1.026 visninger
|
Oprettet:
Børnehave {{forumTopicSubject}}
Hejsa deud
Er det normalt at børn aldrig gider i børnehave, og at man nærmest skal logge med alt mulig for at de gider afsted?
- min søn gider absolut ikke i børnehave, men han vil gerne i en ny børnehave siger han!? Hmm
- mon han ikke er glad for den børnehave han går i nu?
Hva mener du?
Sandra.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 370
Jeg tror at det måske også kan handle om at de prøver vores grænser af, altså for at se om det går hvis nu jeg siger at jeg ikke vil, lader de mig så blive hjemme. Hvis vores søn skal have en fri dag så bliver det kun når jeg når at sige det til ham inden han selv siger noget om det. Håber det gav mening det jeg skrev.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Og værst er det på mine fridage, der kommer han senere afsted og ved jo derfor godt jeg skal være hjemme.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
måske det har været kedeligt her i sommer perioden, med ikke så mange børn og pædagoger mm...
Her elsker han sin bh og på mine fridage, vil han godt nok ikke blive hjemme..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
mar 2008
Jeg siger til ham, du skal i børnehave idag skat, for mor skal arbejde.
Jamen mor, så kan jeg bare komme hjem til mormor for jeg vil ikke i børnehave.
Han siger at de andre slår og ikke er søde. Men spørg jeg de voksne er alt ok.
Han er helt vild når han blir hentet, så kan det ikke gå stærkt nok med at komme ud derfra.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Men Frederic er kommet hjem med skrammer mm og spørger så om han har haft fat i voksen - næh, er svaret som regl...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
Så flyttede hun børnehave og fra 1. Dag af, har der ingenting været, her spørger hun tvært i mod hver eneste dag om hun ikke må komme afsted selv når vi holder ferie eller har weekend. Hun spørger som det første om morgenen om hun må spise morgenmad der og bliver lidt skuffet hvis man henter hende tidligt.
Hun har aldrig grædt når vi er gået fra hende der hvor hun går nu, heller ikke den første gang jeg gik fra hende af.
Så jeg vil da sige at man måske ind i mellem skal lytte til sine børn, det kan jo sagtens være der er ting som han er virkelig ked af dernede og han bare ikke kam sætte ord på hvad er.
mar 2008
Børnehave