{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

Underligt {{forumTopicSubject}}

Her til aften skrev min søns far til mig på face. Det er nogen år siden vi har skrevet sammen sidst. Men pludselig skriver han og spør om han ikke skal skrive til vores søn. Jeg svare at jeg ikke syntes dette er en go ide da, vores søn ikke kender ham. Vores søn har aldrig mødt sin far og pludselig vil far møde ham. Vildt underligt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underligt
  • #1   14. feb 2013 Er det ikke kun godt hvis han vil have kontakt til sin søn igen?

• #2   14. feb 2013 Jeg ville da blive glad hvis det var mig.. tænker da at det er positivt, at han gerne vil have kontakt til ham, så kan din søn evt få svar på nogle spørgsmål, hvis han har nogen.

• #3   14. feb 2013 Ja, jeg synes også kun det er godt.

Snak med ham om vigtigheden af at være der fast. At man ikke kan komme og gå som det passer en.

Og så aftal at han kigger forbi en dag til en kort kop kaffe, og hilser naturligt på din søn?

• #4   14. feb 2013 Han har aldrig gidet sin søn, hvorfor skulle han efter 13år begynde??
    Hans kone har altid holdt hårdt på at han var min søn. Jeg stoler ikke på ham og er sikker på der ligger noget bag det. Min søn har ikke brug for en far der forsvinder om 5 min, han har sin plejemors kæreste som er som en far for ham

• #5   14. feb 2013 Hvad skulle der ligge bag? det kan jo være at han har fået sagt fra overfor hans kone?

• #6   14. feb 2013 Nogle gange må man også bare tro på det gode i andre mennesker. smiley Men nu din søn har den alder han har, hvad så med at tale med ham om det og spørge om han har lyst til kontakten?

• #7   14. feb 2013 Det vel din søns valg? Hvis han er 13 år kan han jo godt ta stilling til om han vil prøve det af eller ej?!

• #8   14. feb 2013 Nej det har han ikke for så smider hun ham ud. Han er den type der gerne vil i alle hulder (hvis I forstår) og tror han forsøger at komme til mig igennem sønnike. Alle ved at vejen til en moders hjerte er gennem hendes børn, men den går bare ikke her. Og min søn skal ikke møde hans far så kan kan gå og savne ham bagefter har hans far ikke gider ham mere. Jeg har været igennem det cirkus med min datter. Det er frygteligt når far kommer og er et stykke tid for så at forsvinde ud i det blå.

• #9   14. feb 2013 Enig med Pernille. Spørg om din søn har lyst til at møde ham smiley så han selv kan vælge ham fra hvis han ikke ønsker sin far. tror det kommer til at bide dig i måsen når din søn bliver ældre og så du har "forbudt" det. smiley

• #10   14. feb 2013 Nu er det såen min sin søn måske er 13 af alder, men ikke af sind og der for skal han ikke skuffes

• #11   14. feb 2013 Ærligtalt så bliver jeg lidt harm over at du bare promte siger "Nej du må ikke møde din far" når faren er interesseret i at møde sin EGEN søn..

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #12   14. feb 2013 Hvorfor spørge når du har taget en beslutning om at han ikke skal se sin far? Ja undskyld mig.

• #13   14. feb 2013 Uden tvivl en beslutning din søn må træffe. Ham er gammel nok til at forstå at der er en derude der har været med til at lave ham og om han ønsker kontakten eller ej må være op til ham

• #15   14. feb 2013 Jeg har ikke spurgt om noget

• #16   14. feb 2013 Jeg er helt enig med dig. Hvorfor fanden skal han komme 13 år efter og vil se sin søn. Slippe for alt "bøvlet" nej jeg forstår dig udmærket. Og det kan da godt være det er hans far men for ham er han jo en total fremmed.

Jeg har selv prøvet det. Min far kom os da jeg var 12 år og spurte om jeg ville ses og jeg sagde nej for hva skulle jeg med ham. Han er og bliver en fremmed for mig. Og har aldrig savnet ham .

• #17   15. feb 2013 Anja - Ja DU sagde nej til kontakten, her vil Tania drage beslutningen uden sønnens mening..
    Jeg kan godt forstå at hele situationen er lidt underlig og at du tænker "hvad bilder han sig ind at komme rendende NU!?", men jeg synes stadig at du skal lade din søn bestemme om han vil se sin far eller ej.

