil og så bliver dagen som i vil have den. Sådan planlagde vi de to vi har holdt. Jeg har også selv sagt hvis vi får en pige bliver det tyl som bordløber. smiley overvejer også hvis det bliver dreng igen. smiley


  • #8   5. jan 2012 vi har holdt alle vores på sammme måde smiley

    vi havde bestilt buffet udefra, ingen forret. til victors fik vi kransekage til dessert sammen med kaffe osv. pigerne fik hver deres kage med billede på og så lidt chokolade smiley

    til den første havde vi bordkort og never ever om jeg gad det bøvl igen. det tog bare så lang tid at finde ud af hvem der kunne sidde hvor og hvem der ikke kunne sammen osv. det gad jeg bare ikke igen, så til pigernes var det uden bordkort og det gik ganske fint smiley


  • #9   6. jan 2012 Marts baby : Tusind tak for link, lige det jeg ledte efter! smiley

    Sofie : det er også det jeg tænker, men så er der også det kæmpe puslespil med hvordan folk skal sidde, og få det til at gå op. Men synes også selv at det høre til en barnedåb smiley så jeg er lidt splittet.
    Og jeg er slet slet ikke kreativt anlagt :b

    Forreten er hermed droppet, og der er bestilt fondant kage og mini cupcakes smiley

    Tusind tak for alle jeres svar smiley


Kommentér på:
Hjælp til barnedåb!

Annonce