{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Så blev jeg insimineret.. {{forumTopicSubject}}

Så nåede vi hjem fra klinikken endelig..
De var heldigvis kun 20 minutter forsinket med os.. så det gik lige smiley
Jeg kom ind og blev scannet.. Ægget var ikke vokset meget, og havde ikke haft ægløsning endnu men jeg havde slimet og alle faktorerne til at det snart kunne ske.. Jeg fik så sprøjtet sæden op mens jeg lå med numsen lidt oppe og så var det overstået..
Hun fik sagt lidt uheldigt at vi måtte sexe fra i morgen af for det kunne forbedre chancerne smiley men som vi sagde at sådan er det jo ikke ved os smiley

Der var 20 millioner sædceller oprenset og det sagde hun var godt.. så nu venter jeg nærmest bare på ÆL..

Jeg skal ha taget blodprøve d. 6 for at se om jeg har taget imod sprøjten som jeg skulle.. og så kan tage en graviditetstest d. 13 hvis jeg ikke har fået min mens inden..

Lige nu har jeg en rimelig flad fornemmelse og er bare egentlig ret ked smiley Ved ikke helt hvorfor.. Manden er MEGA positiv og har en god mavefornemmesle og jeg har det modsatte smiley
Er øm i underlivet og det niver en del dernede og i æggestokkkene..Så ved ikke om det er godt eller dårligt.. Har svært ved hvordan jeg skal forholde mig de næste par dage.. :-S

Det var updaten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg insimineret..
  • #1   27. nov 2010 tillykke !!!! snart bliver det vores tur.

  • #2   27. nov 2010 Sine.. det forbedrer jo ikke rigtig chancerne hos os så vi må tage til takke med idag go krydse fingre..

  • #3   27. nov 2010 Camille.. Det er manden der er mest positiv og tænker alt det på ham jeg kan.. og skal nok foretage mig ting for ellers blir jeg skør.. Men ja kan ikke gøre andet end at håbe.. smiley

  • #4   27. nov 2010 Lizette: det niven i underlivet du snakker om kan sagtens være ægløsningen smiley så det er jo kun godt smiley krydser fingre for jer smiley det skal nok lykkedes smiley er det forøvrigt din mands sæd i har kunne bruge eller er det donor sæd? Kan ikke husk hvordan din mands "indgreb" gik smiley

  • #5   27. nov 2010 Wee, fedt søde smiley

    Da jeg blev insemineret nev det også lidt om dagen... Tror det er meget normalt... Men ja, lav nogle aftaler, så går de 14 dage meget hurtigere smiley

    Vil også sige, at nogle dage efter jeg blev insemineret, fik jeg nogle ret kraftige jag i venstre side i underlivet.. Gjorde faktisk ret ondt...
    Og dagen inden jeg sku teste eller have min mens, begyndte jeg og bløde...
    Men om morgen, dagen efter, var testen knald hamrende positiv.. Og har jo idag min lille dreng..

    Og søde Lizette, vi havde kun en ½ mill. sædceller og "lege" med... Så oddsene for jer, er total iorden smiley
    Op med humøret, tænk positivt... Selvfølgelig suger din krop, de her dygtige svømmere til sig smiley
    Jeg krydser alt hva jeg kan... Godt din mand er positiv... Han er jo fantastisk smiley

    Knus


  • #6   27. nov 2010 sine:ja det gør det.

  • #7   27. nov 2010 Sine.. det anede jeg slet ikke.. smiley Det var da egentlig lidt sjovt.. aner heller ikke om det har noget at sige men lyder da ikke dårligt.. hihi..

    Jannie.. Ja det kan nemlig være min ægløsning der er på vej så det håber jeg virkelig smiley Det er donor vi har brugt.. Er godt nok spændt.. har lidt niven og svien dernede og har kvalme men det er også fordi der er sket så meget og man tænker lidt ekstra over tingene, tror jeg smiley


  • #8   27. nov 2010 Lea.. Åhr hvor er du sød.. Godt at høre det er normalt at det niver lidt.. er nok meget opmærksom på hvad kroppen gør nu det er første gang og jeg ønsker det så inderligt.. Men ja må prøve at tage det som det kommer smiley Skal heldigvis starte på arbejde på onsdag så derfra kan jeg tænke på lidt andet.. smiley

