{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Giv mig noget af det vand der!!! :-( {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den, at der er mange der er gravide på mit arbejde, og idag til vores daglige morgenmøde faldte snakken kort på det. Vi laver grin med det, og siger at der må være noget i det vand vi har heroppe.

Sidste år, var der en del af mændende heroppe der skulle være fædre, og i år er det så omvendt, hvor kvinderne er gravide heroppe.

Ihhh, giv MIG noget af det vand!!! smiley Jeg vil jo så gerne.......

Egentlig et ligegyldigt indlæg, men det gør mig bare så trist at det er så mange omkring mig der er gravide, og jeg ikke er, når vi prøver og ønsker det meget!

Ha en god dag tøser!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv mig noget af det vand der!!! :-(
  • #1   5. okt 2011 nu ved jeg ikk hvor længe i har prøvede med er i blvet undersøgt??

  • #4   5. okt 2011 Hippo: vi er igang med d. 6. Månede.. så tvivler på at nogen vil undersøge os??



  • #5   5. okt 2011 Pernille: ja ventetiden er mega lang, og så alligevel ikke. Synes ikke det som sådan føltes som vi har prøvet i et halvt år. Men i mine ører lyder det bare som LAAAANG tid smiley

  • #6   5. okt 2011 Mor til skønne Catja: 6 ÅR???? Det var godt nok lang tid.. men vildt at det gik så hurtigt med nr to, men skønt for jer!
    jeg frygter bare sådan at der er noget galt med mig eller kæresten smiley og må ærligt indrømme, at humøret er dalet en del!! Og som du skriver, er det var SÅ psykisk hårdt når alle omkring en er gravide..


  • #8   5. okt 2011 Mor til skønne Catja:
    Tusind tak for er du sød smiley Men jeg tvivler på at der er nogen der vil hjælpe os når vi "kun" har prøvet i ½ år..
    Men har samtidig tænkt på hvordan kan lægerne vide at man ikke har prøvet i et år?? smiley
    Når man skal ind og tjekkes/til lægen og tjekkes, og hvad gør de så? Kan de se det ved en GU? :s


  • #10   5. okt 2011 Vi havde faktisk snakket om, at vi ville tage til læge hvis ikke der sker noget i denne månede..
    Havde aldrig troet min kæreste ville ind og tjekkes, men han nævnte det selv en dag hvor jeg var lidt trist over at min mens var kommet, hvor han sagde at det skulle nok ske og ellers måtte vi jo en tur til lægen..


  • #11   5. okt 2011 Vi går ind i 9. mdr, og der sker stadig ikke en dyt
    Vi får så hjælp pga min genfejl, så da vi havde prøvet 6 mdr, kom jeg til forundersøgelse.
    Jeg har mild PCO. Derudover skal jeg så scannes igen den 10/10, så de kan se, hvor skadet min æggeleder er.. Så¨skal jeg have en tid til operation, hvor de fjerner min ve. æggeleder. Og så skal vi vente på at komme til i Skejby.. Men forhåbeligt igen i det nye år kommer vi i gang
    Min æggeleder blev skadet af en ekstrauterin graviditet, som ikke blev opdaget, før det var for sent.

    Jeg kan rolig snakke med om, at ventetiden er lang! Så forstår dig udmærket godt, og det bliver ikke bedre af en utålmodig partner...


  • #12   5. okt 2011 Iliaca:

    Ved ikke om det er min eller din partner du beskriver, men vil ikke sige at min kæreste er utålmodig. Altså han vil det jo lige så meget som mig, men tror ikke han tænker lige så meget over det som jeg selv måske gør..

    Er bare SÅ bange for at der er noget galt med mig, at der måske har været nogle tegn på et eller andet, som jeg ikke har bemærket eller lign. Samidig begynder jeg også at blive nervøs for om der skulle være noget galt med min kæreste.. Åhhh, alle de tanker og bange anelser man dog kan få.. Dét er sku hårdt!!


  • #13   5. okt 2011 efter 1 år kan i få hjælp og blive undersøg ved læger osv men nu koster det jo selv så ved ikk prisen vi vi hjælp mens det var gratis

  • #14   5. okt 2011 Hippo: det er jeg godt klar over! smiley

Kommentér på:
Giv mig noget af det vand der!!! :-(

Annonce