{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering
  • #1   13. nov 2008 det er da bare skide godt, tillykke med det.

mvh

Bonnie

• #2   13. nov 2008 1000 gange tillykke

• #3   13. nov 2008 mange gange tillykke :X

• #4   13. nov 2008 Tillykke med det, det er da bare skønt..

• #5   13. nov 2008 Tak allesammen.. jaaerh og jeg sagde til lægen at jeg ikke ville se barnet. men så sagde se se se der er et hjerte der banker smiley også var jeg bare ved og tude helt vildt .

• #6   15. nov 2008 hva,, skulle du ikke have det fjernet.............. det sagde du sidst vi snakkede..............
    har i ikke rigeligt i lærke???????????

• #7   16. nov 2008 Bendte W : er du ikke sød og bare lade mig være tak !
    efter den måde du har skrevet osv. ønsker jeg ikke du siger mere

• #8   16. nov 2008 bendte - hvis ikke du har noget pænt at sige hvorfor så kommentere det !!!

Lykke - tillykke med det ´:)

• #9   17. nov 2008 jeg gider bare ikke fyldes med løgn....
    og forstår slet slet ikke hvordan lykke selv kan få sig selv til og sætte et barn mere til hverdenen sådan som hun behandler det første hun har..
    nu kender jeg nemlig lykke privat..

• #10   17. nov 2008 man har vel lov at ændre menning og det er aldrig forsent at ændre sig

• #11   17. nov 2008 nej, men så kan man jo starte med og ændre sig til det bedre og gide og stå op, før man får en mere..

• #12   17. nov 2008 ja, men der er jo bare ikke rigtig sket nogle ændringer.. hvis man ikke kan passe et hvordan skal mån så kunne passe 2????????????

• #13   17. nov 2008 Bendte W : Jeg syntes satme du skal lukke nu..
    Du ved jo ikke en skid om hvad der foregår. hvor længe siden er det ikke vi har snakket sammen ? vi har ikke været sammen siden vi er flyttet, jo vi har lige snakket i bilen ellers ikke andet.. Og du skal overhovedet ikke sidde´her og svine mig til . for når du er på job hver anden week, hvem ahr micha ?... ja undskyld jeg spørg . men tror ikke du er så god som du gerne vil være.. Tak, hvis du skriver mere til mig eller om mig, vil jeg sørge for du bliver frosset herinde.. Du sakl overhovedet ikke sige jeg er en dårlig mor, kommunen kom og besøgte os forhen, men de har valgt og afslutte det, hvis kommunen vælger og afslutte sagen er jeg nok ikke så sårlig som du vil gøre mig til Vel ???

• #14   17. nov 2008 Alle i andre vil sq ikke håbe i tror på hende.. Og tak for jeres svar
    desuden bendte så har jo sq ikke lige brug for lige for tiden at du er sådan vel ?. det ved du vist også godt !

• #15   17. nov 2008 Lykke - jeg tror ikke på folk jeg overhovedet ikke kender ;o)
    Holder mig neutral da jeg ikke kender dig eller bendte..
    Men har ingen respekt for folk som ønsker andre ondt !
    Bendte - Hvis du ikke kan sige andet end sådanne nedlanden beskyldninger, så synes jeg du skal lukke dig ind i et rum ! - det er for groft, og direkte uacceptabelt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

for at sige det mildt - hvad POKKER bilder du dig egentlig ind !!!!

• #16   18. nov 2008 tro hvad i vil. jeg er sådan set ligeglad..
    jeg ved bare af hele byen snakker, og en må jo stå frem..
    ja lykke.. hørte du oret ARBEJDER:::
    OG så har jeg jo så en kæreste som er syg.. der er jo nok en grund til han ikke er arbejdes dygtig og har fået sin pention son 24 årig..
    men bare kør den med martin siger jeg dig.. held og lykke..

• #17   18. nov 2008 og få mig frosset... for hvad... og spørge andre om deres mening til det jeg har oplevet..
    hmm.. det må alle andre...
    jeg er jo bekymret for lærke..
    men vi SES du........

