816 visninger
|
Oprettet:
prøver og blive færdig nu {{forumTopicSubject}}
ja vi kan resikere og bli sat igang i næste uge, og vi er slet ikke klar, det nærmeste vi er kommet er pudslepladsen og har lagt sengetøj på hendes dyne, og redt liften op, og selv vasket alt som kan vaskes. men vi mangler alt andet, vuggen ligger stadig i kassen, barnevognen er først hjemme den 1. og hendes værelse er ikke klar, og så mangler vi lige en hovedrengørring i hele hytten(vi har en hund og 2 katte som alle fælder meget) så gøres rent skal der.
sidder og slapper af inden jeg vil se underetagen vil være med til og samle kravlegården.. og så op og male senere
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Barnevogn brugte vi først da hun var 3-4 uger gammel, men vi var osse ind og ud af sygehuset de første tre uger.
I skal nok nå det hele det er jeg sikker på
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 240
jeg har malet under begge mine graviditeter og det eneste der genere mig var lugten.. den fik jeg endnu mere kvalme af.!
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
ja jeg ville også gerne ha været færdig for længst, men det værelse har ladet vente på sig, så det har været svært og overskue.. men nu er kravlegården samlet(blev jeg da rødhåret af) men dejligt og se den stå der:0)
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
prøver og blive færdig nu