Hjælp søvn problemer!!!! {{forumTopicSubject}}
HJÆLPPPP!!!!!!!!!!
Kan det virkelig være rigtig at vores pige på snart 1 år stadigvæk skal have 1-2 flasker mælk om natten???
Vi er ihvertfald ved at være lidt trætte af det og har kun prøvet 2-4 gange siden hun blev født at hun har sovet igennem :o(
Kan godt være det bare er os men vi var så også vand til at storebroren sov igennem fra han var 4 mdr.
Andre der har samme problem eller andre der har haft samme problem der måske kan komme med gode råd om at få det stoppet??? Har prøvet med vand i stedet men hun er så skide TOSSET at hun næsten kvæler sig selv i græd hvis ikke det er mælk... Og hun vækker storebror hvis der går for længe med den skrigen :o(
HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
aug 2010
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Vi er slet ikke selv nået dertil, men min bror havde samme problem med hans søn.
De gjorde det at de kom camille te i, og så efterhånden -som Ditte siger, kunne de trappe ham ned. 3 uger så var han fuldstændig flaske-fri om natten.
Han var 9 måneder.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
en fra min mødregruppe ammer stadig hendes søn på 8 mdr, men hun stoppede fra den ene dag til den anden om natten, så brugte hun hellere flere timer hver nat til han faldt i søvn igen, denne løsning havde jeg nok ikke valgt, det er lidt voldsomt synes jeg...
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Hun sagde at det bedste og hurtigste er at tage en kold tyrker.. Og give barnet vand i en kop når han/hun vågner og så lægge til at sove igen..
(hun foreslog osse at gøre det henover weekenden da det nok giver skrig og skrål..)
Her begyndte vi igår, hvor han fik en flaske, blev lagt i seng og da han vågnede fik han vand og blev lagt tilbage. Han måtte lige op og trøste et par gange, men så sov han videre..
Det samme igen da han vågnede klokken 3 og da han vågnede klokken 5 fik kan en flaske og kom med ind i vores seng. Jeg regner med at det bliver det samme innat, men derefter får han ikke morgen mad før klokken 7 når jegbstår op..
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Det med vand kan de stikke op hvor solen ikke skinner!! Vores datter brækker sig hver eneste gang hun får vand, og det er uanset hvor lidt det så er.
Jeg kender flere unger der ikke kunne ha det før de var omkring 8-9 måneder.
-og det er altså ikke rettet mod dig overhovedet!
Vi har bare fundet ud af, at det absolut ikke er alt hvad vores sp og læge siger der kan bruges.
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
aug 2010
Hjælp søvn problemer!!!!