{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Underligt! {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en MEGET hård graviditet med Lykke, og var fast besluttet på, at vi ikke skulle have flere børn, også fordi 2 børn er (synes jeg) "en til hver hånd". Men men men lige siden jeg fødte Lykke (5 uger siden) har jeg savnet at være gravid (på trods af en meget hård graviditet), og vil SÅ gerne have flere vidundere. Jeg synes det er så fantastisk. Er det normalt at have sådanne følelser lige efter en graviditet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underligt!
  • #1   28. jan 2012 Ja hormonerne køre jo rundt i hovedet på dig smiley jeg savner det ikk men vil da gerne være gravid igen.. dog skal jeg lige have renliggjort tøserne inden der kommer noget æg op igen *G* Plus hvis jeg kommer ind på min uddannelse så skal jeg lige uddannes inden og det er 3år.

• #2   28. jan 2012 det enste jeg kun savne var maven og bumben i den ellers ville jeg ikke savne noget og ønsker ikke flere børn, men min mand gør

• #3   28. jan 2012 Jeg gider ikk ble børn ovenpå blebørn og så være gravid.. det lærte jeg på den hårde måde da jeg passede min søster's børn og var gravid med slem BL... så her skal de være blefri og kunne gå selv inden der kommer æg op smiley plus jeg har os tvillinger så det er ikk lige så billigt at have et barn mere på ble og så nan hvis det bliver det os smiley økonomien skal man os tænke på - plus ny bil *G*

• #4   28. jan 2012 Børn med ble kan da også godt gå smiley Hahah!

Jeg sagde mens jeg stadig lå på fødebriksen efter at jeg havde født at jeg var klar til den næste smiley men det var vist også både adrenalinen, oplevelsen og den ny opdaget kærlighed der spillede ind - nu efter snart 2 år med en meget strid og hysterisk knægt kan jeg stadig godt blive i tvivl om vi skal have flere børn - man hører jo ofte folk sige at nr 2 er værst :-/.. Men jeg skal have flere børn!!!

• #5   28. jan 2012 Jeg tudede hver eneste dag i lang tid efter min graviditet, fordi jeg følte at min mave maglede. Jeg var SÅ ked af det, og kunne stoppe op og begynde at græde midt i det hele, hvis jeg så en gravid kvinde..
    Men det gik væk med tiden. Jeg er åbenbart meget følsom. smiley

• #6   28. jan 2012 tror det er meget normalt, jeg er også helt vildt skruk men der kommer ikke flere her smiley min mave kan ikke holde til det og manden er jo også "fikset" så der er ligesom lukket. det eneste der var hårdt ved nr 3 var at de 2 sidste lå så tæt det var sgu skide svært at dele sol og vind lige :s men nu her går det rigtig godt og kunne sagtens tage en 4ér hehe men sanver dog ingen maver, er ikke så glad for sleve det at være gravid, men uhh det kribler ved tanken om sådan en lille fin nyfødt bebse og de dufter så dejligt osv smiley tosset smiley

Kommentér på:
Underligt!

Annonce