At få nr 3 - mange tanker {{forumTopicSubject}}
Ja nu har vi besluttet os for at vi vil have nr , har en dreng på 3½ og en pige på 13mdr. og vi vil gerne have en mere inden længe, men samtidig er jeg nu hvor vi har taget denne beslutning kommet i tvivl...
Har så mange tanker der kører rundt i hovedet.
- er 3 en for meget
- vil de andre føle sig tilsidesat når der kommer en lille ny
- hvad med pladsen - bor i hus, uden mulighed for tilbygning
- hvad med pladsen i bilen, de er alle så små at de skal bruge autostole
- hvad hvis jeg mister mit arb, arbejder i bank hvor der sker fyringer hele tiden
jeg ved ik hvad jeg vil med dette, for ved godt at det er vores egen beslutning.
Men lytter gerne til andre erfaringer eller råd.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
der er lige under 3 år imellem os alle sammen..
Vi havde hver et værelse, og bilen kunne vi godt være i.
Jeg har aldrig følt mig tilsidesat. tværtimod. jeg elskede mine søskende, især den mindste, for der var jeg så stor at jeg kunne være med.
Jeg er den ældste af os tre.
Det er hvad du gør det til
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Jeg var nr to og jeg følte mig virkelig tilsidesat !!
Følte ikke at der var plads til mig. Og sådan er det stadig !!
Jeg har ingen kontakt til mine forældre snakket kun med min ældre søster, og min lillebror er kontakten meget begrænset til !!
Jeg ønsker mig selv tre børn, men er kommet frem til at jeg vælger nogle år ( min yngste er tre) også vil jeg have to i stedet for kun nr tre
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men altså vi har pladsen til det og vi håber meget på at om 3 år kan købe huset vi lejer nu.. og så kan vi bygge ud som vi vil os.. men ellers er der mulighed indtil da at have værelser nok
Men altså man skal tænke sig om. børnene vil nok føle det lige i starten men det er bare at give tid til dem os ligesom da man fik nr 2
dec 2010
Men bilen så er det jo at man som mor må klemme sig ind i mellem de 2 på bagsædet og så en foran sammen med far
vi har en lille skoda og det er nok plads indtil videre selvom jeg sidder af lort til på bagsædet bag manden
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
^^med det vil jeg sige at sådanne tanker er meget normale, uanset om det er nr 2, 3, 4 , eller 5. barn
dec 2011
dec 2010
dec 2011
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Jeg venter selv nr. 3 og allerede kun med to børn. Har jeg lagt vægt p at lave noget kun med en af børnene, bare indimellem Det tror jeg er vigtigt...
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
Det har nu os bekymret mig lidt med plads ìg penge da jeg intet job har. Men har fået afvide af så mange at jeg ikke skulle bruge mere krudt på det. Bare der er masser af kærlighed - og det er der ;0)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Jeh er ikke et sekundt i tvivl om om vi har råd og kærligheden til vores børn er også stor.
Men som en af jer skriver handler det nok bare om at lave noget engang imellem bare med en af gangen,så han/hun har mor/far for sig selv - den vil jeg i hvert fald huske når tiden kommer.
Vi må vist bare igang og de om det vil lykkes.
At få nr 3 - mange tanker