{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Prøver og blive gravid {{forumTopicSubject}}

Øv Øv hvorfor vil intet ikke lykkes..?
Vi har nu prøvet 2 gange ved godt det ikke mere meget men for mig er det pænt langtid og vente...
prøvet 2 gange efter min spåntane abort.. og der stadig ikke kommet noget i nu:S . . . . er det mig der er for utolmodig eller ?
Jeg prøver og lade være med og tænke på det osv. men jeg syntes bare ikke der noget der vil lykkes...
ØV ØV ØV ØV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver og blive gravid
  • #1   29. apr 2009 Slap af og lad være med at tænke over det smiley

Jo mere du tænker over det, jo mere stresser du ubevidst din krop..

En stresset krop har svære ved at blive frugtbar smiley

• #2   29. apr 2009 jeg sige mig og kæresten prøvet i år.... har faktiske fået vide af lægen at der som regl gik 1 år eller lidt mere før det som regl lykkes.... hvis man har taget p- piller i mange år... som jeg har..... han sagde 10 % er chancen , indtil kroppen cyklus er normalt, derefter er større chace.......

jeg tænkt jamen hvorfor sker der ingen ting.... hvorfor bliver jeg ikke gravid.? læst at andre blev gravid i løbe får mdr., hvor så ikke mig............

lige til december tænkt jeg ikke slet ikke en tanke om bliver gravid fordi jeg blev opereret i foden og sex det var ikke på tale for jeg have jo ondt, jo en gang mellem, hovsa januar måned stod jeg med posativ test... er over bevidst om jeg er blevet gravid pga jeg ikke tænkt så meget over det..

• #3   29. apr 2009 hvor lang har du prøvet

• #4   29. apr 2009 Projekt baby styrede osse mit liv til for 3 mdr siden hvor jeg blev enig med mig selvom bare at nyde livet, ta et par byture med veninderne, tja bare slappe af og nyde at man "kun" var 2, nu 3 mdr efter, blev det sørme min tur.. så slåbremserne i og nyd dit liv, så skal det nok komme som du mindst venter det.
    Held og lykke
    Knus Maria

• #5   29. apr 2009 vi har prøvet i 1 år nu... fik en spåntan abort sidste år og siden da har jeg ikke kunne blive gravid selvom lægen siger jeg ser normal ud indne i og alt er som det skal være.

• #6   29. apr 2009 jeg syntes bare det er så svært og lade være med og tænke og alt muligt .... det hårdt nok i forvejen.. ØV SNØFT må bare se det i øjnene det kommer nok engang

• #7   29. apr 2009 Ved det er mega svært, og føler virkelig med jer. Det må virkelig ikke være sjovt og gennemgå sådan et forløb. Men håber det bedste for jer. knus

• #8   30. apr 2009 Kan kun give de andre ret i, at du skal prøve at leve dit så normalt som muligt, uden at tænke alt for meget på projekt baby, selvom det kan være rigtig svært når man så inderligt ønsker sig de 2 streger.

• #9   1. maj 2009 Uha Tine J tror vi har det på samme måde min kæresten søskende har alle fået børn inden for det senest år og vi er de enest der halter og det vil bare ikke lykkes det er så røv sygt..

Kommentér på:
Prøver og blive gravid

Annonce