{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At have tre børn - svigt?
  • #2   17. apr 2012 jeg er den midterste i en søskendeflok på 3
    jeg vil nu ikke sige jeg har været svigtet. Det er selvom min far kørte lastbil og sjældent var hjemme i hverdagene. der er blevet taget hensyn til os hver især synes jeg.. at jeg så i teenageårene synes det var snyd at min lillebror altid måtte det samme som mig er så noget helt andet :):) da jeg fik mobil fik han også en 3 uger efter og så noget men den dag idag er jeg meget glad for mine brødre og vi har et meget tæt bånd

    jeg har en bror der er 4 år ældre og en lillebror der er 1½ år yngre


  • #3   17. apr 2012 jeg er jo så også eneste pige :):)


  • #4   17. apr 2012 Jeg er den ældste ud af 3 og den fødsle pige. Hjemme hos os var det altid drengene der blev taget med rundt og var med til at lave alting. Så jeg blev holdt lidt uden for

  • #6   17. apr 2012 jeg tror ikke man glemmer sine børn, jeg tror mere det er mht leg smiley jeg er den ældste at 3 , men ingen svigt, jeg var også fløjet fra reden da nr 3 , min lillebror kom til verdenen.

  • #7   17. apr 2012 Nu har jeg 3 søskende , jeg er ældst , min bror som er 2 år ynger, min anden bror som er 5 år yngere og min søster som er 10 år yngere end jeg.
    Jeg syntes ikke at der har været nogen af os der har følt sig svigtet på nogen områder, heller ikke da vi kun var tre børn inden min søster kom.


  • #8   17. apr 2012 Jeg er af en søskende flok på 5 piger - jep!;) og min søster Maja (midterbarn) blev altid glemt, og ja svigtet vil jeg sige! Men min mor var så også syg med kræft, min far var alkoholiker og sad ofte i fængsel, så mine helt små søskende boede ved vores bedsteforældre, .. Så ingen af os har haft det nemt, men vi store kunne tage os af os selv, og det kunne hun ikke, så ja hun havde det sværest,..

    Men det er jo også en ekstrem situation, og jeg tror det kommer meget an på forældrene:)!


  • #9   17. apr 2012 jeg har 3 og ingen af dem blir glemt eller svigtet smiley sys det lyder lidt dramatisk, sååå stor en forskel sys jeg nu ikke der at gå fra 2 til 3 smiley men det kommer vel an på hvordan man er som familie smiley vi gør ting med vores både sammen og hver for sig smiley

  • #10   17. apr 2012 Vi er 3 søstre, jeg er den yngste og de to andre er 3 og 6 år ældre end mig.
    Jeg ved ikke, om man generelt kan sige at det er den miderste der bliver "svigtet", jeg tror mere det handler om, at alle børn er forskellige, og (forhåbentlig) derfor bliver opdraget/ behandlet på forskellig vis.
    Min ældste søster er (og har altid været) ekstremt perfektionistisk, hun beder aldrig nogen om hjælp til noget for tænk, hvis de skulle bede om at få noget til gengæld, hun lever og ånder for HENDES familie, dvs. mand og 2 børn, og så tildels vores mor og stedfar.
    Min anden søster kan være konfliktsky og lidt tillukket omkring sine følelser, men hun involverer sig meget mere i andre end den ældste af os.
    Og så er der mig. Jeg er den typiske "lillesøster". Er blevet møgforkælet som barn, fik lov til meget mere end mine søstre. Det har jo så betydet, at jeg ikke har haft et særlig godt forhold til dem før jeg lev 30 og de endelig indså, at jeg rent fakisk var blevet voksen.
    Jeg synes min mor (vores far var meget fraværende efter de blev skilt) altid har været rigtig god til, at behandle os ens, set i forhold til, hvilke typer vi er. Ja jeg blev forkælet og kom meget nemt til ting som barn, men det betalte jeg jo så også prisen for da jeg blev voksen og skulle til at tage ansvar.
    Jeg elsker mine søstre over alt på jorden, på godt og ondt, og jeg ved at vores mor aldrig vil gøre forskel på os.


Kommentér på:
At have tre børn - svigt?

Annonce