{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeres børn
  • #3   8. dec 2008 Da Malik var 8 mdr kunne han sidde selv og ikke meget mere.. han sad og 'åd' hans legetøj til den helt store guldmedalje..
    Da han var næsten 9 mdr, kom han op og balancere på alle 4 for første gang. Og da han var 10 mdr begyndte han at kravle lige så stille.. Og da han var næsten 14 mdr tog han sine første spæde skridt..
    Han har altid været glad for at sidde solidt plantet på sin bagdel og han var vist lidt længere tid om det end andre børn. Men idag er han ifølge diverse pædagoger og andre 'børnekendte' meget fremmelig og kan rigtigt meget for sin alder *G*

    Han kunne sidde selv da han var ca 6½ mdr.


  • busk 4
    busk 4 Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #4   8. dec 2008 Hej
    Sønnen kunne sidde selv og kravle som 5½ mdr så han er tidlig ude smiley


  • #5   8. dec 2008 da Anton var 8 mrd havde han kravlet et stykke tid og kunne rejse sig ved bordet og stolene og gå lidt rundt, nu er han 9½ mr og går fint rundt mellem møblerne - slipper med den ene hånd men holder stadig fast med den anden - d.v.s han går ikke selv for hans balance er ikke helt god endnu.



  • #6   8. dec 2008 Nickoline var ca 4,5 måned da hun sad selv og kravlede da hun var 6 måneder..

  • #7   8. dec 2008 hold da op jeres børn er laaaaangt fremme i skoene det er da helt vildt.

  • #8   8. dec 2008 da Villads var 8 mdr kunne han sidde selv og ikke ret meget mere,da han var 9 mdr begyndte han at spise rugbrød selv og her ved de ca. 10 mdr er han begyndt at eksperimentere med ske og gaffel selv. Han begyndte også at balancere på alle 4 da han var knap 10 mdr og nu da han er 10½ mdr er han lige begyndt at kravle og forsøger at stille sig op af alting :o)

    Alle børn er forskellige, det kommer når de selv er klar til det :o)


  • #9   8. dec 2008 Kian bliver snart 9mdr og han vælder stadig når han sidder selv, han er ikke så god til det med balancen. Han kan ikke så meget andet end det også rulle rundt, men det var han også længe om.

  • #10   8. dec 2008 Min søn er 8 måneder nu, har altid været meget glad for at ligge på maven også i længere tid, man kan ikke lægge ham på ryggen 2 sekunder før han er rullet om på maven. Så han er enlig ret stæk i ryggen også hvad vi får ad vide af sundhedsplejersken. Han har krappet sig afsted på gulvet siden han var en 7 måneder og er alle steder. Han kan med lidt støtte af en pude (plejer bare at ligge sækkestolen eller hvad man kalder den bag ved ham) sidde selv på gulvet nu men har har lige lidt problemer stadigvæk med af styre ballancen. Jeg mente jo også at han da burde kunne sidde helt selv nu uden problemer men da jeg snakkede med sundhedsplejersken om det sagde hun at børn er meget forskellige og i min søns tilfælde siger hun at han er så stæk i ryggen at når han finder ud af det med ballancen så kommer det, men at han simpelthen har fundet ud af at der sker mere for ham ved at ligge på maven og krappe sig afsted på gulvet. Det er ikke altid man kan regne med at når de er så og så gammel så kan de sådan og sådan, det kommer når det kommer. :o)

    Rikke T - Hvad kan din guldklump nu? ( Jaah nu bliver man jo lidt nysgerig, er meget sjovt lige at høre hvad andres små poder på samme alder kan). :o)


  • #11   8. dec 2008 min dreng er 8 mdr nu (snart 9) og han kan sidde selv, møve/krabbe sig frem og sikke det går hehe, drikker af kop og spiser brød og ellers alt hvad vi får. og har 6 tænder + 2 på vej

  • #12   8. dec 2008 da min dreng var 8 måneder kunne han kravle og rejse sig og står selv og sidde selv han gik de første skridt da han var 9 måneder og går helt selv nu og er 10 måneder, men børn er meget forskellige.

  • #13   8. dec 2008 min lille bette er lige blevet 9 mdr igår
    han kan sidde selv og har kunnet det fra omkring 7 mdr
    og han krabber/kravler sig også fremad nu på gulvet

    han kan rulle fra mave til ryg
    han ruller dog aldrig fra ryg til mave han virker til ikke og gide og han har lidt svært ved det uden hjælp
    han drikker fint af kop og kan også spise brød selv


  • #14   8. dec 2008 han har ingen tænder fået endnu underligt

  • #15   9. dec 2008 Min søster er 8 mdr i morgen og hun kan ikke helt sidde selv endnu men næsten. Hun har så haft lidt bøvl med nakken til at starte med.

    hun triller selvfølgelig rigtig meget og så krabber hun sig frem sådan at hun næsten kravler, det er bare ikke oppe på alle 4 endnu. Så hun skubber sig frem med arme og ben så ligger man hende i stuen går der 1 min så er hun ude i køkkenet


  • #16   9. dec 2008 men børn er meget forskellige. Jeg løb rundt da jeg var 7 mdr så min mor fik at vide at hun skulle sætte mig ned fordi det var for tidligt så jeg ville få rygproblemer, men mine andre søskende gik da de var over et år og min mindste søster kan jo så ikke engang sidde eller kravle endnu selvom hun er ældre end da jeg løb rundt så det skal nok komme.

Kommentér på:
Hvad kan jeres børn

Annonce