{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

Katja D
Katja D
Tilmeldt:
25. jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

Graviditetstest og ÆL efter MA {{forumTopicSubject}}

Fik en udskrabning for nu 12 dage siden og ringede til mig læge i fredags, fordi jeg gerne ville have testet om HCG er faldet og eller helt væk. Det ville hun så ikke teste med mindre jeg ikke får mens indenfor de næste 2 måneder. Så har nu været nede og købe graviditets-test og lige taget den. Den ene streg (i kontrofeltet) den for negativ er helt tydelig, den i det andet felt, som viser man er gravid er der men er stort set usynlig, altså meget, meget svag. Må jeg så ikke formode at HCG er helt eller næsten helt ude af kroppen nu?

Det er som sagt 12 dage siden min udskrabning. Har prøvet at læse og google mig til svar på hvornår man får ÆL efterfølgende men er ikke helt sikker. Er det 14 dage efter udskrab (altså som hvis det var 14 dage efter første dag af mens)?? For så er det nu her... Og vi er klar til at prøve igen. Ved at flere anbefaler at vente til efter første mens, men på sygehuset sagde de til os at vi ku begynde med det samme, altså efter de 14 dage, hvor der er risiko for infektion. Og at eneste grund til at vente er for bedre at kunne udregne termin, at der ikke sku være noget fysisk til hindre for at prøve nu...

Kan også læse at flere herinde er blevet gravide igen uden at ha ventet på første mens efter udskab eller spontan abort... Håber det kan lykkes for os, da jeg kan mærke at jeg er lidt utålmodig og ikke har lyst til at vente...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditetstest og ÆL efter MA
Kommentér på:
Graviditetstest og ÆL efter MA

Annonce