{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

vigtige ting man skal have {{forumTopicSubject}}

hej alle...
jeg er jo den heldige vinder af at have to bebser i mavsen... jeg er dog ikke langt henne men kunne godt tænke mig at vide hvad man skal have styr på inden de kommer... jeg tror jeg har styr på barnevogn, seng(e) pudslebord og alt det der ... men tænker mere er der nogle off instanser der skal vide noget.. hvornår skriver man op til div ting.. er bare bange for jeg kommer forsent med noget der er vigtigt...


et andet spørgsmål : nu bor vi et hus i tre etager hvor alle etager bliver brugt lige meget , hvilke rum skal jeg pudsle i...??? skal jeg have seng/kravlegård på hver etage...???
håber der er nogle der kan hjælpe... vender tilbage senere idag... vh jannie : )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vigtige ting man skal have
  • #1   12. nov 2008 Person regner jeg med at pusle på barnets værelse..

    Men ellers følger jeg lige med i tingene smiley


  • #2   12. nov 2008 *Personlig

  • #3   12. nov 2008 Vi vil også pusle inde på bette mandens værelse... og så har jeg dog købt en pusle hynde mere til badeværelset :0)!!!

  • #4   12. nov 2008 husk du får tvillinge rabat i baby sam, 10%

    når du køber to af hver ting.


  • #5   12. nov 2008 Jeg pusler på badeværelset, er nemmer istedet for at sku rende med hoved hale fadet frem om tilbage og skifte vand. (puslede på babyværelset i starten) På badeværelset er alt indenfor rækkevidde. Havde et meget lille badeværelse så investerede i sån et puslebord til væggen, det fungerede gost.

  • #6   12. nov 2008 Vi har valgt at pusle i soveværelset, hvor han skal sove i starten. Det puslebord kan man ikke bare sådan lige flytte da det er skruet fast i væggen med en kommode osv... Men når han kommer ovenpå at sove på sit værelse, får han nok også et billigt puslebord deroppe.
    Men kan sige så meget at min søster har 5 børn og har aldrig ejet et puslebord. Hendes bliver puslet på gulv, sofa, seng osv...

    Men synes da ikke du skal have senge og kravlegårde og puslebord på 3 etager. Det giver jo 6 senge!!!! Det er lidt vildt. Det burde ikke være nødvendigt...


  • #7   12. nov 2008 jeg ville nok vælge badeværelse, eller rum tæt på vand =)

  • #8   12. nov 2008 jeg har puslebord både på Antons værelse og i badeværelset.
    da vo boede i hus i to etager havde vi vugge både i stue og i soveværelset, men man kan jo også bare bruge barnevognen - hvis man skønner det nødvendigt.


  • #9   12. nov 2008 tusinde tak alle sammen. det kan godt være det er et dumt spørgsmål men pudsler man ikke om natten...?? for i såfald behøver det jo ikke være på første salen.. nu skal jeg jo også have tvillinger så det er nok bedst at have pudsle plads i stue/bad etagen ...
    tror det bliver en seng i soveværelset en kravlegård i stuerne og noget vippe stol i køkken og værelse kælderen... og ja man kan vel pudsle alle steder...
    Mette + Morten F : ha ha ja den er jeg med på... de deler skam også seng til at starte med... ; )


  • #10   13. nov 2008 Tror det kommer an på barnet/børnene om de skal pusles om natten.. Jeg regner med at det skal gøres i starten, og så i takt med at barnet kan holde sig længere gør man det ikke om natten..

  • #11   13. nov 2008 Vores hus er i to etager, stue og værelser ovenpå, og der har jeg valgt og have sengen i vores soveværelse til og starte med.
    nedenunder har vi badeværelse, der skal puslebordet stå og køkken og stue i et, der har jeg anskaffet mig en vugge til og starte med.
    så er der ligesom en soveplads til ham hvad enten jeg er ovenpå eller nedenunder.

    og man kan selvfølgelig også bruge barnvognen i stueetagen, hvis det skulle være...

    efter hvad jeg har fået af vide behøver man kun pusle dem om natten hvis de har lavet mere end og tisse, men selvfølgelig, er han vågen og har tisset, så vil han da få en tør ble, ellers tror jeg nok de skal ha lov og sove.


Kommentér på:
vigtige ting man skal have

Annonce