    Blev egentlig lidt skuffet med de 20 millioner fordi jeg troede det var flere. hihi men ved jo godt at det gir gode chancer.. så nu kan vi bare håbe smiley


  • #9   27. nov 2010 Lizette: ej hvor spændende, synes det er flot i har taget det valg smiley ønsker jer virkelig det bedste og håber på en positiv Update om 14 dage smiley og jeg tror lige nu det er vigtigt du så vidt som muligt slapper af i din krop og sjæl. For stress faktoren er en satans en når det gælder om og beholde en graviditet smiley

  • #10   27. nov 2010 Vi fik afvide, at fra 20 mill. og op efter var normal sædkvalitet... Så det er ganske fint kan du tro smiley
    Godt med arbejdet, men det er altså også okey, at man tænker lidt på sin krop efter sådan en tur... Jeg kunne da ihvert fald ikke lade være med at tænke når det nev lidt og så'n hehe... Det ska nok gå godt.. :).


  • #11   27. nov 2010 Jannie.. Valget er ikke svært at tage når vi ikke har andre valg i den forstand så vi har det rigtig godt med vors beslutning smiley

    Forsøger at slappe af på alle måder, men ja man tænker nok lidt ekstra over tingene nu her i starten.. smiley

    Lea.. dejligt at høre.. også at jeg ikke er den eneste der tænker og har det sådan.. VI må bare håbe smiley Ellers blir næste forsøg først i slutningen af januar.. så vi håber smiley


  • #12   27. nov 2010 Camilla.. du har helt ret.. har heldigvis nok at se til den næste 14 dage med arbejde og alt det så det er dejligt smiley og nu det snart er jul..
    Så håber smiley


  • #13   27. nov 2010 Hvor er du sød Camilla.. Håber vi er nået til miraklernes tid så:)

  • #15   27. nov 2010 Ihh hvor spændene smiley Krydser fingre og håber på en god opdate om 14 dage smiley

  • #16   27. nov 2010 spændene.. smiley
    Håber i står med en positiv test den 13.. smiley


  • #17   27. nov 2010 jeg er osse blevet indsimineret og

    1 ja det niver og spænder lidt samme dag men tro det fordi de har haft den lange kanyle inde i en.

    2 vi fik afvide vi skulle køre hjem og dyrke en masse sex det var faktiske det bedte vi kunne gøre.

    3 LAD NU VÆRE og tænke så negativ det hjælper dig altså ikk prøv dog og se det positive i tænk på det sne og det snart er jul i stedfor altid være negativ...!!!

    Undskyhld vis det støder dig det skal det helts ikk men du skriver altid kun om de negative ting..

    held med det..


  • #18   27. nov 2010 Altså folk ser mig nok som et negativt menneske og det er jeg egentlgi ked af.. smiley sådan er jeg slet ikke.. Jeg er bange og nervøs og sådan er jeg desværre bare!!!

    Jeg tænker positivt og nyder sneen og juletiden, men ja jeg er samtidig også bange..
    Sådan er jeg desværre bare..



  • #19   27. nov 2010 Ja der er godt gang i underlivet idag men det tager jeg som gode tegn.. smiley Hun sagde at vi først må ha sex fra i morgen af så det måv i vente lidt med.. men nu gør det heller ikke nogen forandring hos os andet end vi måske føler vi har været med til at bidrage lidt til det hele, og det er jo bare guld værd smiley

  • #20   27. nov 2010 Altså, jeg ser dig sku ikk som noget negativt menneske... Tværtimod... Men som en person, der har været lige lovlig meget igennem med alt det her baby projekt... Det tager bare hårdt på nogle mennesker (inkl. mig selv, da det var)... Så'n er det bare... Det er dit største ønske, så er det ikke normalt, at det er lidt svært at se positvt når man har været så meget igennem??

    Det er jo nemt nok og sige, se du bare positivt på det hele... Det skal nok gå.. Men nej, det er ikke bare lige så'n... Ja jeg forstår dig sku godt..
    Og når man i så lang tid som jer, har prøvet at få ønskebarnet, og ikke har haft heldet med sig endnu, hvordan skal man så vende den og pludselig være positiv?!
    Jeg krydser fingre for, at i får lov at mærke følelsen om 14 dage, det at stå med de to gyldne streger... smiley I fortjener det...

