{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Børnehave {{forumTopicSubject}}

Hejsa deud smiley

Er det normalt at børn aldrig gider i børnehave, og at man nærmest skal logge med alt mulig for at de gider afsted?
- min søn gider absolut ikke i børnehave, men han vil gerne i en ny børnehave siger han!? Hmm
- mon han ikke er glad for den børnehave han går i nu? smiley
Hva mener du? smiley

smiley Sandra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børnehave
  • #1   5. aug 2012 Vores søn vil heller ikke i børnehave, så tror det måske er en periode, for når jeg henter ham der oppe ja så vil han ikke med hjem. Så han er jo glad nok for børnehaven i vores tilfælde, jeg ved jo ikke om det er det samme med din.
    Jeg tror at det måske også kan handle om at de prøver vores grænser af, altså for at se om det går hvis nu jeg siger at jeg ikke vil, lader de mig så blive hjemme. Hvis vores søn skal have en fri dag så bliver det kun når jeg når at sige det til ham inden han selv siger noget om det. Håber det gav mening det jeg skrev.


  • #2   5. aug 2012 Jeg tror osse det har meget med grænser, Lukas græder og klynger sig til mig når jeg siger farvel, pædagogerne siger han stopper næsten inden jeg er ude af lågen, og når jeg så henter ham, har han ikke altid tid til at skulle med hjem.
    Og værst er det på mine fridage, der kommer han senere afsted og ved jo derfor godt jeg skal være hjemme.


  • #3   5. aug 2012 Vi har ikke haft problemet her hjemme.. Kun lidt med den store i en periode fordi nogen af de andre drenge mobbet ham.. Også have vi fat i de voksende og det blev løst og han blev igen glad for at være der.

  • #4   5. aug 2012 tror også 'bare' det er en fase...

    måske det har været kedeligt her i sommer perioden, med ikke så mange børn og pædagoger mm...

    Her elsker han sin bh og på mine fridage, vil han godt nok ikke blive hjemme..


  • #5   5. aug 2012 som de andre siger kan det meget vel være en fase, victor har lige haft en, men det var fordi dem han leger med lige havde ferie samtidig, så var der jo lidt kedeligt smiley men ellers så ville jeg da lige tage fat i en pædagog og hører om de har bidt mærke i noget mens han er der.

  • #6   5. aug 2012 vi har ikke en eneste gang prøve at Oliver var ked af det når han skulle afleveres. Han har ikke kunne komme hurtig nok derned og han kan snart heller ikke vente med at komme afsted imorgen efter at have været hjemme i 3 uger..


  • #7   5. aug 2012 Jeg håber og tror på at det bare er en periode vi skal igennem smiley

  • #9   6. aug 2012 Han blir rigtig ked af det når jeg siger han skal i børnehave.
    Jeg siger til ham, du skal i børnehave idag skat, for mor skal arbejde.
    Jamen mor, så kan jeg bare komme hjem til mormor for jeg vil ikke i børnehave.
    Han siger at de andre slår og ikke er søde. Men spørg jeg de voksne er alt ok.
    Han er helt vild når han blir hentet, så kan det ikke gå stærkt nok med at komme ud derfra. smiley


  • #10   6. aug 2012 her gør de meget ud af at løse konflikter og hvis de ikke selv kan det - skal de tage fat i en voksen...

    Men Frederic er kommet hjem med skrammer mm og spørger så om han har haft fat i voksen - næh, er svaret som regl...


  • #12   6. aug 2012 Altså, min ældste pige gik i en børnehave for et års tid siden, og fra hun startede til hun flyttede børnehave græd hun hver gang vi sagde at hun skulle derned, hun græd som pisket når vi afleverede hende men hun havde det fint når vi hentede og vi tænkte at det nok bare var pjat og hun ville prøve os af.

    Så flyttede hun børnehave og fra 1. Dag af, har der ingenting været, her spørger hun tvært i mod hver eneste dag om hun ikke må komme afsted selv når vi holder ferie eller har weekend. Hun spørger som det første om morgenen om hun må spise morgenmad der og bliver lidt skuffet hvis man henter hende tidligt.

    Hun har aldrig grædt når vi er gået fra hende der hvor hun går nu, heller ikke den første gang jeg gik fra hende af.

    Så jeg vil da sige at man måske ind i mellem skal lytte til sine børn, det kan jo sagtens være der er ting som han er virkelig ked af dernede og han bare ikke kam sætte ord på hvad er.


  • #13   7. aug 2012 Tusinde tak for alle Jeres svar smiley


Kommentér på:
Børnehave

Annonce