{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.673 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
23. apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

er jeg slippet {{forumTopicSubject}}

nu er jeg nød til at spørge. jeg skrev et indlæg igår -vil ik kravle som os gik ud på at min dp nedgjorde min datter ved at sætte minus ved de ting hun ik kan og bør kunne i forhold til de der handle planer men ingen børn er ens. min idag da jeg aflever gør jeg 7.50 er hun på vej ud af døren med de andre børn hvor til hun siger når i nåede det ville ellers ha skrevet en sms om at vi var hjemme igen kl 11 blev paf og sagde hun bare kunne ha sagt igår at hun gerne ville gå før i dag. de går normal kl halv 9. nåh så kommer det så hun kigger op og siger hvem ryger hos jer ja det gør min mand? men uden for og kun en gang i mellem ca 5 gange på en dag hvor han jo er på arbejde noget af tiden. når jamen så må du vaske hende tøj for sig selv og jeg vil gerne i holder op med at ryge derhjemme da hendes tøj lugter slemt og det vil jeg ik ha i mit hus. hva?? jeg blev paf og blev både ked men bestemt os gal. det er aldrig før blevet nævnt til trods for hun har været ved en anden og andre gæste dp som os har været ikke ryger hun kommer i bad hver anden dag og får rent tøj på hver morgen og far sover på det tidpunkt så han kan jo altså ik lige ha røget eller noget. hvad siger man jeg må nok sige jeg dybt utilfreds og var det os men den før hende da hun brugte tv som underholding. de går heller ik i legestue om fredag eller jo 15 minutter og spørger så os i dag hvorfor jamen det er fordi min datter er ny og så fordi en af de andre ik kan klare mange nye mennesker hun skriger når vi andre aflever vores børn os men helt ærligt kan bestemt ik se hvorfor min datter i skal langs hun elsker at være sammen med andre og nyder og lege med andre hun ik kender jeg bliver sq sur og meget ked af det. jeg kunne skrive meget mere om ting jeg ik sys fungere men hvad gør jeg jeg orker heller ik og blive kendt ved kommunen eller dp som en sur kælling der aldrig er tilfreds


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg slippet
  • #1   21. sep 2012 Hende gad jeg godt nok ikke bruge min energi på. Hun lyder ikke særlig venlig eller imødekommende! Ikke en jeg ville lade mit barn hos...
    Ja, jeg ville finde et andet sted tror jeg. Det lyder som om du har haft mange dårlige oplevelser med hende. Og det kan din pige jo mærke..
    Det fanme ærgeligt!
    Der findes så mange måder at gøre og sige tingene på..


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #2   21. sep 2012 Flyt hende, det havde jeg gjort... Også selvom det er anden gang..

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #3   21. sep 2012 gud, hvor jeg kan se jeg har været gal, da jeg skrev sikke mange fejl sorry piger. ja det har jeg desværre, men hun virkede så sød og forstående da vi mødte hende første gang. alt kan selvfølgelig siges pænt, men er et eller andet sted bange for, at min datter på et tidspunkt siger stop med at blive flyttet. min datter starte i dp 1 maj og til første september, de mdr har hun haft 4 dp 1 fast og 3 gæste som hun, har været meget ved, da hendes faste har været syg mm og kun ved to af dem kørte det, min datter var glad smilede mm så fytter vi og hun må skifte da vi vil få mere end 80 km hver vej, vi snakker osv og hun virker sød min datter starter så og går det hele bare ga,l min datter før minus ved alt, ned gjort og jeg føler jeg slet ik slå til som mor, til trods for jeg har trænet med hende mm men, hun er bare meget længer fremme med hendes sporg, end med grov motorik hvilket er meget stort problem for den nye dp. derud over kan min datter IKKE tåle jordbær og banan, hvilket bliver sagt med meget store bogstaver til mødet, men allerede to dage efter har hun givet hende en halv banan, jeg var meget sur og havde en pige der havde ondt og var ked. der udover er hun sur over at jeg ik kommer med min datter kl 7 ,lige som de andre jamen min datter står op kl 7 og vil ik vække hende, når går hjemme og henter hende os igen kl 14, hvilket os er et problem for så tager jeg jo hende pause, jamen for fanden ja undskyld, men min datter plejer at sove fra 12 til 13.30 så ser jeg bestemt ik noget galt i og hente hende kl 14. arg føler virkerlig hun prøver og få mig gjort usikker, på om jeg nu er god nok

  • #4   21. sep 2012 hende gad jeg godt nok heller ikke at ha min søn skulle passes af! jeg ville ringe på kommunen og be om en anden, det har du ret til. jeg har selv lige gjort det samme, dog var min søn ikke startet hos hende endnu, men var jeg bestemt heller ikke intesseret i at han skulle! hvilket jeg ringede på kommunen og sagde og det blev der altså ikke sat spørgsmålstegn ved, jeg fik bare en ny

  • #5   21. sep 2012 synes bestemt ikke du er sippet, man skulle gerne være glad for den dagplejer der passer end barn. Jeg havde flyttet hende, og klaget..