    Men hvis du kan, så prøv og vend tankerne, på julen, og din glade mand, som støtter dig.. smiley


  • #21   27. nov 2010 Lea.. Hvor er du bare sød.. smiley Jeg er en stille og rolig person tit tænker lidt for meget over tingene og derfor kan det godt virke negativt når jeg skriver nogle ting, fordi jeg bekymrer mig meget.. men i det her tilfælde er det kun fordi jeg virkelig ønsker mig det her så brændende. smiley
    Det sidste halve år har vi fået det ene slag i hovedet efter hinanden og derfor har jeg nok nemt ved at se lidt mindre positivt på tingene.. Og det er en svaghed jeg har, det vil jeg da gerne indrømme..
    Jeg vil håbe og tro på at det hele ender godt i denne omgang og så vil jeg nyde min mand, det nye arbejde og julen de næste 16 dage smiley


  • #22   27. nov 2010 lea= jeg ved hvad du mener jeg har selv været det hele igennem og nu efter 5 år venter jeg det første barn men jeg har læst mange indlæg som lizette har skreved og kun negative ting men jeg ved det svært og være positiv har som sagt selv været der men det hjælper bare ikk være negativ. men som hun skriver hun ikk negativ kun ked af det men det hjælpr heller ikk på kroppen.. C".)

    der intet ondt i det jeg skriver her


  • #23   27. nov 2010 Hippo.. det kan godt være du ikke mener det negativt men det gør ondt at vide at folk siger jeg skriver negativt.. for det gør jeg ikke.. jeg skriver ting fordi jeg er bekymret eller har svært ved at se positivt på tingene.. Men synes ikke det gør det jeg skriver til negativt.. mere ked og bekymret.. så det gør mig lidt irriteret at få at vide.. Og jeg kan ikke ændre jeg er sådan!!

  • #24   27. nov 2010 Hippo... Altså det var ikke ment som et indlæg myntet på dig... smiley
    Jeg tror bare Lizette har haft brug for at få luftet sine tanker her, og det har jå åbenbart været nogle øv tanker, så kan godt forstå hva du mener... Selvfølgelig hjælper det ikke og være negativ, men det kan bare være så forbandet svært, at få vendt de tanker til noget positivt... smiley

    Og stort tillykke med graviditeten smiley


  • #25   27. nov 2010 Ved godt at mange af mine indlæg er frustrerende og at det er øv tanker.. men det er vel også det at forummet er til.. har godt nok også oprettet mange positive så jeg synes da jeg er meget "normal" hihi..
    Jeg tror bestemt heller ikke det hjælper at være negativ men nogle ting er bare svære at se positive på før man får hjælp.. og er godt nok ikke den eneste herinde der opretter negative emner smiley men ja.. ved ikke lige hvad jeg skal sige..Fortalte jo sådan set bare om min dag og det blev vendt til noget negativt fordi jeg er nervøs..


  • #27   27. nov 2010 Lizette : Nu har jeg faktisk fulgt alle dine indlæg så vit muligt , & jeg tager sq hatten af få af du åbner dig sådan & egentlig tager det så positivt som du gør. Jeg har ikke selv prøvet det, men kan sagtens følge du har det som du har. Det må være et slag i hovedet & få man ikke kan få børn på normalvis som man ønsker, & når man ønsker det så inderligt som du gør.
    Jeg vil krydse alt hvad der nu kan & håber alt for den er der denne gang smiley Husk & tænk på en masse andet end lige det. ved det er pisse svært med gør det et forsøg smiley

    Held & lykke med det smiley Håber på en positiv update om 14dage.


  • #28   27. nov 2010 Lizette... Ska vi ikke bare glemme det smiley
    Tror ikke det var for at ramme dig, hippo skrev det smiley

    Du har haft en dejlig og spændende dag.. Nyd det smiley


  • #29   27. nov 2010 Tak for det søde svar tøser.. Ved at Hippo ikke mener det personligt men når man er følelsesladet og hormon forstyrret i forvejen så tager man det nok lidt tungt smiley Men dejligt at høre i andre ikke opfatter mig sådan for så kunne det godt være der var noget galt med mig.. smiley Men jeg vil prøve at få tiden til at gå de næste 14 dage og give mig selv lov til at tænke på andre ting, samtidig med det smiley

  • #31   27. nov 2010 Tak hvor er du sød smiley Håber jeg virkelig også smiley

Kommentér på:
Så blev jeg insimineret..

Annonce