{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Så giv mig dog fred !!!! {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Soooooom mange af jer nok ved, har jeg en sygdom som hedder Morbus Chron, i en meget svær grad, så min graviditet var intet mindre end forfærdelig og jeg var lykkelig da der blev aftalt igangsættelse og jeg kunne se en ende på det hele !! Jeg var meget nervøs pga. de høje doser medicin jeg fik under gravidteten, og især pga. det smertestillende, men jeg fødte en dejlig sund og rask dreng for 5 uger siden, og han er bare perfekt ! smiley

Jeg skulle så til kontrol på medicinsk afdeling den 20 februar, altså 3 uger efter jeg havde født, fordi jeg skulle starte i en ny behandling, Imurel, som desværre har MANGE bivirkninger, som f.eks. at den er kræftfremkaldende, man taber håret, anoreksi, kvalme osv, smiley Jeg startede så på den, og har heldigvis ingen bivirkninger fået, men er gået ned i dosis på mit andet medicin, og er begyndt at få smerter igen og andre tegn på a sygdommen blusser op igen, smiley

I dag ringede overlægen så fra Aalborg, efter at have kigget på mine prøver ! Og rigtig nok, sygdommen er ved at blusse op, mine betændelses tal er allerede markant forhøjet igen, og da der går 3 måneder før den nye medicin virker (da det er en forebyggende behandling), skal jeg starte i en anden behandling samtidig som hedder Remicade.. Det er en behandling direkte i årene, som jeg kun kan få i Aalborg, og som desværre også har mange bivirkninger, men håber da at jeg er heldig at slippe..

Jeg er bare SÅ træt af at skulle ligge i Aalborg og have medicin, med min lille dreng, for han bliver jo nødt til at skulle med, da han ammes, og jeg syntes bare det er meget at skulle forholde sig til 2 slags nye medicin, og især når de er så skrappe smiley Remicaden går ind og nedbryder ens immunforsvar som gør at man bliver syg af ALT ! Og derudover kan jeg risikere det første tid at min lever bliver meget syg smiley !

Jeg stoler naturligvis på lægerne, og håber på det bedste, og at der selvfølgelig er flere fordele end ulemper ved medicinen.. Men jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne have fået FRED det næste år, så jeg kunne koncentrere mig om at være mor !! Jeg ammer, og har det virkelig dårligt med det, selvom lægerne siger det er helt okay, fordi han får meget lidt af min medicin, men jeg har det stadig dårligt med det..

Ja, jeg ville bare gerne være rask, men sådan er det desværre ikke !!

Tak fordi i gad læse med, jeg havde lige brug for lidt luft, efter den mavepuster i dag ! smiley Og det hjalp, ..

God aften til jer, smiley Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så giv mig dog fred !!!!
Kommentér på:
Så giv mig dog fred !!!!

Annonce