{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Der er meget du har misforstået barnlil ;) {{forumTopicSubject}}

Axl skulle starte i vs i dag.
Han hyggede vældigt, og vi blev enige om at jeg skulle prøve at gå og se hvad han så sagde, bare lige en time..
Det gjorde jeg så og kom tilbage og han havde bare hygget sig SÅ MEGET.
Nå, jeg går så hen og henter ham, løfter ham op og går ud af rummet også starter knægten med at småklynke for til sidst at tude og vride sig for at komme ned og tilbage til vuggestuerummet..
Skære unge, han må virkelig have haft det sjovt..
Men et eller andet sted, gør det faktisk en lille smule ondt inden i at han slet ikke har 'manglet' mig, hvis I kan følge mig, jeg er selvfølgelig super glad for at det er gået så godt, men åh...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er meget du har misforstået barnlil ;)
  • #2   1. aug 2012 Vito går fra mig med det samme vi ankommer i vuggestuen. Han skal indfanges for at få overtøjet og skoene af, og når jeg henter ham vil han aldrig med hjem igen, og bliver skidesur.

    Men det er bedre end at de græder!

    Jeg plejer at sige til mig selv at det ikke er fordi han ikke savner mig - men fordi han er så tryg og selvsikker, så han ved at det hele nok skal gå, og han har tillid til at jeg aldrig ville efterlade ham et sted, hvor han ikke var sikker.


  • #3   2. aug 2012 Jamen I har da så evigt ret smiley
    Det er jo nok bare mig der havde en forventning om at jeg gerne ville have han ikke kunne undvære mig
    Har netop lige afleveret ham, og skal hente ham omkring kl 12, medmindre de ringer før
    Så det er spændende


Kommentér på:
Der er meget du har misforstået barnlil ;)

Annonce