{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Søvnproblemer... {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være desparet..

Min søn har siden nytår ikke ville falde i søvn medmindre jeg sad inde ved siden af han seng.. jeg har haft gjort det i håb om at det blev bedre, men nu er det ved at være nok.. for han er nemlig begyndt at vågne om natten, også kan man starte forfra... så kan godt side hos ham i LANG tid...

ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for jeg er ikke tilhænger af at de skal græde sig selv i søvn..

er der nogen der har prøvet det samme??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvnproblemer...
  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   23. mar 2012 han er 19 mdr...

  • #3   23. mar 2012 Tror han er i en alder hvor ekstra tryghed er nødvendigt.... vi er samme sted...af og til og de er 18 mdr...

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #4   23. mar 2012 Det er også det jeg har tænkt, og har derfor siddet hos ham til han sov.. men synes ikke det er fedt når han er begyndt at gøre det samme om natten, hvor han før bare skulle have sutten...

  • #6   23. mar 2012 Hos os har det hjulpet - at vi har været inde ved dem, givet dem lidt vand og puttet igen - bliver de så ved kommer din hos os og sover enten imellem os eller i deres egen seng inde hos os...

    Og det har hjulpet ....

    De bliver dog altid puttet i deres egen senge....og her skal de heller ikke græde sig i søvn


  • #7   23. mar 2012 Hvornår kom han på eget værelse? Hvad med at han sov inde hos jer igen lige ved siden af jeres seng i en periode? Så kan der komme lidt ro både på hans og din nattesøvn. Det er i hvert fald hvad jeg ville gøre hvis det var mig. Lui han kom også først på eget værelse og sove da han var 1½-2 år og han sover stadig inde hos os hvis han er syg, han brokker sig ikke ( han er snart 3 ) når han skal i sin egen seng igen.

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #8   24. mar 2012 han kom på eget værelse da han var 4 mdr... og han kan slet ikke finde ud af at sove i samme rum som os...det er gået helt galt når vi har været på ferie osv. har også prøvet ved sygdom, men han tror bare at han skal lege smiley

    har læst lidt om styge-tøj-metoden, har i prøvet den??


  • #9   24. mar 2012 Jeg ville også prøve at tage ham ind til jer igen. Hjalte ville en overgang heller ikke ligge ved os, men det er godt nok kommet tilbage igen. Før kunne han vågne 7 gange i løbet af en nat og de sidste 3 nætter har han sovet ved os og kun været vågen 1 gang;)

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #10   24. mar 2012 Det er ikke fordi han vågner mange gange om natten, men han kan bare være flere timer om at falde i søvn igen... aynes bare det er en dum vane at de skal sove i forædrenes seng smiley

  • #11   24. mar 2012 Hvis de mangler tryghed - så er min holdning at de skal have det.....

    Vores søn sov ca. 3 uger inde mellem os - men valgte det selv fra igen....


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #12   25. mar 2012 han får jo alt det trykhed han vil... sidder jo hos ham indtil han sover.. han gir jo ikke udtryk for at han ikke vil i seng, jeg skal bare være der..

  • #13   25. mar 2012 Putte det tvivler jeg bestemt heller ikke på....

    Det får de jo også herhjemme - det har bare hjulpet for os - når de har haft ekstra stort behov


  • #14   25. mar 2012 Det var kun hvis du gerne ville ind i seng selv smiley

Kommentér på:
Søvnproblemer...

Annonce