16. jun 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 143
At man kan få sig til det.. {{forumTopicSubject}}
Jeg havde købt ny sofa for mellem 3-6 måneder siden da den gamle var i stykker på det ene sæde i 3´eren. Havde så sat den til salg alligevel og hvis ikk jeg fik dem solgt inden vi fik den nye ville jeg bare køre dem på lossepladsen. Men så kender jeg hende her som så gerne ville købe dem men hun havde ingen penge og spurgte om jeg kunne vente med at få dem til den 1. Da jeg kender hende sagde jeg okay, men da jeg er gravid fandt hun nogle baby ting som vi kunne bytte med og nogle af tingene havde jeg i forvejen såsom et badekar og skråstol og ar derfor sat det til salg..
Nu har jeg så fået en besked fra hende at hvis jeg alligevel vil af med tingene om så ikk hun må få det tilbage.. Hvordan kan man få sig til at spørge om sådan noget.. Men syns da ikk hun har ret til at be om at få hendes ting tilbage uanset hva jeg har tænkt mig at gøre med dem..
Hva syns i??
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 143
jun 2008
Men selv, hvis du mår et punkt hvor du ikk længere gider forsøge at sælge det, så smid det da i hendes retning og vær den store
jun 2011
jun 2008
jun 2011
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
For nogle år tilbage gav jeg min niece noget dukketøj, som jeg selv legede med da jeg var barn... Hjemmestrikket og det hele... Jeg skulle jo så rydde op, og fandt alt det her gamle dukketøj.. Min mor sagde så, at jeg kunne / burde give noget af det til A (niecen) og det gjorde jeg så.. Cirka halvdelen fik hun...
Et år efter rydder A så op med sin mor (min søster) og de bliver enige om, at hun vil sælge at sit dukke tøj, da hun ikke leger med dukker mere... At en eller anden grund får jeg dette at vide, og jeg spørger min søster, om jeg så ikke måtte få mit dukketøj tilbage, da det sådan set har rimelig stor affektionsværdi.. Det får jeg lov til, og det var jo kun en lille brøkdel af alt det A havde af dukketøj...
Jeg kan godt fornemme at min søster syntes at det var lidt underligt, men hun sagde ikke noget...
Er det okay, at jeg kunne få mig selv til det?
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
Ja det syns jeg bestemt er okay
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
jun 2011
sep 2008