{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Søvnproblemer... :( {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er jeg træt af de her lange nætter...

Jeg er 34+6 i dag, og vågner hver 1½ time hele natten igennem smiley gerne fordi jeg skal tisse, men indimellem også bare fordi maven er så stor at jeg ikke bare kan vende mig i sengen uden det gør ondt :S

Og så der de nætter som i nat hvor jeg ikke kan falde i søvn igen, i nat fordi pluk-veerne bider.

Arrrgh... vil fandeme da bare snart have lov at sove, er 1½ - 2 måneder siden jeg sidst har fået en rigtig nattesøvn... Hva faen blev der lige af det med man skal have min. 4 timers sammenhængende søvn hver 3. dag???

Altid noget Mikkel sover dejligt længe, så jeg kan nå at få mange af de korte lure i løbet af natten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvnproblemer... :(
  • #1   9. jul 2012 Følte mig ellers som Palle alene i verden i nat, og nu hvor jeg måtte indse jeg var nød til at sende en sygemelding til mig chef. Kan nemli heller ikke rigtig sove så godt. Pga maven, men også pga mit bækken smiley øv smiley men "god bedring" til dig smiley håber du får en god lur i løbet af dagen???

  • #3   9. jul 2012 Ninna & Spir smiley .:
    Får ingen lur i løbet af dagen, vil heller ikke gøre nogen forskel, for den bliver alligevel ikke af de der 4 timers sammenhængende søvn, for så længe kan jeg ikke ligge på samme side, eller uden at skulle tisse. smiley

    * Anonym med lillemanden 36+ *:
    Det er altså bare træls at have det sådan...



    Havde det på samme måde da jeg ventede Mikkel, og så fortsatte den manglende søvn ca. 3 måneder efter jeg havde født, fordi Mikkel vågnede hver 3. time hele natten igennem. Så der fik jeg kun ca. 2 timers søvn af gangen. Levede i omkring 5 måneder uden en eneste nat med de der 4 timers sammenhændende søvn.
    Første nat hvor jeg som 6 timer i træk, var jeg fuldstændig ødelagt, kunne slet ikke hænge sammen hele dagen, fordi kroppen ikke var vandt til at sove.


    Heldigvis kan manden ikke mærke det på mig smiley Spørger ham indimellem om jeg er begyndt at virke sur eller anderledes, og det er jeg ikke smiley
    Det viser forskning jo ellers, at hvis man mere end 3 døgn i træk ikke får 4 timers sammenhængende søvn, så går det ud over hjernen, og man kan blive bims i låget samt det påvirker ens humør. Og knap 2 måneder uden en eneste 4-timers sammenhængende søvn, det må man jo sige for længst er over de 3 døgn...


  • #5   9. jul 2012 Får heller ikke sovet så meget, det tager lang tid at vende sig, fordi jeg lige skal have maven med, så det ikke gør ondt, men har ondt i mit ene riben i højre side når jeg ligger mig til den sidde, og når så man har vendt sig, så bevæger lillemanden sig så man får ondt, og hvis man ligger på ryggen får eg rigtig ondt.
    Men lyder som om det er meget normalt når man er gravid ?
    Er i uge 36 på onsdag.


Kommentér på:
Søvnproblemer... :(

Annonce