{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Aftentråd :) {{forumTopicSubject}}

Idag har vi lavet overhovedet ingenting mig og tøserne - de havde en hård nat efter en hård weekend - men vi har hygget os når de ikk lige har været overtrætte osv.

ligenu ligger silja og sover efter hun fik en flaske som hun nu med glæde drikker fordi hun er blevet god til en større sut end den anden hun var vant til - så nu skal hun ikk kæmpe for at få mælken tror jeg lidt det kan være der har været i vejen siden hun ikk gad spise så meget.
indtil videre er vi på 4 flaske af 150ml mme - hun har os spist lidt mos men ikk så meget. men det kommer nok - hun har lige været syg jo.

vigga er vågen nu og sidder i kravlegården - har fået maden serveret der som dessert og vand til smiley hun sidder og ser "Tom & Jerry" så hun hygger sig smiley

Ihhh hvor er det vildt hvor store ens tøser er blevet efterhånden..

hvad laver i andre ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftentråd :)
  • #2   9. jan 2012 Jeg slapper af.. Kenny har lige puttet viktor og er nu kørt ind og træne! Jeg har også lavet ingenting i dag, jeg går hjemme i denne uge efter at have været blevet opereret akut tidligt fredagmorgen og nu venter jeg svar på en blodprøve jeg fik taget i formiddags!!! smiley

  • #4   9. jan 2012 ihhh hvor dejligt at i alle har haft en god dag smiley
    Ja jeg får besøg imorgen af en dp som kommer med en tvillingbarnevogn og triptrap stol til mig som jeg kan låne mens jeg har pigerne hjemme smiley så huset skal os være lidt imødekommende *G*

    Så skal jeg have købt jern dråber da jeg tror det er tid til at starte ungerne op på dem selvom man ikk behøver.. men man kan ligeså godt forbygge smiley


  • #5   9. jan 2012 Vi tog alle 3 i svømmehallen, da farmand kom hjem fra arbejde, så Noah var godt træt, spiste helt vanvittigt og blev lagt kl 19. Jeg troede han ville sove med det samme, men nej han ligger bare og snakker........ Og hoster er han også begyndt på, håber virkelig ikke der er mere sygdom på vej til os smiley

    Ellers har noah og mig hygget hele dagen, da dp havde en fridag. Det køkken han fik i julegave er et kæmpe hit, så vi spiser og spiser og får kaffe 60 gange om dagen smiley


  • #7   9. jan 2012 Har lige puttet begge unger og de faldt sq i søvn samtidigt. Så nu sidder jeg og tv, kigger lidt på nettet og spiser nudler(aftensmad)

Kommentér på:
Aftentråd :)

Annonce