3.897 visninger
|
Oprettet:
Prævention - Ren Nysgerrighed {{forumTopicSubject}}
Hey Tøzer..
Hvor meget forskelligt prævention kan man egentlig få ?
Jeg har kun lige læst kort om Mini Piller i en anden tråd, og dem kender jeg faktisk ikke. Så er der mere jeg ikke kender (?)
Jeg kender til:
Spiral, Homoner og kobber.
Nuvaringe (P-ring)
Alm P-piller
pessar - sæddræbende creme
p-stav
Ladydomet (Pige kondomet)
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
p-sprøjte
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Hahaha... Tænk at glemme det.. Ja, de er både i gumme og lammeskin..
ACS - mor til Vito - 12. juli 2011 !
Hvordan forgår en p-sprøjte ?
nov 2010
en sprøjte hver tredje måned, mener jeg
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
For mig var det en super løsning, min mens udeblev så jeg blev fri for alt det skidt
nov 2010
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Vil dog tilføje at Afbrudt samleje (stå af i Roskilde som det kaldes på disse kanter) kan ikke benyttes som prævention. Da manden udskiller nogen "smøring - væsker" under samleje som godt kan indeholde sædceller.
nov 2010
da jeg gik i folkeskole og vi havde seksualundervisning blev afbrudt samleje nævnt som en slags prævention
Jeg husker det tydeligt, fordi det er så gak gak. Det er hamrende usikkert, det e rikke sikkert manden kan stoppe, og som Kettner siger kommer der præsperm..
Men ikke desto mindre var det på listen over prævention.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
jul 2008
nov 2009
Eii, mener du virkelig det...
Min mens er forbundet med SÅ mange smerter, at jeg faktisk engang har prøvet at besvime af det. Fik p-piller i mine teenage år til at afhjælpe smerterne, ellers var jeg simpelthen ikke i stand til at passe min skole.
Derudover bløder jeg rigtig meget, og syntes egentlig ikke det er særlig lækkert, følerm ig så beskidt selvom jeg skifter bind mange gange om dagen.
Så ja, det er grunden til jeg helst er fri for min
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg har hverken smerter eller noget, det er bare irriterende sys jeg.. og jeg føler mig også beskidt og ulækker når jeg har det...
jul 2011
jul 2011
jul 2008
Selvom jeg hæver, tager 3 kilo på, har smerter, har smerter ved ægløsning og humørsvingninger, føler jeg mig kvindelig.. Jeg føler jeg bliver rengjort af blodet og jeg elsker den interessante opmærksomhed mændene giver i perioden (Selvom jeg ligner en fed hvalp, og rent faktisk ejer mens buksen fordi jeg hæver
Mig og min løbetid har det godt med hinanden. Alt kører på klokkeslet lige fra smerter til hævning til selve blodet. Kunne ikke drømme om at begynde at manipulerer med den for at springe over.. Tror ikke at kroppen har godt af det..
Kettner - Venter prinsesse 14. august 2012
Hvis du stadig er på P-piller, så prøv at skifte til Nuva-ringe.. De hjalp mig med smerterne
Charlotte 25+
Det er ikke sikkert at jeg slipper for den når jeg bliver gravid
nov 2009
Er gravid
Har dog prøvet mini-piller i en kort periode for 5 års tid siden, og dem blødte jeg af konstant - øv et helvede...
Det med den mandlige opmærksomhed under mens, den har jeg aldrig oplevet.
jul 2008
Jeg er stor fan af Nuvaringen, så kan kun anbefale den
Heh.. Jeg kan se på min mand hvornår jeg skal i løbetid, inden mine smerter fortæller mig det. Han bliver sådan lidt mere fjollet og ivrig for at nusse. Og så vil han bare det frække hele tiden. Han gør det ikke, for han kan ikke lide blod (Typisk, for han er den eneste mand jeg har mødt der ikke kan det)
nov 2010
Jeg får det dårligt, får uren hud, er i dårligt humør, og har ingen energi. Og så er det klamt, og jeg synes lugten er SÅ frastødende!..
Og at kalde det løbetid lyder ret klamt IMO. Dels fordi en løbetid jo er noget helt andet, det har intet med hinanden at gøre, og så synes jeg det lyder ulækkert.
En tæve i løb er jo et vulgært liderligt dyr, og det er øvrigt under løbetiden at tæven kan blive drægtig.. Det minder på inden måde om menneskers menstruation.
jul 2008
Ej, jeg er lige omvendt.. Synes det lyder meget bedre at sige: "Jeg er i løbetid" end "Jeg har mit lort/det røde".. Jeg bliver en smule påvirket af at ALLE jeg snakker med kalder det lort (Ligesom når manden engang imellem bliver irriteret over rod og siger: "Vi har for meget lort") Jeg elsker det, og bliver små irriteret ved at folk kalder det lort..
Ordet menstruation kan jeg bare ikke lide.. Det er irriterende
Men du har ret.. Jeg tog faktisk ordet løbetid til mig, pga min voldskønne himmel hund
Desuden forbinder folk (Der ikke selv har hund eller ved så meget om hunde) en løbetid med at der er blod og ikke andet.
Meeeeen... Kald mig bare tæve når jeg er i løbetid.. Mit behov stiger kraftigt de dage (Satans til sarte mand jeg er gift med
nov 2009
Normalt er hunde jo i løb 4 uger af gangen, 2 gange om året - nogen enkelte 3 gange om året. .
Men hos hunde er det jo netop i løbetiden de kan blive parret - hvor det hos os mennesker er lge modsat, der er ikke noget at komme efter når vi bløder.
nov 2010
det var nu heller ikke for at være efter dig, men at kalde det for løbetid har bare samme effekt på mig, som det lader til at have på dig, når folk kalder det "Lort"
Anyways, er jeg glad for at slippe for det! Hurra for hormonspiralen!:
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
jul 2008
Hahaha.. Vi var ikke i løbetid sammen hele tiden.. Kun den ene gang hvor jeg tog ordet til mig
ACS - mor til Vito - 12. juli 2011 !
Sorry hvis jeg fik det til at fremstå som om at jeg føler du er efter mig.. Det føler jeg ikke
Prævention - Ren Nysgerrighed