{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeres knap 6 mrd ?? {{forumTopicSubject}}

Ja hvad kan jeres guldkulmper på knap 6 mrd ?

Sagen er den at mikkel har haft kig hoste hvilket jeg godt ved at tager mange af hans krafter og med hans udvikling ....... !!! Jeg har bare en fornemmelse at mine drenge er langsomme motorisk :0/ ......!!!

Det skal så også sige at Malthe var født 1 mrd for tidlig så kan skulle ha hjælp til at lære tingene det med at trille osv ...... MEN han elskede at ligge på maven :0) ... !!!

men hvad kan jeres små guldklumper på knap 6 mrd ?!

Jeg ved godt at man ikke skal samligne med andre men det er til tider nogen gange svært !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeres knap 6 mrd ??
  • #1   30. jul 2012 Og er drenge bare mere dovne end piger :0) ?!

    For synes hvis jeg samligner mine drenge med andre på samme alder er de bare med bagud end de tøser ...... Og det gør mig ikke noget som sådan da jeg jo ved at det nok skal komme..... men man glæder sig jo også til at se små poder lære nye ting og udvikler sig :0)


  • #5   30. jul 2012 Hjalte bliver 6 mdr her den 6. Aug og han triller ikke og sidder ikke , jeg lader ham primært gøre det i hans tempo smiley

  • #6   30. jul 2012 da min søn var 5 mdr. kunne han trille fra begge sider, sidde selv, kravle og begyndte at rejse sig op af ting..

    men jeg har så haft som en fast aften riutial, når han havde været i bad, brugte jeg ca en time efter hver aften, fra da han var 2 mdr ca. på en lille "lege" time, hvor jeg øvede med ham at trille og lige pludselig kunne han, tror da han ca var 4 mdr kunne han det selv. men han elskede det os, så synes det var så hyggeligt at have lidt mor og søn tid.

    og nu er han så 11 mdr og kan gå selv og nogen gange falder han så. men han er rigitg godt udviklet og det og har haft tralvt lige fra start..


  • #7   30. jul 2012 Petersen : hvad er børnebongo ???

    Mikkel han holde ved ting, og ligger og leger med sit legetøj , han kan trille om på begge sider og sidder ret op hvis man sidder med ham....... og så kan han gribe udefter ting hvis man holder det foran ham ....!!!!

    Jeg øver også med ham ikke hver dag men som regel med at trille og om på maven ligge som han ikke er helt vild med men det skal han jo lære :0) .......

    Kan godt være at jeg har haft for høje forventninger fordi at han er født til tiden i forhold til Malthe ........


  • #8   30. jul 2012 da Vito var 6 mdr kunne han sidde selv og selv sætte sig. Spise med fingrene, gå med hjælp, rejse sig langs ting, mavekravle, trille til begge sider og han havde to tænder smiley

    Børn udvikler sig i forskellig hastighed. Så længe de er interesseret i at prøve, er det IMO ikke så vigtigt præcis hvornår de lærer det - det skal nok komme.
    Som forældre skal vi opmuntre til at at de lærer ting, men derfor kan det stadig godt tage rigtig rigtig lang tid.

    Det vigtigste er at de gerne vil prøve smiley


  • #10   30. jul 2012 naya kunne sidde selv og kravle og havde 2 tænder og trille

Kommentér på:
Hvad kan jeres knap 6 mrd ??

Annonce