4.051 visninger
|
Oprettet:
Anja - Mor til Ida og Kristian
1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Tigerspring - 3 år {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan forklarer mig hvad det er der sker eller ikke sker oppe i hovederne på dem, når dette indtræder.
Vores datter på 3 år, hun får et helt bestemt blik i øjnene, nærmest som om der går en sort sky for, hun begynder at sparke ud med benene og så siger hun lyde.
Man kan ikke kommunikerer overhovedet....hvis hun svarer så er det ved at ryste på hovedet...nogle gange græder hun og sommetider siger hun NEJ NEJ, som om hun virkelig er bange.
Jeg har svært ved at håndterer disse "anfald", også selv om jeg har været inde og læse lidt om det (synes nemlig ikke jeg kan finde så meget om det).
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
SUK.
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 70
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Prøv at hiv fat i din SP, det må dunkel stadig gerne.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
http://voresborn.dk/barn-3-8/psykologi-og-udvikling/7733-tigerspring-hvad-sker-der-for-de-tre-og-seksarige
Det er jo så det jeg har kunne finde frem til og ikke så meget andet og det jeg søger er nok egentlig at hører at andre også oplever disse "anfald" og så vil jeg hører hvordan i takler dem.
Bare mig:
Tigerspring er et andet ord for det der sker oppe i børns hoveder de første år i deres liv.....det er fordi at der sker så meget på alle måder og deres hjerne er slet slet ikke udviklet til at kunne kapere disse ting og derfor kammer det sommetider over for dem, de ved simpelthen ikke selv hvordan de skal håndterer al den information og den udvikling de gennemgår.....
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Tigerspring - 3 år