  • #6   21. sep 2012 Jeg mente ikke at du skulle sige tingene pænt. Men jeg mente bare, at hvis dp moren havde noget at sige, så findes der UTALLIGE måder at sige det på! Man behøver sgu ikke at få folk til at føle sig mindre, eller som dårlige mødre! Det er sgu ikke så svært at tale ordentligt altså...

    Men jeg forstår godt det er svært. Dog tvivler jeg på, at hun ændrer sig. Allerede når hun ikke kunne forstå budskabet med bananen, så lyder det ikke helt til, at hun ved hvad hun laver... ja undskyld..


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #7   21. sep 2012 nej det er lige som problemet må ta en snak med manden og så må vi jo snakke med hende har dog slet ik lyst til det men er bare nervøs for og blive kendt som den der aldrig er tilfreds

  • #10   21. sep 2012 Jeg bryder mig heller ikke om at børns tøj lugter af røg, men sådan er det jo hvis folk ryger, det skal hun jo ikke blande sig i

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #11   21. sep 2012 selvfølgelig skal de ik lugt af røg men intet er ændret og de andre har inet nævnt ang rygning de andre steder og der bliver ik røget inden for her hos os eller ved andre vi kender men hun er eks ryger om det derfor hun er så sippet ved jeg ik men bliver meget gal når jeg høre sådan noget,

  • #13   21. sep 2012 Hun må slet ikke sige det der ang. Rygning. Min mor som har været dagplejer , har da haft børn som lugte slemt af røg, men de må ikke sige noget om det til forældrene. Vil da klage over hende og skifte til en ny .

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #14   21. sep 2012 sys da det o0k sige det men er sikker på hun ik lugter min veninde var hendes ene gæste dp og hun ville helt sikkert ha sagt det hvis det var sandt det kan selvfølgelig ik undgåes at man kan lugte meget lidt men det jo ik lige so mange unge mennesker man gåpr fordi hvor man tænker hold da der en der røget

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #16   21. sep 2012 de har tlf tid

  • #17   21. sep 2012 en dagplejer må ikke sige hvad i skal og ikke skal hjemme hos jer.. hun må pænt stå på sidelinjen og acceptere det da kommunen har valgt hun skal være hos hende..

    ellers skulle hun havde gjort det klart overfor kommunen at de børn hun vil have skal være fra ikkeryger hjem pga lugten i tøjet, hvis det er hun har en sart næse eller ikke kan tåle den form for røglugt eller lign. (dårlige undskylninger er der mange af)

    Jeg ville HELT klart tage en snak med hende og hvis det ikke ændre sig og hun bliver mere samarbejdsvillig, så havde jeg ringet til kommunen og fortalt hvordan det stod til og indgivet en klage. Derefter at be om en ny dagplejer hurtigst muligt da jeres samarbejde ikke fungere og du vil gerne kunne aflevere din datter uden bekymringer.

    Og hvis det ikke bliver som jeg ville have det så ville jeg finde en privat dagplejer..


  • #20   21. sep 2012 nej men på et tidspunkt for man jo bare desværre nok.. og hvis man bliver ved med at ha dårlige oplevelser med de kommunale dagplejer så ville jeg vælge en privat i sidste ende.. smiley

    dog er jeg så heldig at bo i en lille landsby hvor de 5 dagplejer som er i dette sogn alle er fantastiske...


  • #22   21. sep 2012 Nej men nu skrev jeg jo også bare min mening og hvad jeg ville gøre.. smiley

  • #23   21. sep 2012 Jeg havde bestemt ikke ladet mit barn passe af en person jeg ikke kunne med!!
    Jeg kan godt se hun har været ved nogle forskellige, men jeg havde alligevel forsøgt at få hende flyttet igen hvis jeg var dig. For mig er det altafgørende at man kan med sin dp, og at kommunikationen ikke fejler noget, og det lyder som om at det gør den hos jer.
    Jeg er osse ryger, men ikke indenfor og jeg gør det ALDRIG i nærheden af min datter, og vi har ikke fået at vide hun eller hendes tøj lugter af røg. Hendes tøj bliver så osse vasket separat men sdet burde ikke have det store at sige, eftersom mit tøj ikke lugter når det er vasket.

