{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

AFTENTRÅD ! {{forumTopicSubject}}

.. Jaaaa, det mangler vi idag !

- Hvad har I lavet idag ?
Jeg har været i Bilka en tur, med Lærke, Malik, Morfar & Mormor. ellers har jeg gjort lidt rent og rendt rundt herhjemme og hygget mig !

- Hvad laver I nu ?
Jeg har lige hængt noget tøj op, og gjort rent på mit badeværelse, det trængte lige.. og nu sidder jeg så her og mangler aftentråden :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AFTENTRÅD !
  • #1   23. jun 2011 vi har shoppet lidt forskelligt smiley ellers slappet af , gået tur - været på legepladsen- og nu vil jeg i seng om lidt smiley

  • #2   23. jun 2011 jeg har været til teori

    lige nu prøver jeg at få luna til at sove men ikke nemt når hun har ondt i maven og det bare står ud af hende smiley


  • #3   23. jun 2011 Jeg afleverede Oliver i børnehave kl.9 og så kom min veninde op da jeg kom hjem igen, så hyggede vi lidt!
    Kl.11 kørte jeg op til en anden veninde for at tage med hende til eksamen som moralsk opbakning, hun fik fanme 12, er bare SÅ stolt af hende!! smiley .. Derefter tog jeg med hende hjem igen og så fik vi lige en øl, eller jeg fik en cola.. Hihih..
    Så cyklede jeg hjem, og så kom Anders hjem og så hentede vi Oliver, og så smuttede vi ud og handle..

    Så blev jeg sat af derhjemme, mens Oliver og Anders hentede mine forældre og lillebror, mine forældre skulle låne bilen da de skulle til dimension på min søsters skole, og der måtte min lillebror ikke komme med da det kun var for forældre, så han skulle spise her...
    Da vi havde spist kom Anders' forældre på beøsg, og senere mine forældre, så det var super hyggeligt.. smiley ..

    Nu er manden lige hoppet i bad, og jeg sidder bare her og slapper af! smiley ..


    Jaaa, og så har min lillemand lavet stort 2 gange på potten idag, er bare SÅ stolt.. Og lykkelig... Han har nemlig gjort det 1 gang før, og der synes han det var ulækkert så har ikke kunne få ham til det siden, men idag gik der nærmest sport i det.. Så er bare så stolt af min lille supermand smiley :D smiley :D smiley :D Weee


  • #4   24. jun 2011 har bare været syg syg syg .. emil er blevet passet af sin mosser smiley nu håber jeg bare manden snart kommer ind så han kan tage vores søn / alarmen så jeg kan få sovet


  • #5   24. jun 2011 jeg har fået ryddet op i ALLE skuffer, skabe osv. DEJLIGT smiley vores gæsteværelse ligner nu igen et værelse og ikke et rode rum smiley ellers har jeg hentet min niece og nevø i børnehaven og hygget med dem indtil deres forældre kom, hvor vi så alle spiste sammen smiley

    ellers har jeg gået en lang tur med hundene, da jeg lige skulle tænke alt muligt igennem, efter jeg fik min mens i dag. og er kommet frem til at det er okay smiley det er trods alt første måned. selvom jeg ønsker det inderligt, så skal jeg bare kunne være mere afslappet omkring dette med baby smiley


  • #6   24. jun 2011 Liana: er det opkast hun har, Vi har lige haft turen bare med bagtil mange mange dage, det så synd for dem nÅr de syge..

    Vi er i jesperhus sommer park så vi har bare hygget hele dagen og set bål:-?


  • #7   24. jun 2011 mor til emil og emma: nej det er bagtil så nu må vi se hvornår det stopper. vi skal på camping hele weekenden med svigerfamilien så håber det går smiley men hun leger og hygger sig idag så mon ikke det går smiley


Kommentér på:
AFTENTRÅD !

Annonce