{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.394 visninger | Oprettet:

Økonomi og 3 barn ? {{forumTopicSubject}}

Altså jeg er ikke gravid, og har heller ingen planer om at blive det de næste par år (:

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor meget ekstra i bruger fra 2 børn til 3 børn ? (:

Altså eks. som det ser ud nu bruger vi ca 600kr i ugen på mad, bleer og mme samt andre hus ting (: og det mig og to børn (: Jeg synes ikke det blevet særlig meget dyre fra 1 til 2 børn faktisk kun mme og bleer (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Økonomi og 3 barn ?
  • #1   4. okt 2012 hejsa smiley
    vi har tre børn og det kan da mærkes lidt men ikke særlig meget fordi at mme nåede nr 2 at stoppe med sammen tid som lillebror kom til verden så det blev bare ved at være den samme pris som før::-) bler blev så lidt dyre men synes nu ikke det er galt altså vi kan ikke mærke de store ændringer den højste post der er steget det er uggestue/børnehave. men ellers kan det fint lade sig gøre. smiley men vi er så også to indtægter så det er svært at sige om det kan mærkes for meget hvis man er alene om det smiley


  • #2   4. okt 2012 Jeg har kkun to børn, mn sidder og tænker at der det vel kan mærkes mest er når den 3. skal i institution, dt kostr jo alligevel noget ekstra?

  • #3   4. okt 2012 det kan mærkes på inst. men igen man får jo børnepenge for 3 barn også smiley og så er vi gået fra 2 blebørn til 2 blebørn dvs bleposten kun var væk en kort periode fra vicotr blev renlig til yngsten kom så det var ikke så vildt smiley til hverdag sys jeg ikke det kan mærkes, men når der skal købes sko og overtøj osv altså når garderoberne skal opdateres så kan man godt mærke det smiley

  • #4   4. okt 2012 Sandra, vidste ikke det med social pædagogisk friplads, får i tillæg selv om i er to forsørgere?
    Får nok hug for at sige dette, men tænker bare at man vel selv må stå for udgiften til institution hvis man vælger at få børn og stadig er to forsørgere? Synes ikke det er fair at andre skal betale for at andres børn kan komme afsted, når man selv har valgt situationen?

    Ret mig endelig hvis jeg har misforstået noget smiley


  • #5   4. okt 2012 ja det kan man og skal lige siges at den ene af os fik ik særlig mange penge på sygemælding og jeg på kontanthjælp å dette tidspunkt, det vil sige at, fordi vi godt vidste at det ville blive for dyrt med tre i institioner så skulle jeg gå hen og få en abort efter jeg var 12 uger henne og det var blevet et barn?? og det er kun til den ene vi får betalt da det kun er det ene der lige gør det.. men nej vi havde faktisk ikke selv valgt vores sidste dejlige dreng og han kom også på en masse beskyttelse, men det du siger det er faktsik at vores lille dreng ja you know smiley

  • #6   4. okt 2012 og som jeg også skrev så er det ikke bare noget man bare lige kan få der kommer undersøgelser på det hele og alt sådan og det er svært at bare få hvis agumenterne ikke er gode nok og de tjekker alt husleje og altså dann regner dine penge ud til mindste detalje

  • #8   5. okt 2012 sorry bare lige et hurtig side spørgsmål.

    hvor mange børn får man børne penge for?? altså får man fx for 5 børn ?? eller hvor stopper det


  • #11   5. okt 2012 så ud over Dp/Vs/Bh så synes i ikke det har været så voldsom eller ?

  • #12   5. okt 2012 Nej jeg synes ikke det er voldsomt økonomisk at få nr 3, men tror også du prioterere uden at ligge mærke til det, du står ik og overvejer skal vi købe en pakke bleer men du har et beløb til forbrug pr mdr og har du penge køber du måske lidt dyrt tøj osv men har du ikke så meget at gøre med så spare du på penge til tøj osv... Håber du ved hvad jeg mener!!!

  • #13   5. okt 2012 Sandra, du skrev ikke noget om at der var sygemeldinger og kontanthjælp som indtægt, derfor jeg ikke helt forstod det. Jeg har selv været inde over sygedagpenge da jeg var sygemeldt i en længere periode og kender alt til det med at verden pludselig ser anderledes ud end det budget man regnede med man havde. Jeg mener på ingen måde at du skulle få abort uanset hvor langt du var henne. Var mere hvis det var at man med to almindelige indtægter vidste at man ikke kunne klare at få et tredje barn økonomisk, så synes jeg ikke det ville være fair, håber du forstår hvad jeg mener.

Kommentér på:
Økonomi og 3 barn ?

Annonce