{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

JEG SAVNER MIN DATTER !! {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Nu er det tid til en update, .. Jeg er fortsat indlagt, og skal pt. være det indtil jeg føder, MEDMINDRE jeg får det meget bedre, og kan undvære morfinen mod mine smerter, men det tvivler jeg nu meget på, smiley Vi tager pt. en dag af gangen og ser hvordan det går, og der bliver holdt øje med lillemanden hver dag, .. Vi er kommet til det punkt, at når jeg siger, "NU KAN JEG IKKE MERE" så kommer lillemanden ud, men jeg vil gerne holde ham derinde i 14 dage endnu, så vi kommer hen til uge 37..

SÅ jeg kæmper mod sygdom, skyldfølelse og begkymringer, smiley Jeg har her til aften været i MR skanner, for at få skannet hoved, da min hovedpine ikke er blevet bedre, så de var bange for blodpropper, men det så vist ikke ud tl at det var det, så det var nok bare endnu en følge ting af graviditeten eller min sygdom/medicin..

Men alt i alt, tager vi en dag ad gangen, og jeg prøver at væbne mig med tålmodighed, så lillebror kan blive derinde lidt endnu, og så må jeg vente med at få det bedre..

Det jeg egentlig ville frem til var bare, at jeg savner min datter noget så frygteligt !! Jeg har ikke været hjemme siden torsdag, og var også indlagt meget af December.. Fordi jeg er indlagt i Aalborg, og vi bor i Hjørring, kan min mand ikke bare lige tage hende med herned smiley

Jeg snakker med hende hver dag, over computeren, og så kommer de de dage de kan, .. Men jeg kan ikke engang løfte hende, og har generelt ingen energi, så det er bare så hårdt smiley Hun har det super godt derhjemme, og hende og min mand (hendes far), hygger sig rigtig meget, og hun virker ikke trykket, så det hjælper mig da lidt, smiley Jeg frygter bare det næste stykke tid, for der er forholdvis lang udsigt til at komme hjem igen, smiley vi snakker nok alt mellem 3 og 5 uger før jeg kommer hjem, .. Så det er bare HÅRDT !!!

Nå, ja, jeg havde bare brug for at komme af med lidt, og få lidt luft ! smiley

Håber i alle har haft en god mandag,

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG SAVNER MIN DATTER !!
  • #2   16. jan 2012 Tror bare du får et kæmpe cyber KRAM.
    Du virker super sej, du skal nemt klare det selvom du savner din pige.
    Krydser fingre for dig og vil følge spændt med når lillebror kommer til verden smiley


  • #4   16. jan 2012 Uha hvor må det være hårdt fordi ja du skal ikk bare tænke på dig...

    Men er det ikk bare at få bebs ud - han er jo over de 34+ og han kan klare den. så kan du få det bedre og ikk være nervøs for bebs. og i kan komme hjem og få et liv sammen smiley det er ikk for at sige du ikk gør det bedste. men husk dig selv !!


  • #5   16. jan 2012 Hvor er jeg ked af at høre, at du stadig er indlagt og skal bøvle med en masse!
    Men så længe du kan mærke hun fortsat trives derhjemme med hendes far og de kan få det til at fungere, er det vel også en lille form for trøst.

    Det er Morbus Crohn du har, ikke? Hvilken medicin er du på nu?
    Spørger blot af nysgerrighed da jeg selv har Crohn og er pt opstartet på Imurel.


  • #6   16. jan 2012 ja puha kan godt forstå du syntes det er hårdt føler med dig

  • #7   16. jan 2012 puiha kan godt forstå dig, jeg var også indlagt sammen med mindsten 1 uge da mit ks gik i kage. og jeg savnede de 2 andre noget så frygteligt og tudede bare hvergang de gik, victor savnede mig og græd hvergang han var der og freja kunne ik lide jeg lå der så hun ville ik engang sidde ved mig smiley på 3 dagen fik jeg lov at komme hjem på orlov fra om eftermiddagen til næste formiddag og selvom det var skønt at se dem hele den dag, så kunne jeg ikke noget med dem da mit sår stod åben og jeg skulle forholde mig i ro. smiley lorte uge var det. så kan slet ikke forestille mig hvor øv det er at ligge der op til flere uger med savn begge veje.
    håber for jer at tiden går hurtigt så i kan komme hjem og nyde hinanden smiley


  • #8   16. jan 2012
    Tak for jeres søde ord smiley Jeg har en fantastisk mand, som passer vores dejlige datter, og det trøster mig smiley

    Lige meget om jeg vælger at han skal ud, eller blive skal vi være hernede det næste stykke tid, så jeg vil hellere at der er færre start vanskeligheder for ham, så længe jeg ikke får det værre, . Men gør jeg det, eller bliver det hele ved i den mængde her, med morfinen og det hele, så holder jeg heller ikke meget længere, smiley Men en dag af gangen, tager jeg nu, smiley

    Malene - Jeg startede på 80 MG, binyrebarkhormon, direkte i årene, og nu er jeg nede på 50 mg. prednisolon.. Så snart jeg har født, skal jeg i røntgen, og starte i Remicade og Imurel behandling smiley


  • #9   16. jan 2012 åh hvor jeg føler med dig.. Jeg kan ikke komme med så mange trøstende ord, kun at du jo er i gode hænder og se selvf. gør alt for at hjælpe dig...

    knus smiley


  • #10   17. jan 2012 Det er godt nok en stor dosis og må være hårdt for kroppen!
    Håber de kan få hurtigt styr på dig efter fødslen, så du kan komme hjem og nyde begge børn smiley


Kommentér på:
JEG SAVNER MIN DATTER !!

Annonce