{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.674 visninger | Oprettet:

han vil KUN sove hos mig... {{forumTopicSubject}}

Hej piger..
Ihh troede kun det var en periode mens han var helt lille, men det bliver ved smiley willas vil kun sove i mine arme, jeg prøver alt ! Går med barnevognen hver dag ca samme tid - han kan os godt falde i søvn der i, men vågner efter 30 min max.(når vognen står stille ) Jeg prøver at gå ud at vugge den igen, gi ham sutten og alt det - men han er dybt ulykkelig, så tager jeg ham op, og så falder han i søvn i mine arme, igen ! Så kan han sove der to timer og jeg kan intet foretage mig. jeg prøver det samme her inde i hans seng, hvor jeg nusser ham, synger for ham, men han græder bare helt vildt når han til sidst bliver over træt.. ved ikke hvad jeg skal gøre mere? Og han ligger med ting der dufter af mig.
Nogen der har oplevet det samme? Tager meget gerne imod råd.. men kan ikke li at ligge ham og bare lade ham græde, kan jeg ikke få mig selv til !
Willas bliver 5 mdr. Her den 14 maj..
Hvis jeg ikke lige svare med det samme, er det fordi vi skal i mødre gruppe her om lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han vil KUN sove hos mig...
  • #2   30. apr 2012 Synes du skal få ham tjekket kunne jo være han har indt... Personligt synes jeg der med at køre/ vugge dem i søvn er den dårlig ide

  • #3   30. apr 2012 Da Mille sov inde ved os i vuggen skulle jeg ligge ved siden af hende i 30-60 min før hun faldt i søvn og når jeg gik ud gik der 30 min så var hun vågen og jeg ku lægge mig ind igen tit endte det med jeg bare gik meget tidligt i seng så jeg var fri sit at rende frem og tilbage men til sidst tænkte jeg nej det her går jo ikke så hun fik en tremmeseng ind til storebror og de første to dage rendte jeg mange gange om
    Natten for at gi hende sutten men fra 3 nat hun sov derinde vågner hun 1-2 gange for at spise og når jeg lægger hende om aftenen falder hun selv i søvn uden jeg skal sidde ved hende så her hjalp det rigtig meget at komme på "eget" værelse:-)


  • #4   30. apr 2012 Min datter var 8 måneder før hun vil sove i barnevognen men i mine arme sov hun trygt og længe men jeg blev ved med at gå en tur med hende i barnevognen også selvom hun også kun sov max 30 min. men dagen før hun blev 8 mrd. lykkedes det og hun sov 1 1/2 time alene smiley hård og sej kamp men nu sover hun i den hverdag i 1 1/2 - 2 timer smiley

    jeg fik afvide af SP det er forskelligt fra barn til barn .


  • #5   30. apr 2012 Vi har været til kiro. Med ham, men kunne da godt være vi skal prøve det igen.. har os prøvet at putte ham inde på hans eget værelse, og lige lidt hjælper det :(}

  • #7   30. apr 2012 Altså vi kom der fordi han havde meget ondt i maven og han har stadigvæk problemer med at komme af med afførningen så han får movicol - den gang var han en lille smule låst i nakken og i lænden..

  • #8   30. apr 2012 Er det hele tiden eller kun om natten?

    De første mange måneder ville min søn også kun sove hos mig om dagen, dog sov han selv om natten.
    Så kunne han så småt tage en lur i barnevognen, og senere dem begge.

    Nogle dage vil han stadig kun lure den hos mig. Jeg tror bare nogle børn er mere tryghedsnarkomaner end andre.

    Ellers må du tage kampen op, lulle ham i søvn, og lægge ham ned. Trøste hvis han vågner, og falder han ikke til ro, må han op igen, lulles i søvn og så videre.
    Det kan godt tage flere timer, men har gjort sådan hvis min søn har haft nætter hvor han ikke ville sove selv, og jeg ikke syntes han skulle sove i min seng.


  • #9   30. apr 2012 Det er stort set hele tiden at han sover ved mig, han plejer dog at kan sove for sig sek. Om natten, altså ved siden af mig i sengen - men det vil han så heller ikke altid mere smiley jeg ligger ham og så vågner han efter en halv time og lige så snart jeg tager ham op igen så sover han.. om dagen kan jeg slet ikke ligge ham fra mig, han vågner med det samme, nogle dage bruger jeg hele dagen på at træne som du beskriver det og andre dage lader jeg ham bare sove ved mig fordi jeg selv er SÅ træt og orker kampen, ved det forkert - men jeg skal os hænge sammen smiley og det er kun mig han vil ligge ved, ikke far eller farmor... hvor gamle var vito da det ændrede sig hos jer ?

  • Lise-lotte P
    Lise-lotte P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   29. maj 2013 hej mai. jeg fandt lige dit indlæg da jeg har samme problem som du havde. jeg har Sabrina fra 24/11-11. nu er hun jo 18 mdr og jeg har altid haft det problem med at hun ville sove ved mig. men om dagen kan vi godt få hende til at sove i barnevognen og hun tager imellem 1 1/2 til 3 timer men om aften når hun skal sove vil hun kun sove ved mig hun bliver fuldstændig hys hvis jeg lægger hende i sengen, kun min brystkasse kan bruges. og det er ved at være mega træls nu. jeg lægger hende så i sengen når hun er langt nok væk, og så kan hun nogen gange sove natten ud men nogen gange vågner hun og vil over til mig for at sove videre. nu vil jeg hører dig om dit barn stoppede eller om den stadig er gal ved dig og hvad gjorde du?
    mv lise-lotte


  • #11   30. maj 2013 Hej Lise-Lotte
    Jamen her har vi stadigvæk problemet, er faktisk næsten som du skriver, om dagen sover han fint nok. Men om aften / natten vil han kun sove ved mig, ikke far kun mor! Når han så sover tungt så flytter jeg ham over i hans egen seng som står i forlængelse af vores, men har vågner mange gange om natten og vil over til mig igen .. Synes os det er mega hårdt smiley


  • Lise-lotte P
    Lise-lotte P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   31. maj 2013 Tak for svar tilbage. Ja mega. Ved bare ikke hvad vi skal gøre, vi skal til bryllup i juli hvor mine forældre skal have sabrina også om natten, der får vi problemer

  • #13   31. maj 2013 Ja vi skal også til min mors 50 årige fødselsdag om 1 månede. Der skal han også passes af farmor her på Sjælland og min mor bor i Jylland , 4 timer væk. Er os spændt på hvordan det kommer til at gå, det ikke nemt smiley

Kommentér på:
han vil KUN sove hos mig...

Annonce