{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Marie Louise P
Marie Louise P
Tilmeldt:
29. jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144

Skruk skruk skruk....... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så er jeg skruk. Jeg har været det i forholdsvis laaang tid nu...
Ser gravide overalt, når jeg er ude at shoppe ender jeg altid i børne afdelingen....Drømmer sågar om kæresten og jeg har børn. Tror muligvis også det er fordi jeg er så meget sammen med mine niecer og nevøer, at jeg også gerne vil have min egen lille bebs,.Min fornuft siger at jeg vil færdiggøre min uddannelse og have job før jeg gør skrukken til virkelighed:-D (hvis I forstår). Bare svært når kroppen siger noget andet. Jeg har snakket med min kæreste om det, og han vil også være færdig på uni først og have job og firlænget gård først ,så han kan stor forkæle sit barn, som jo ikke skal mangle noget:-D
.
Så vil da bare lige hører om der der flere her som også er skruk....eller har været det:-D Hvordan tog, tager jeres mænd det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skruk skruk skruk.......
  • #1   22. jul 2008 Jeg har været skruk i lang tid, men jeg valgte at gøre min uddannelse færdig. Og det er jeg glad for. Så kommer det næste problem bare. Hvor langt tid efter man er ansat kan man tillade sig at blive gravid?

    Jeg har været ansat siden den 15 februar og nu kan jeg snart ikke vente mere. Har ventet i fler år nu. Og nu er kæresten også klar.


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #2   22. jul 2008 Disney....Ja synes også jeg er ved at blive sindsyg af at tænke på det....Hjælper slet ikke at begge vores familier bliver ved med at sige at næste gang er det os der skal giftes mm.


    Rasle R. Lige det har jeg også snakket med min mor om...fordi man kunne jo blive gravid ligeefter uddannelsen,men så har man ikke noget erfarring og som du siger så hvis man får job, hvornår kan man så tillade sig at blive gravid...Den er faktisk svær...


  • #3   22. jul 2008 Det er jo smartes hvis man har et job, så man er sikret lidt mere økonomisk.
    Det er svært at få job hvis man er gravid når man søger. Synes i forvejen det er svært at få et job på 37 timer, men det lykkedes.
    Så ja vi er også så småt gået igang. Problemet er bare at jeg har en cyklus på 38 dage og det er jo ret meget og jeg har ikke altid haft det. Det er irriterende.
    Men jeg glæder mig ikke til dagen hvor jeg skal fortælle arbejdet at jeg er gravid. Jeg er rigtig glad for at være der. Jeg er også pædagog.


  • #4   22. jul 2008 Min kæreste var også ved at blive træt af mig. Men jeg kunne presse ham lidt på alderen. Han er 28.

  • #5   22. jul 2008 Jeg har en mistanke om at jeg mistede for en måned siden. Havde smerter, som jeg aldrig har haft før og jeg blødte meget mere end jeg pjejer. Men det er jo ikke rigtig til at vide når man ikke er længere henne.

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #6   22. jul 2008 Disney...Ja det må virkelig være hårdt når ønsket er så stort... Ja min kæreste synes helt det er synd for mig, at jeg er så skruk, fordi der er hele 3 år til jeg er færdig, og måske mere hvis jeg vil have en overbygning og omtrengt det samme for min kæreste....

    Rasle R....Kan godt forstå problemet. Det er da også irriterende. Kan godt forstå du ikke glæder til at meddele at du er gravid, det bliver svært især når du godt kan lide at være der...meen dejligt når der kommer en lille bebs.


  • #7   22. jul 2008 Ja, det glæder jeg mig også til. Jeg glæder mig endnu mere til at skulle fortælle min mor det.

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #8   22. jul 2008 Min kæreste er jo "kun" 23 men yderst moden...Slet ikke en drengerøv som kun tænker på druk og biler:-D
    Rasle R. Det var da forfærdeligt....
    Synes nu egentligt godt du kan tillade dig at blive gravid når du har været der siden jan...Troede du havde været der kortere tid..



  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #9   22. jul 2008 Det forstår jeg godt...Det gør jeg også når den tid kommer. Egenligt er der mange børn i min familie, idet jeg oveni har tre halv søskende som har tilsammen 6 så min mor og stedfar har tovl børnebørn, hvor jeg er den sidste som mangler...

    Min kæreste er enebarn, så det bliver noget endnu mere specielt:-D


  • #10   22. jul 2008 Jeg er også meget skruk, det har jeg værert siden jeg startede på pædagogseminariet i februar sidste år, og det hjælper altså ikke at jeg lige nu er i en praktik i en vuggestue, er du gal mine æggestokke ringer og bimler for tiden!
    Min kæreste har nærmest babyfobi, kan se panikangstens sved på hans pande når jeg snakker om babyer, men jeg har fortalt ham at jeg der går mindst 3 år førvi begynder, så han kan godt slappe af.Mangler to år af uddannelsen, og så vil jeg gerne tjene en del penge inden vi starter, så jeg har prøvet at leve en periode hvor jeg ikke behøver at spare på noget!!!


  • #11   23. jul 2008 jeg er super skruk, men har dog 3 børn.
    da jeg i første omgang blev skruk, sagde jeg til kæresten at jeg ville have børn med ham. han skulle lige vende den en gang. og 10 mdr. senere havde vi victor. som jo så nu er storebror til 2
    kæresten (som nu er manden) havde fast arbejde, jeg var i gang med uddannelse, men synes det har fungeret fint alligevel


  • #12   23. jul 2008 jeg er også igen, trods Niklas kun er 8 mdr, men vi venter ca et år med at prøve igen smiley

Kommentér på:
Skruk skruk skruk.......

Annonce