{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

At man kan få sig til det.. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde købt ny sofa for mellem 3-6 måneder siden da den gamle var i stykker på det ene sæde i 3´eren. Havde så sat den til salg alligevel og hvis ikk jeg fik dem solgt inden vi fik den nye ville jeg bare køre dem på lossepladsen. Men så kender jeg hende her som så gerne ville købe dem men hun havde ingen penge og spurgte om jeg kunne vente med at få dem til den 1. Da jeg kender hende sagde jeg okay, men da jeg er gravid fandt hun nogle baby ting som vi kunne bytte med og nogle af tingene havde jeg i forvejen såsom et badekar og skråstol og ar derfor sat det til salg..

Nu har jeg så fået en besked fra hende at hvis jeg alligevel vil af med tingene om så ikk hun må få det tilbage.. Hvordan kan man få sig til at spørge om sådan noget.. Men syns da ikk hun har ret til at be om at få hendes ting tilbage uanset hva jeg har tænkt mig at gøre med dem..

Hva syns i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At man kan få sig til det..
  • #1   19. sep 2012 Altså når i har byttet med noget du har som repræsentere en vis værdi, ville jeg da mene hun kan få førsteret til at købe 'sine ting' tilbage.. Men giver dig helt ret, at hun skal ha den gratis er da noget underligt noget.

  • #2   19. sep 2012 Ja men som hun skrev: De ting sm du fik af mig af dem du ikk vil bruge, må jeg ikk få det tilbage hvis det alligevel bare skal væk..

  • #3   19. sep 2012 Hehe, kender selv flere af hendes type, man undres gang på gang ;D
    Men selv, hvis du mår et punkt hvor du ikk længere gider forsøge at sælge det, så smid det da i hendes retning og vær den store smiley


  • #4   19. sep 2012 HeHe.. Ja det er bare lidt småting og gider ikk skal te mig som et barn for de ting, så hvis hun vil have det tilbage kan hun bare få det. Undre mig bare lidt at man kan få sig til det.. smiley

  • #5   19. sep 2012 Ja det ville jeg oz gøre.. Det da sådan lidt 3 år gammel 'vil su smage min is - nej du må ikk alligevel' agtigt smiley

  • #6   19. sep 2012 Ja nemlig smiley HaHa..

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #7   19. sep 2012 Nu misbruger jeg lige tråden her, håber det er okay.. smiley

    For nogle år tilbage gav jeg min niece noget dukketøj, som jeg selv legede med da jeg var barn... Hjemmestrikket og det hele... Jeg skulle jo så rydde op, og fandt alt det her gamle dukketøj.. Min mor sagde så, at jeg kunne / burde give noget af det til A (niecen) og det gjorde jeg så.. Cirka halvdelen fik hun...

    Et år efter rydder A så op med sin mor (min søster) og de bliver enige om, at hun vil sælge at sit dukke tøj, da hun ikke leger med dukker mere... At en eller anden grund får jeg dette at vide, og jeg spørger min søster, om jeg så ikke måtte få mit dukketøj tilbage, da det sådan set har rimelig stor affektionsværdi.. Det får jeg lov til, og det var jo kun en lille brøkdel af alt det A havde af dukketøj...

    Jeg kan godt fornemme at min søster syntes at det var lidt underligt, men hun sagde ikke noget...

    Er det okay, at jeg kunne få mig selv til det? smiley


  • #8   19. sep 2012 Jeg er ude for lidt det samme problem, jeg fik et kuld hvalpe med stambog på min skønne chihuahua, min søster forelsket sig meget i en lille cream farvet han. Min søster har to børn så vi aftale at vi byttet med noget baby udstyr :-). Nu vil hun have skråstolen og bæreselen tilbage:-) jeg har brug de her ting rigtig meget, og vil også gerne bruge det til mit næste barn, min søster skal ikke have flere børn, så jeg kan simpelthen ikke forstå det :-), men jeg har valgt ikke at sige til min søster at jeg føler mig lidt snydt da hun enlig forkæler noah i store til smiley men helt ærligt går det mig MEGET på....

  • #9   19. sep 2012 Nanna
    Ja det syns jeg bestemt er okay smiley


  • #10   20. sep 2012 Jeg synes ikke der er noget galt i at hun spørger:)

  • #12   20. sep 2012 Hun forlanger det jo heller ikke, hun spurgte bare...

  • #13   20. sep 2012 Nu drejer det sig bare om en skråstol, en kørepose fra Ikea, et par drengebukser, 2 huer, 2 små drenge jakker og en flyverdragt. Så det er ikk noget jeg gider at sættet noget splid i mellem os.. Så det får hun da bare tilbage.. Syns bare det lidt underligt at spørge om sådan noget, kunne jeg i hvertfald aldrig få mig til..

  • #16   24. okt 2012 Hun spørger jo stadig bare:) Det kan være hun ikke har ret mange penge og gøre med og så bare lige ville høre dig ad når du nu skal af med det alligevel:)

Kommentér på:
At man kan få sig til det..

Annonce