{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Er min datter mon klar til at smide bleen ? {{forumTopicSubject}}

Vores mindste datter har igennem nogle mdr selv taget bleen af på alle mulig tidspunkter, som desværre ofte ender med at hun tisser i sengen eller på gulvet hvilket er skide træls.
Hun har så også igennem den sidste mdr. Været meget intra i toilettet hvilket vi har udnyttet og puttet hende på hver gang vi skiftede ble eller hun siger tis, det er da også givet pote ment på den måde at hun faktisk tisser hver gang hun kommer på wc smiley

Men så er det jeg tænker er hun måske klar til at vi prøver at smide bleen, er det derfor hun tager tøj og ble af og gernevil på wc.
Synes jo det er ret tidligt, hun fylder først 2 sidst i januar..

Er der nogle som har oplevet det sammen eller bare har en mening ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min datter mon klar til at smide bleen ?
  • #1   14. okt 2012 Jeg tror ikke hun er klar. I skal endelig vedligeholde det i har gang i nu, så kan hun smide bleen inden hun starter i børnehave, men på nuværende tidspunkt kender hun ikke "følelsen af at skulle på wc", eller rettere, måske kender hun den men kan ikke reagere på den. Det er jo ikke det samme som at kunne tisse når man så endelig sidder på toilettet..

    HVIS i skulle renlighedstræne nu, vil det kræve at i beder hende om at gå på wc mindst en gang i timen, for at undgå uheld, og give hende succesoplevelse og så er jeg ret overbevist om at hun når at blive træt af det (:


  • #2   14. okt 2012 Jeg ville forsøge. Min niece smed bleen kort før hun fyldte 2, og har passet flere (har arbejdet i en vuggestue), der har smidt bleen forholdsvist tidligt. smiley

  • #4   14. okt 2012 Puh synes nemlig også det er svært men man har jo hørt om børn der har været klar tidligt og hun har jo også en søster hun kopier i alt. Er også godt klar over at det vil kræve rigtig meget vasketøj og ja et ur som ringer en gang i timen. Men har det også sådan at gider hun ikke efter en dag og ikke vil på wc ja så stopper vi bare og fortsætter som vi ellers har gjort.

  • #5   14. okt 2012 Ja eller evt. Bare holde bleen på det kunne man også og så tilbyde hende hver time at komme på wc så finder vi vel også ud af om hun er klar.

  • #6   15. okt 2012 Nena gør det også i perioder (: men hun er ikke klar endnu hun synes bare det sjovt (:

Kommentér på:
Er min datter mon klar til at smide bleen ?

Annonce