{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Han vil ikke sove selvom han er træt. {{forumTopicSubject}}

min kære søn på snart 1 mdr, er kommet ind i den dumme rytme at han ikke vil/kan falde rigtig i søvn om middagen. han er over træt, og når kun lige at sove i 10 min og så græder han, han sove bedre hvis man sidder med ham, hvilket jo sikkert er pga. tryghed.

er der nogle som har nogle gode råd til hvordan jeg får ham til at falde rigtig i søvn osv.?? prøver alt... men intet virker. og han blir så ked af det.


hjæææææææææææælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikke sove selvom han er træt.
  • #1   24. jan 2010 Først, er du sikker på han er ordentlig mæt? Vi døjede nemlig med det samme, og der fandt vi ud af, at Victoria egentlig var rigtig sulten, derfor ville hun ikke sove når vi lagde hende fra os.. Da hun fik mere mad, sov hun i 4 timer, i hendes barnevogn..

  • #2   24. jan 2010 Hopper lige med på en lytter her :o)

  • #3   24. jan 2010 han er jo ikk så gammel jeg ville give ham alt den tryghed han har brug for og lade ham sove lidt ved dig. det kommer helt af sig selv lige pludselig. men du kan prøve at pakke ham ind i dynen og gå lidt rundt med ham evt. synge lidt det hjalp her da min datter var utrøstelig i en overgang.

  • #4   24. jan 2010 Jeg ville bestemt ikke lade ham sove ved mig, hvis det var mig.. Vi fandt ud af hvor meget ris til egen røs det var, da vi havde vænnet Victoria til det..
    Okay, det lød som om hun aldrig gjorde det.. Selvfølgelig gjorde hun det, men ikke hver gang.. smiley


  • #5   24. jan 2010 Vi har aldrig haft problemer med vores datter det kom lige af sig selv. i dag læggervi hende bare ud i barnevognen og køre hende udenfor og bum så hun væk og om aftnen nusser vi hende lidt og hun sover, nogle gange når vi ikke engang at nusse hende så sover hun ; )

  • #6   24. jan 2010 Jeg ville helt sikkert også have ham sovende ved mig
    et barn på en mdr har ikke nogen rytme
    men brug for masser af nærhed


  • #7   24. jan 2010 Ja og NYD det for lige pludselig gider de ikke det mere så skal der ske noget heletiden jeg ville ønske min datter ville falde i søvn ved brystet nogle gange hun er 5 måneder nu

  • #8   24. jan 2010 Som Hemligheden skriver.. NYD DET...-lad hende sove hos dig (Sander er også 5 mdr og det er sjældent han vil sove hos mig..-suk suk) og som Ditte skriver, så har en lille pige på 1 mdr ikke brug for en rytme, men trykhed og nærværd..

  • #9   24. jan 2010 HOV... Det er da en pris du har... hvorfor pokker har jeg skrevet pige..??????

  • #10   24. jan 2010 som de andre skriver kan det være han ikke er ordenlig mæt, men her når det sker, med min pige er overtræt(4uger nu) så hjælper et dejligt bad med a gøre hende rolig og blive træt smiley og så ligge hud mog hud på mors bryst smiley

  • #11   24. jan 2010 Min søn Marcus er 9 måneder nu og han er først begyndt at sove bedre nu, hvilket vil sige vågner 4-6 gange på en nat, før var det hvert kvarter/halve time, og det var pga. han fik for meget mad...

  • #12   24. jan 2010 Min datter gjorde det samme da hun var lille, og husker bare hvordan jeg altid skulle vugge hende i søvn og hvor træt jeg var, for når jeg lagde hende fra mig gik der 10-20 minutter og så skreg hun igen og ville IKKE sove. Sådan gik det hele tiden.

    En fortalte mig at jeg jo kunne ligge ned og amme så det gjorde jeg en nat for sad hele tiden og var ved at falde i søvn ind over hende når jeg ammede fordi jeg var SÅ træt. Da jeg prøvede at ligge hende ved siden af mig faldt jeg hurtigt selv i søvn og vågnede først 6 timer senere af at hun vågnede.
    Havde ikke prøvet at sove så længe før, så var ligeglad med om jeg skulle kæmpe med hende senere hen, jeg ville bare have min søvn!! Jeg sov godt nok hæsligt fordi jeg lå i så dårlige stillinger med min arm over hovedet for at hun kunne spise men jeg fik da min søvn. Hellere få min søvn og at jeg ikke kunne bevæge min arm de første 10 minutter end slet ingen søvn og være helt smadret.

    Så hun lå fast ved mig hver nat og det gik godt, hun sov meget bedre og meget længere tid. Da hun var 3½ måned prøvede jeg at lægge hende over i hendes egen seng og det gik fint uden problemer.


Kommentér på:
Han vil ikke sove selvom han er træt.

Annonce