vigtige ting man skal have {{forumTopicSubject}}
hej alle...
jeg er jo den heldige vinder af at have to bebser i mavsen... jeg er dog ikke langt henne men kunne godt tænke mig at vide hvad man skal have styr på inden de kommer... jeg tror jeg har styr på barnevogn, seng(e) pudslebord og alt det der ... men tænker mere er der nogle off instanser der skal vide noget.. hvornår skriver man op til div ting.. er bare bange for jeg kommer forsent med noget der er vigtigt...
et andet spørgsmål : nu bor vi et hus i tre etager hvor alle etager bliver brugt lige meget , hvilke rum skal jeg pudsle i...??? skal jeg have seng/kravlegård på hver etage...???
håber der er nogle der kan hjælpe... vender tilbage senere idag... vh jannie : )
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Men ellers følger jeg lige med i tingene
mar 2008
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 78
når du køber to af hver ting.
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Men kan sige så meget at min søster har 5 børn og har aldrig ejet et puslebord. Hendes bliver puslet på gulv, sofa, seng osv...
Men synes da ikke du skal have senge og kravlegårde og puslebord på 3 etager. Det giver jo 6 senge!!!! Det er lidt vildt. Det burde ikke være nødvendigt...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
da vo boede i hus i to etager havde vi vugge både i stue og i soveværelset, men man kan jo også bare bruge barnevognen - hvis man skønner det nødvendigt.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
tror det bliver en seng i soveværelset en kravlegård i stuerne og noget vippe stol i køkken og værelse kælderen... og ja man kan vel pudsle alle steder...
Mette + Morten F : ha ha ja den er jeg med på... de deler skam også seng til at starte med... ; )
mar 2008
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
nedenunder har vi badeværelse, der skal puslebordet stå og køkken og stue i et, der har jeg anskaffet mig en vugge til og starte med.
så er der ligesom en soveplads til ham hvad enten jeg er ovenpå eller nedenunder.
og man kan selvfølgelig også bruge barnvognen i stueetagen, hvis det skulle være...
efter hvad jeg har fået af vide behøver man kun pusle dem om natten hvis de har lavet mere end og tisse, men selvfølgelig, er han vågen og har tisset, så vil han da få en tør ble, ellers tror jeg nok de skal ha lov og sove.
vigtige ting man skal have