{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

hvornår bør jeg have sex igen =?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger..

ja det er et underligt spørgsmål, men er meget nervøs for at sexe med kæresten igen! men det er jo også synd at han skal vente til lang tid efter jeg har født (og for den sags skyld, kan jeg selv vente ? eller er det bare mig der er underlig ?

Sagen er den at vi sexede den 31/10 om eftermiddagen omkring kl 16, og 1½-2 timer efter begynder jeg at bløde, har mange smerter, presse fornemmelser, kramper i maven hver 5. min og skulle tisse hver 5. min... senere (kl 20 tror jeg) tager vi til sygehuset og jeg bliver indlagt med forkortet livmoderhals på 1 cm og er 1 cm åben, bløder lidt og skulle holde mig i ro.. og nej, vi var ikke vilde og voldsomme, vi elskede bare lige så stille og roligt (man er lidt blufærdig på alle punkter)

kan det være det med at sæden kan sætte en fødsel igang=?

og er jeg pylleret ? jeg ved ikke om det var fordi vi sexede eller hvorfor det skete, .. men jeg sætter det desværre i sammenhæng med hinanden, bør jeg det ?



undskyld hvis i er meget blufærdige, men lidt detaljer skal der til for at forklare og få en masse gode svar og evt jeres egne erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår bør jeg have sex igen =??
Kommentér på:
hvornår bør jeg have sex igen =??

Annonce