{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

Bør jeg teste igen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle have haft min menses i torsdags, og jeg er aldrig sent på den, det er næsten på klokkeslet...

Jeg testede så fredag morgen, en klar og tydelig negativ. Men jeg synes at have hørt at nogen mennesker ikke udskiller det homon lige så hurtigt som andre, og man kan teste nogen dage senere fordi antallet af homoner stiger hurtigt.

Så er spørgsmålet om jeg skal teste igen og evt. hvornår ?
Er der nogen teste der er bedere end andre ? Jeg brugte en apotekets graviditetstest, dog var der kun 2 mdr. til udløbsdato, ved ikke om det har nogen betydning ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bør jeg teste igen ?
  • #2   27. sep 2009 Har ikke nogen test liggende, havde kun den ene som jeg også testede med morgen urin.

    Er der nogen test der er bedere end andre ? Eller evt. billige, synes den var ret dyr når man nu ikke fik noget ud af det smiley


  • #4   27. sep 2009 Hej jeg har hørt at apotekets test er mindre følsom end andre.. ved ikke om det passer..

  • #5   27. sep 2009 Er det ikke meget normalt at man ikke tester positiv på første testdag ?

    I "brugsvejledningen" står der at hvis den ikke er posetiv, men man ikke får sin menses kan man teste om 7 dage ?


  • #6   27. sep 2009 Som sagt før, men Niklas kunne jeg først teste posetiv da jeg var 8+6 og med den på vej var jeg 4+6.

  • #7   27. sep 2009 Hej!

    Køb en pakke i Netto eller lign. - der er 2 teste i til 40-50 kr.
    De er ganske fine. Bare HUSK at du ikke må aflæse resultatet efter 10 min, OGSÅ selvom den er blevet positiv.. De test har det nemlig med at give positivt udslag hvis den har ligget længe smiley


  • #8   27. sep 2009 Den jeg tog var stadig negativ efter en 12 timer - Og jeg kiggede på den hele tiden i ca 3-5 min og der skete ikke andet end i kontrolfeltet.

Kommentér på:
Bør jeg teste igen ?

Annonce