{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Hjælp -Udskrabning..? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at fosteret i min mave ikk er vokset som det skal og intet hjerteblink har...

Jeg skal derfor scannes imorgen og og se om kroppen selv har "slippet" fosteret, MEN jeg har ikke blødt, så er jo rimelig sikker på, at fosteret stadig er i maven smiley Hvis det stadig er der, skal jeg have en udskrabning.

Nogle der har prøvet dette..? De snakkede om at der var 2 muligheder, hvad er forskellen..?

Fosteret er stoppet med at vokse omkring 6+ og imorgen var jeg 9+0....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp -Udskrabning..?
  • #1   22. jul 2012 Hvis du ikke er længere henne vil jeg tro man forsøger sig med kemisk abort først.
    Jeg har selv fået kirurgisk abort hvor man bliver lagt i fuld narkose


  • #2   22. jul 2012 grænsen for en kemisk er 9 uger så vidt jeg husker så det bliver nok en udskrabning, jeg har selv prøvet det samme hvor forsteret ikke voksede,
    ved den kommer du ind og bliver lagt i narkose hvor de laver udskrabningen mens du sover og så vågner du op 15 min senere, det hele foregår ambulant så du kommer hjem en lille time senere,

    vi fik at vide a vi bare kunne forsøge igen 14 dage efter og blødningen var stoppet.


  • #3   22. jul 2012 men når fosteret er dødt så er det jo egentligt nok lige meget med grænsen tænker jeg lige, jeg har prøvet begge dele og vil uden tvivl anbefale dig en udskrabning, ved den kemiske skal du sætte en stik pille op som giver dig mini veer og efter en times tid kommer det hele ud og det er altså lidt voldsomt og det foregår der hjemme.

  • #4   22. jul 2012 Jeg vil også anbefale dig at få en kirugisk selvom jeg ikke har prøvet en medicinsk, men har hørt rigtig meget skidt på den medicinske.

    Ved kirugisk blive du lagt til at sove og når du vågner er det hele overstået.

    Var selv det samme igennem i september sidste år. Håber du er okay trods alt!


  • #6   22. jul 2012 Puha, der er jeg ked af at høre. Vi mistede også et lille foster sidste år.
    D. 20 december fik jeg et "udskrab" i fuld narkose , altså den kirurgiske.

    Kirurgisk: fuld narkose+udskrabning
    Medicinsk: Pille der udskiller fosteret, du bløder det ud derhjemme

    Vil anbefale den kirurgiske ..
    Det var hårdt, men var glad for ikke at være vågen ..


  • #7   22. jul 2012 Jeg har prøvet begge dele for et par måneder siden, Jeg vil anbefale kirurgisk.

  • Katja D
    Katja D Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #8   22. jul 2012 Jeg fik udskrabning i sidste uge. Vil også anbefale det - helt klart. Selve operationen er hurtigt overstået - det eneste der lige gør ondt er når de lægger nålen/det lille rør i åren på hånden, men det er jo kun få sekunder det tager. Man bløder også meget mindre og i meget kortere tid end ved medicinsk. Jeg blødte kun 1 dagog har så bare haft lidt brunligt udflåd efterfølgende. Og ikke større smerter end ved alm. mens. Det eneste du skal være forberedt på er at du kan risikere at komme til at vente meget længe derinde. Jeg skumøde op fastende kl. 7.30 om morgenen og endte med først at blive opereret kl. 00.30 om natten - der havde jeg ikke spist/drukket i 30 timer, så det var hårdt. Var nok uheldig at det var en meget travl dag, men man skal vist regne med ventetid uanset, da de tager de mere akutte først, så dem der skal ha udskrab ryger bagerst i køen... Held og lykke, ked af du også skal gennem det...

  • #9   23. jul 2012 Har i dag været på sygehuset, hvor scanningen viste det samme, som for 1½uge siden.

    Jeg skal imorgen have en udskrabning i fuld narkose (selvvalgt)...


Kommentér på:
Hjælp -Udskrabning..?

Annonce