• #18   15. feb 2013 Der skulle lige have været et afsnit imellem for de nederste 3 linjer var til TS

Og med Tania mente jeg Tanja J

• #20   15. feb 2013 Jette - du mener ikke en 13 årig er stor nok til selv at bestemme om han vil se sin far?
    Jeg har godt nok altid haft min far, men jeg er da glad for jeg ikke havde en mor med den holdning, hvis min far nu var smuttet.
    Jeg ville føle mig snydt for et valg jeg selv burde have taget.

• linda
    linda Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #22   15. feb 2013 lad dog drenge bestemme selv.. tag en snak med ham og hør om det var noget han kunne tænke sig.. tænk hvis han kommer om nogen år og gerne vil vide om sin far og han så finder ud af DU er skyld i de ikke mødtes før..

• #23   15. feb 2013 Må indrømme at det er noget af et egoistisk valg du der har taget..

Jeg har selv oplevet at min mor nægtede mig at se min far, endda i samme alder, fordi hun havde ondt i røven over tidligere ting fra deres forhold.. Og den dag idag hader jeg hende for at jeg mistede 3 år med min far!

Så jeg må slutte mig til de andre, lad drengen vælge selv, for uanset hvad er det jo hans far, og han må jo også lige så vel som du tænke hvorfor han kommer 'rendene' nu!? Så må far jo stå til ansvar og forklare hvorfor han ikke har været der de sidste 13 år...

• #24   15. feb 2013 Jeg vil nu os gi de fleste andre ret. Synes helt sikkert du skal lade dem få kontakt.

Tænker her os på alle de fjernsynsprogrammer der hele tiden kører hvor man forsøger at finde en forældre. De har konstant manglet noget i deres liv. Og her er rent faktisk en far der prøver. Tror du vil fortryde den dag din søn selv opsøger ham og finder ud af at du faktisk nægtede ham at se sin far..

• #25   15. feb 2013 Det må ubetinget være din søn´s ønske!
    Min kollega er ude for nøjagtigt det samme. Hendes søns far tog også kontakt til moderen, da sønnen var omkring de 12 år. Moder spurgte sønnen, om han kunne tænke sig at møde sig rigtige far. Sønnen valgte nej, men det er jo sønnens valg!
    Nu er der gået et par år, og lige siden den da hvor han opsøgte moderen, er de blevet enige om, at han gerne må give ham gaver til fødselsdag, jul og konfirmationen. - Det viser jo også at han rigtig gerne vil ham, den dag han er klar.
    Det fungerer rigtig godt, og den dag de skal møde hinanden, er den dag sønnen er klar. Og det er fader 100 % indforstået med.
    Det hele er 110% sønnens valg smiley
    På den måde er jeg sikker på at det bliver bedst :o)

• #27   15. feb 2013 Vil nu også give de andre ret. Det er helt og holdent din søns beslutning. Har selv prøvet noget lignende, det var godt nok mig der ikke ville have noget med min far at gøre da jeg var 9 fordi han bedre kunne lide sine nye stedbørn, men her efter et par år har jeg kontakt til ham fordi han begyndte at vise interresse for mig og man kunne virkelig mærke han gerne ville prøve at gøre det godt igen smiley så syntes din søn selv skal vælge om han vil se sin far, måske bare på enøt prøve-basis til at starte med smiley

• #28   15. feb 2013 Hold da helt mund mand hvor jeg håber den far går igennem amtet, for så får du nemlig ikk et dyt at skulle ha sagt, men det gør drengen.
    Jeg ville blive stik tosset på min mor hvis hun havde taget den beslutning uden min vidne!

• #29   26. feb 2013 Den dag knægten er 18, så må han da gerne opsøge sin far. Tvivler på han bliver sur på mig fordi hans far ikke måtte se ham. Men nu er jeg hans mor og JEG ved at hans far kun er intra i ham nu og at om en mdr kan han droppe ham igen. Er det godt for knægten?? Nej og der for skal farman ikke se sønnike. Vil han virkelig noget kan han jo søge om samkvem.

• #30   26. feb 2013 Jeg synes simpelthen du er tarvelig.
    Jeg ville ikke have ondt af dig hvis han om 5 år er pisse gal på dig fordi du tog den mulighed fra ham!
    Det må da 100% være din søns valg i den alder.. Måske er han slet ikke interesseret.

Kommentér på:
Underligt

Annonce