• #18   18. nov 2008 en sidste ting..
    forstår ikke du vil prøve og overbevise dem her inde hvor god du er, du kender dem ikke. men alle i byen du kommer og bor i, ved hvordan det er. de bliver snakket bad din ryg og folk vil heller ikke aceptere den måde i har lærke på.. dem prøver du ikke overfor!! HMM:

• #19   18. nov 2008 bentde W... hun gør jo nok det bedste hun kan skal du se. og folk har altså 100 forskellige måder at opdrage børn på og håndtere dem. så syntes bare du skulle være stille hvis ikke du har bedere at sige til hende. det må i tage i pb.. hun ville bare dele sin lykke med os andre her inde og ikke få den ødelagt af dig.!!

Lykke: tillykke med det, hvor gammel er din pige nu ??

• #20   18. nov 2008 ja... ja.. ja..

• #21   18. nov 2008 ville det ikke være lidt mere voksent at i 2 tog den privat.

• #22   18. nov 2008 jo....
    egentlig..

• #23   18. nov 2008 Bendte - så synes jeg i skulle tage den privat, i stedet for at du opretter et emne om hende på den m¨åde hvor du sviner hende til og for andre til det.. !

• #24   19. nov 2008 Bendte...
    lidt længe siden af dette indlæg har kørt...men kan være du stadig følger med....

FYLDES MED LØGN siger du...kan man ikk have lov til at ombestemme sig mht om hun vil ha en abort el ej.... det er da ikke at fylde folk med løgn... synes det er en beslutning der er kanon.... er ikke tilhænger af abort......

Tillykke Lykke ig håber alt er som det skal være til nf-scanningen d. 2/12..

• #25   19. nov 2008 Jane C. det hele er ikke som det skal være, og det er svært for os de har dage og tage den beslutning. men har snakket med min læge, og han vil sende mig vidre til og få en abort, fordi det ville være for farligt for mig og føde dette barn. der ville være for mange problemer og det er en for stor chance og tage mht at fostret kan være skadet på en eller anden måde.. så jeg skal til undersøgelse imorgen kl 13.30. også vil de fortælle hvad der skal ske...

• #26   19. nov 2008 bendte w: Er du da fuldstændig fra den..? Hvordan kan du få dig selv til at sidde offentligt og stikke til en anden mor? Personligt sys jeg du burde smutte fra denne tråd, da ingen er interesseret i du sidder og fortæller hva du sys er rigtig og forkert. Jeg tror lykke har været nok igennem og har en masse og tænke over. Hvilke grunde du har til hendes tilstedeværelse gider vi ikke høre på. hva ville du sys om hvis vi andre sad og sladrede om dig?

Lykke: Jeg har få ord til dig. Stor respekt for dig at du er så stærk og går så meget igennem. Pyt med hva andre sys, for det vigtigste er dig. Jeg ser virkelig op til dig. Gid jeg havde alt det gåpåmod.! XX

• #27   19. nov 2008 Stine L .. Åååh endelig et indlæg jeg har ventet på.. MEN må også være ærlig og sige at jeg er rimelig trist de her dage. der er mange ting der har gjort at jeg ikke rigtig kan finde noget positivt i min hverdag UDOVER min ELSKEDE DATTER..! syntes det er hårdt at bendte w. er sådan over for mig. og samtidig går jeg her og ved jeg skal miste mit barn, som jeg har billeder af og som jeg så levede sidste torsdag smiley - Ja det er sq hårst, men nok / måske det bedste.. ved det ikke jeg kan sq ikke samle mig og tingene lige for tiden . er glad for mine forældre støtter mig 100% og at kæresten er der 100% det sq kanon -
    men alt der ikke dræber mig gør mig stærkere !

• #28   19. nov 2008 Ring endelig hvis du har brug/lyst for at snakke/komme ud...Du ved at vi altid vil være der for dig uanset hvad du vælger....

Men synes nu lige du skal bede om den fostervandsprøve inden i gør det endelige....Det er jo ikke altid at der er noget galt med barnet...Bare for en sikkerheds skyld....Ved jo hvor meget i glæder jer...
    Men jeres beslutning...Ring endelig...

• #29   19. nov 2008 Jane C
    Det skal jeg nok gøre og tak, ja men nu får vi af se hvad de har og sige imorgen . Nej det ved jeg godt det ikke er. men der er stor chance da jeg jo ikke har en normal blødning lige pt.

Kommentér på:
Opdatering

Annonce