4. aug 2011 Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
han vil KUN sove hos mig... {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Ihh troede kun det var en periode mens han var helt lille, men det bliver ved willas vil kun sove i mine arme, jeg prøver alt ! Går med barnevognen hver dag ca samme tid - han kan os godt falde i søvn der i, men vågner efter 30 min max.(når vognen står stille ) Jeg prøver at gå ud at vugge den igen, gi ham sutten og alt det - men han er dybt ulykkelig, så tager jeg ham op, og så falder han i søvn i mine arme, igen ! Så kan han sove der to timer og jeg kan intet foretage mig. jeg prøver det samme her inde i hans seng, hvor jeg nusser ham, synger for ham, men han græder bare helt vildt når han til sidst bliver over træt.. ved ikke hvad jeg skal gøre mere? Og han ligger med ting der dufter af mig.
Nogen der har oplevet det samme? Tager meget gerne imod råd.. men kan ikke li at ligge ham og bare lade ham græde, kan jeg ikke få mig selv til !
Willas bliver 5 mdr. Her den 14 maj..
Hvis jeg ikke lige svare med det samme, er det fordi vi skal i mødre gruppe her om lidt.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Natten for at gi hende sutten men fra 3 nat hun sov derinde vågner hun 1-2 gange for at spise og når jeg lægger hende om aftenen falder hun selv i søvn uden jeg skal sidde ved hende så her hjalp det rigtig meget at komme på "eget" værelse:-)
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 171
jeg fik afvide af SP det er forskelligt fra barn til barn .
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
aug 2011
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
De første mange måneder ville min søn også kun sove hos mig om dagen, dog sov han selv om natten.
Så kunne han så småt tage en lur i barnevognen, og senere dem begge.
Nogle dage vil han stadig kun lure den hos mig. Jeg tror bare nogle børn er mere tryghedsnarkomaner end andre.
Ellers må du tage kampen op, lulle ham i søvn, og lægge ham ned. Trøste hvis han vågner, og falder han ikke til ro, må han op igen, lulles i søvn og så videre.
Det kan godt tage flere timer, men har gjort sådan hvis min søn har haft nætter hvor han ikke ville sove selv, og jeg ikke syntes han skulle sove i min seng.
aug 2011
maj 2013
Følger: 1 Svar: 2
mv lise-lotte
aug 2011
Jamen her har vi stadigvæk problemet, er faktisk næsten som du skriver, om dagen sover han fint nok. Men om aften / natten vil han kun sove ved mig, ikke far kun mor! Når han så sover tungt så flytter jeg ham over i hans egen seng som står i forlængelse af vores, men har vågner mange gange om natten og vil over til mig igen .. Synes os det er mega hårdt
maj 2013
Følger: 1 Svar: 2
aug 2011
han vil KUN sove hos mig...