{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

jer der bruger mme {{forumTopicSubject}}

Hej alle
jeg må desværre nok indse at jeg ikke kommer til at amme
det gør meget ondt i mit hjerte at jeg bliver nød til at gå over til mme
derfor håber jeg at i kan hjælpe mig lidt da jeg ikk ved så meget om det.

hvordan reageret folk omkring jer ?

hvad mærke bruger i ?

hvor mange flasker har i ?

hvordan gør i når i skal på tur ?

håber i vil svarer på mine lidt dumme spørgsmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer der bruger mme
  • #1   15. apr 2012 hvordan reageret folk omkring jer ?
    - der var stort set ingen reaktion. Det er så almindeligt med flaskebørn efterhånden smiley
    Nogle af de "gamle" reagerede med "nåh, så havde du ikke mere mælk" hvilket ikke er ment ondt, men kan stikke lidt oven på et svært valg.

    hvad mærke bruger i ?
    - Nan HA, da det er beregnet til allergikere og derfor ikke indeholder særlig meget laktose, og på den måde mindsker risikoen for allergi. Syrnet MME har også en helt anden type laktose, så det mindsker risikoen for ellergi.

    hvor mange flasker har i ?
    - Havde vist 8, da han blev udelukkende flasket. Jeg gad ikke vaske op flere gange om dagen, så havde rigeligt, så jeg bare vaskede op hver aften.

    hvordan gør i når i skal på tur ?
    - Jeg har en lille bøtte med plads til tre gange pulver. Så doserer jeg op. Derefter koger jeg vand og hælder i en termokande, og kommer koldt vand i en flaske smiley Så kan man altid lave en flaske med rette temperatur smiley
    Derudover havde jeg også altid to drikkeklare brikker i tasken, da de kan drikkes kolde, hvis man liiiige er ude at handle ind, og har fejlvurderet hvor længe man er væk smiley

    Det kan være et svært valg, at beslutte at droppe amningen, men ofte er det det rette valg.
    Jeg håber det vil gå godt for både dig og dit barn smiley

    Jeg ammede i øvrigt fuldt i to måneder og derefter delvist (og stædigt!) i en måned, før jeg besluttede at det ikke var det værd.


  • #2   15. apr 2012 hvordan reageret folk omkring jer ?
    Jamen de kigger på os og siger ihhhh hvor er jeres børn søde smiley
    Jeg har aldrig oplevet at folk kigger på mig som om jeg er en dårlig mor eller noget - og ingen har sagt noget..

    hvad mærke bruger i ?
    NAN 1 pro

    hvor mange flasker har i ?

    10 flasker = 5stk til hver.

    hvordan gør i når i skal på tur ?

    koger vand og smider det i en termobeholder og så pakker jeg pulver i en bøtte og har så kold vand på en flaske og 2 sutte flasker..



  • #3   15. apr 2012 hvordan reageret folk omkring jer ?
    her var der mange blande fik mange kommentare over at jeg ikke ammede, jeg ammede ikke fordi han var skidt til pads ved fødslem og vitilsidst blev nød til det for han fik noget mad i samråd med lægenalligevel fik jeg afhøre for det og at jeg skulle have prøvet længere og dit og dat så tror det kommer meget an på menneskerne omkring dig

    hvad mærke bruger i ?
    grøn allomin da han ellers får ondti maven

    hvor mange flasker har i ?
    1 nu da han kun får flaske om aftenen da han var lile havde vi 4 store og 2 små

    hvordan gør i når i skal på tur ?
    enten laver jeg flasen godt varmså det passer med temp. når den skal drikkes ellers har jeg pulveret i flasken og vandet med i en termo kande

    håber i vil svarer på mine lidt dumme spørgsmål



    der findes ingen dumme spørgsmål kun dummesvar:_)


  • #4   15. apr 2012 Jeg ammede i 6 uger inden jeg måtte stoppe da det bare ikk gik med den ene tvilling - så jeg græd og var så langt nede at vi i fælles skab besluttede jeg skulle stoppe

    min veninde sagde " det hænger ikk i patterne at være en god mor " og det er rigtigt. mine tvillinger fik en glader mor og jeg fik et liv smiley


  • #5   15. apr 2012 Reaktion : Jeg havde både folk der så "ned" pga jeg ikke ammede, men langt de fleste reagerede slet ikke på det.

    mærke: vi bruger både grøn og blå allomin, da hvis han får kun grøn får han tynd mave eller kun blå får han hård mave.

    Hvor mange flasker: Jeg har 6 avent 260 ml. flasker og bruger 6 om dagen.

    På tur: jeg har en flaske der selv kan varme mælken op, ellers laver jeg flasken varmere også en stofble rundt om og i en pose så den kan holde på varmen til. når han skal have den.

    Ingen dumme spørgsmål der smiley


  • #6   15. apr 2012 Mener ikke at nogen har ytret noget negativt overfor mig vedr. Ammestoppet, de har spurgt om jeg ikke ammede længere og så var det det.
    Vi 8 avent 260 ml flasker og sådan en sterilisator til, den er fantastisk.
    Vi har givet NAN Pro 1 og på tur har vi haft brikker med.


  • #7   15. apr 2012 tak for svar smiley

  • #11   15. apr 2012 Ved du hvad, jeg ammede Axl til at starte med, og det ræs var bare slet ikke mig, og han blev ikke mæt, og skulle amme hver 20. Min, og malke ud u
    KonstAnt, og det gad jeg simpelthen ikke, også synes jeg ikke jeg kunne være i fred for folk der gloede når jeg ammede ude, og hadede restauranter af samme grund.. Kom ingen steder fordi jeg følte mig flov..
    Så gik jeg over på flaske og det er simpelthen det bedste valg jeg har gjort, og bare så meget mere frihed for mig
    Axl får nan ha
    Og vi har 8 store flasker og 3 små som vi bruger til alm. Vand og kamillethe


  • #12   15. apr 2012 hvordan reageret folk omkring jer ?
    der er aldrig nogen der har sagt noget og er også mit valg og mine bryster, så de ku have reagerede som det passede dem smiley

    hvad mærke bruger i ?
    victor fik hård mave af allomin, så han fik nan. freja var lige omvendt og liva fik nan

    hvor mange flasker har i ?

    8 til 10 er godt hvis man ikke vil koge osv 24 timer i døgnet smiley

    hvordan gør i når i skal på tur ?der har jeg altid bare købt brikker, de er nemme og have med og skal ikke varmes osv smiley



  • #13   15. apr 2012 1. gang

    Sigrid var meget skidt tilpas ved fødslen og kunne ikke ammes. Så fra start malkede jeg ud og efter 7 uger var der ikke mere mælk så hun måtte på erstatning. Hun fik Nan 1. Ved hende havde jeg koldt kogt vand eller termoflaske med.

    2. gang

    hvordan reageret folk omkring jer ?

    Folk synes at det er skide synd at min amning ikke fungere. Jeg har lidt mælk så malker ud til ca 3 ud af 5 måltider. Lægger hende til stort set hver gang hvis vi er hjemme og der er ro på. Men selvom folk synes det er synd har de støttet mig helt utrolig meget, sagt at en god mor ikke sidder i brysterne og at jeg ikke skal presse mig selv så jeg får det skidt.

    hvad mærke bruger i ?

    Nan HA fordi hun kaster helt vildt op af allomin og Nan 1

    hvor mange flasker har i ?

    5

    hvordan gør i når i skal på tur ?

    Har koldt kogt vand i en flaske og langt de fleste steder er der en micro ovn og så har jeg en doserings beholder fra Avent


Kommentér på:
jer der bruger mme

Annonce