    Mit råd er at finde en dp du og din datter har det godt med, og så få hende flyttet en sidste gang. smiley


  • #24   21. sep 2012 Jeg havde ikke fundet mig i det, og havde ringet til ledelsen omgående, jeg havde klaget og bedt om en anden.

  • #26   21. sep 2012 Det har heller ikke været meningen at det skulle det..
    Men det var hvad jeg ville gøre hvis jeg synes alt andet har været prøvet..
    Og hvis det var sådan ude ved mig, er det ingen vuggestuer i nærheden så der var det endt i en privat dp hvis det var...

    Men som jeg også skrev har jeg været utrolig heldig... OG så er det bare min mening smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #27   21. sep 2012 tak for råd alle sammen. vi har ingen vugge stue i nærheden der 32 km hver vej håber vi finder en løsning skriver update når jeg har snakket med dem

  • #28   21. sep 2012 Hold nu op hvor havde jeg da fundet en anden plads til min datter hvis det var mig. Hun er da nok så emsig som en dp mit overhovedet kan være, hun lyder til hin har meget brug for at blive gjort opmærksom på hvad hun egentlig får sine penge for.

  • #29   21. sep 2012 Øv hvor er det træls læsning.. Hun lyder godtnok meget speciel..... En skam du bor på Fyn, jeg ville gerne have overtaget din datter og vist dig hvor dejligt det kan være at have sit barn i dagpleje hos en der rent faktisk elsker sit job og sætter stor pris på forældre samarbejde og kommunikation... Træls der findes eksempler som hende der ødelægger det for alle os andre....

  • #30   21. sep 2012 Det er da helt vildt. Jeg ville ikke finde mig i at min kommende dagpleje mor skulle bestemme så meget smiley syns du skal flytte hende

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #31   22. sep 2012 snakkede med ledelsen igår og de ville først ha et møde og gik det så ik ville de prøve og se om de kunne finde en der kunne tilfredsstille mig med kommentar. min mand har en pakke i ca 3-4 dage og det er en om morgen når han står og og så et par stykker i løbet af dagen og en inden han går i seng og jeg er ikke ryger så jeg bør kunne lugte det hvis det var meget slemt heller ik min arbejdsgiver klager vi må nemlig ik ryge på arbejde eller rugte af røg

  • #32   22. sep 2012 ej det er altså bare ikke iorden, din mand har sku da ret til at ryge, der er sku da folk der ryger inden for, ikke at jeg syntes om det men det er der altså og de skal sku da ikke hører på sådan noget pjat........... føj hun skulle skamme sig at hun kan finde på at tale sådan til jer, og kommunikation er sku da vigtigt hvor skulle du vide fra at de skulle ud af døren, normalt hedder det inden kl 8- eller 9?? hvis andet ikke er aftalt!!!


  • #33   23. sep 2012 Jeg havde ikk beholdt mit barn der !

    jeg har verdens mest fantatiske dper som begge mine børn har været ved. samarbejdet køre bare og der er aldrig noget at sætte en finger på!

    min søn har også været bagud med hans motorik osv. grundt alvorlig sygdom, men han er kommet stærkt igen. der har aldrig været nogle og pege finger af det.

    det lyder i mine ører som om hun ikk vil have din datter til at gå der og prøver alt på at få hende ud igen !

    hvis jeg var dig ville jeg ringe til DP kontoret og bede om et møde med det samme og så finde ud af hva i gør i.

    jeg har selv røget ( er stoppet for 14 dage siden) og min dp har aldrig sagt at vores ungers tøj har lugtet af røg ( jeg røg udenfor !)

    jeg var gået helt agurk på hende hvis det var mig. hun har selv valgt det arbejde og hun vælger jo ikk selv de børn hun får og så må hun acceptere de børn hun nu engang får tildelt. og selføglelig skal du ringe og bede om en ny plads når du ikk føler det fungere og det nok heller aldrig kommer til det


    ps jeg har ikk læst alle indlæg smiley


Kommentér på:
er jeg slippet

Annonce