er jeg slippet {{forumTopicSubject}}
nu er jeg nød til at spørge. jeg skrev et indlæg igår -vil ik kravle som os gik ud på at min dp nedgjorde min datter ved at sætte minus ved de ting hun ik kan og bør kunne i forhold til de der handle planer men ingen børn er ens. min idag da jeg aflever gør jeg 7.50 er hun på vej ud af døren med de andre børn hvor til hun siger når i nåede det ville ellers ha skrevet en sms om at vi var hjemme igen kl 11 blev paf og sagde hun bare kunne ha sagt igår at hun gerne ville gå før i dag. de går normal kl halv 9. nåh så kommer det så hun kigger op og siger hvem ryger hos jer ja det gør min mand? men uden for og kun en gang i mellem ca 5 gange på en dag hvor han jo er på arbejde noget af tiden. når jamen så må du vaske hende tøj for sig selv og jeg vil gerne i holder op med at ryge derhjemme da hendes tøj lugter slemt og det vil jeg ik ha i mit hus. hva?? jeg blev paf og blev både ked men bestemt os gal. det er aldrig før blevet nævnt til trods for hun har været ved en anden og andre gæste dp som os har været ikke ryger hun kommer i bad hver anden dag og får rent tøj på hver morgen og far sover på det tidpunkt så han kan jo altså ik lige ha røget eller noget. hvad siger man jeg må nok sige jeg dybt utilfreds og var det os men den før hende da hun brugte tv som underholding. de går heller ik i legestue om fredag eller jo 15 minutter og spørger så os i dag hvorfor jamen det er fordi min datter er ny og så fordi en af de andre ik kan klare mange nye mennesker hun skriger når vi andre aflever vores børn os men helt ærligt kan bestemt ik se hvorfor min datter i skal langs hun elsker at være sammen med andre og nyder og lege med andre hun ik kender jeg bliver sq sur og meget ked af det. jeg kunne skrive meget mere om ting jeg ik sys fungere men hvad gør jeg jeg orker heller ik og blive kendt ved kommunen eller dp som en sur kælling der aldrig er tilfreds
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Ja, jeg ville finde et andet sted tror jeg. Det lyder som om du har haft mange dårlige oplevelser med hende. Og det kan din pige jo mærke..
Det fanme ærgeligt!
Der findes så mange måder at gøre og sige tingene på..
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Men jeg forstår godt det er svært. Dog tvivler jeg på, at hun ændrer sig. Allerede når hun ikke kunne forstå budskabet med bananen, så lyder det ikke helt til, at hun ved hvad hun laver... ja undskyld..
apr 2012
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
apr 2012
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
apr 2012
apr 2012
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 240
ellers skulle hun havde gjort det klart overfor kommunen at de børn hun vil have skal være fra ikkeryger hjem pga lugten i tøjet, hvis det er hun har en sart næse eller ikke kan tåle den form for røglugt eller lign. (dårlige undskylninger er der mange af)
Jeg ville HELT klart tage en snak med hende og hvis det ikke ændre sig og hun bliver mere samarbejdsvillig, så havde jeg ringet til kommunen og fortalt hvordan det stod til og indgivet en klage. Derefter at be om en ny dagplejer hurtigst muligt da jeres samarbejde ikke fungere og du vil gerne kunne aflevere din datter uden bekymringer.
Og hvis det ikke bliver som jeg ville have det så ville jeg finde en privat dagplejer..
jul 2010
dog er jeg så heldig at bo i en lille landsby hvor de 5 dagplejer som er i dette sogn alle er fantastiske...
jul 2010
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Jeg kan godt se hun har været ved nogle forskellige, men jeg havde alligevel forsøgt at få hende flyttet igen hvis jeg var dig. For mig er det altafgørende at man kan med sin dp, og at kommunikationen ikke fejler noget, og det lyder som om at det gør den hos jer.
Jeg er osse ryger, men ikke indenfor og jeg gør det ALDRIG i nærheden af min datter, og vi har ikke fået at vide hun eller hendes tøj lugter af røg. Hendes tøj bliver så osse vasket separat men sdet burde ikke have det store at sige, eftersom mit tøj ikke lugter når det er vasket.
Mit råd er at finde en dp du og din datter har det godt med, og så få hende flyttet en sidste gang.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
jul 2010
Men det var hvad jeg ville gøre hvis jeg synes alt andet har været prøvet..
Og hvis det var sådan ude ved mig, er det ingen vuggestuer i nærheden så der var det endt i en privat dp hvis det var...
Men som jeg også skrev har jeg været utrolig heldig... OG så er det bare min mening
apr 2012
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
apr 2012
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jeg har verdens mest fantatiske dper som begge mine børn har været ved. samarbejdet køre bare og der er aldrig noget at sætte en finger på!
min søn har også været bagud med hans motorik osv. grundt alvorlig sygdom, men han er kommet stærkt igen. der har aldrig været nogle og pege finger af det.
det lyder i mine ører som om hun ikk vil have din datter til at gå der og prøver alt på at få hende ud igen !
hvis jeg var dig ville jeg ringe til DP kontoret og bede om et møde med det samme og så finde ud af hva i gør i.
jeg har selv røget ( er stoppet for 14 dage siden) og min dp har aldrig sagt at vores ungers tøj har lugtet af røg ( jeg røg udenfor !)
jeg var gået helt agurk på hende hvis det var mig. hun har selv valgt det arbejde og hun vælger jo ikk selv de børn hun får og så må hun acceptere de børn hun nu engang får tildelt. og selføglelig skal du ringe og bede om en ny plads når du ikk føler det fungere og det nok heller aldrig kommer til det
ps jeg har ikk læst alle indlæg
er jeg slippet