{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer der bruger madlog.dk
  • #1   22. apr 2011 Ja, selvfølgelig virker det, hvis man overholder sine kcal.

  • #2   22. apr 2011 Madlog er jo bare en hjælp til at tælle kalorier... Hvis du ved hvordan du gør det selv, så er Madlog overflødig... Du skal bare sørge for max at indtage 2000 kcal om dagen...

  • #3   22. apr 2011 ja altså måske også et dumt spørgsmål... he he... men nok mere det om det kan betale sig eller man bare skal prøve af sig selv...

  • #5   22. apr 2011 Nini - madlog kan betale sig så længe du gider at tælle kcal smiley
    Mange bliver overrasket over hvor meget de egentlig spiser, i forhold til hvad de må smiley


  • #6   22. apr 2011 Sonne, 2000 kcal??
    Så ville jeg da aldrig tabe mig, hvis jeg indtog så meget, det er jo altså meget forskelligt fra person til person.

    Jeg er en af dem der har haft meget glæde af madlog.dk
    Jeg startede i september 2010 og har på 7 måneder tabt mig 15 kg.

    Jeg har taget det stille og roligt og haft syndedage, holdt jul og påske og nogle gange holdt weekendfri fra madlog. Og har altså alligevel formået at tabe mig 15 kg.

    så ja, jeg er evig taknemmelig for at der findes sådan en side, for det er dælme besværligt at tælle kcal selv, og som sagt er det individuelt hvor meget man skal bruge. Jeg havde sat min på ½ kg vægttab om ugen og måtte få omkring 1250 kcal, så 2000 kcal er meget for mig.
    På vedligehold som jeg er på nu må jeg få ca. 1700 kcal om dagen, hvis ikke jeg skal tage på igen.

    Og jeg synes det er et godt og billigt alternativ, det koster kun 99 kr for 10 uger, hvor f.eks. slankedoktor koster omkring 300 kr om måneden.

    Så jeg vil sige, meld dig til, hvis du er med på at tælle kcal, for det skal jo gide at veje din mad og logge det hver dag, ellers hjælper det ikke noget.


  • #7   22. apr 2011 Jeg skal dælme heller ikke helt op på 2000 kcal på trods af at jeg er meget tyk .... så ville jeg da ikke tabe mig, i så fald ville det gå EKSTREMT langsomt.

  • #8   22. apr 2011 Slankedoktor koster 59 kr. pr. måned, hvis man vælger basis ... og der er samtidig mulighed for at skrive dagbog hvor andre kan kommentere, hvis man er til det.

  • #9   22. apr 2011 Jeg bruger madlog. Og ja det virker. Jeg ville aldrig ha tabt mig uden. Så snart jeg ikke bruger det kan jeg ikke styre mig..
    Har lige betalt 100 kr for 10 uger. Synes det er ret billigt, i forhold til det har gjort jeg har tabt mig en del kg.

    Jeg må spise 1400 kcal for at tabe mig 500 g om ugen. Og jo mindre man jo så er, og bevæger sig jo mindre må man spise.


  • #10   22. apr 2011 jeg har tabt 2,5 kg på en uge ved brug af madlog ..
    Jo folk siger det er uoverflødig hvis man selv kan tælle kcal , men vil bestemt mene at de 100 kr for 10 uger det koster er givet godt ud og spare meget tid .. Du vejer bare maden af du spiser og taster ind på madlog .. WUPTI .. så kan du se det hele ..

    Men ja 2000 kcal er jo helt vildt hvis man skal tabe sig smiley jeg har sat min til 1 kg om ugen og jeg må spise max 1160 kcal smiley


  • #11   22. apr 2011 okay... har nu betalt for 4 uger, for lige at se hvordan det er... men har lige et par spørgsmål... når man taster motion ind kan man sætte kryds ved bonus, hvad er det? og når man så motionere, kan man så regne ud hvor meget det så er okay at spise eller hvordan? kan ik lige helt finde rundt i det smiley

  • #13   22. apr 2011 nini: bonus ved motion er hvis du vil kunne spise mere fordi du har lavet noget motion .. Motionen tastes ind ligesom maden gør smiley Hvis du skal tabe dig ville jeg ikke sætte ja ved bonus smiley

  • #14   22. apr 2011 okay.... så fik jeg det på plads smiley

  • #15   22. apr 2011 Lige et godt tip til madlog.
    Inde under værktøjskassen er det noget der hedder madberegner, den kan du bruge når du eks laver aftensmad, sammenkogte retter osv, så indtaster du bare alle madvarer du bruger og vejer retten før og efter og så indtaster hvor meget du har spist, så regner den selv ud hvad du har fået.


  • #16   22. apr 2011 Okay det var smart smiley tak for tippet...

Kommentér på:
jer der bruger madlog.dk

Annonce