{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Ny test af autostole online - efterårsudgaven {{forumTopicSubject}}

I må undskylde, at jeg sådan "spamer" jer i disse dage, men jeg vil blot lige gøre opmærksom på, at der er blevet testet lidt flere autostole og de nye resultater er kommet online.

Det mest interessante er nok, at Recaro Young Sport er blevet testet igen (første gang var i 2007). Mange har sagt, at grunden til, at den var så dårlig sammenlignet med de nye stole var, at det var en gammel test måde.

Nu er stolen testet på den helt nye måde (eneste ændring er de nu tjekker efter farlige stoffter) og den bliver stadig testet rimelig dårlig. Faktisk lidt dårligere end i 2007!

Derudover er Römer Duo Plus blevet testet med isofix og topforanking og resultatet blev, at den er lidt mere sikker end testen i 2007 viste.

Endvidere har Kiddy fået styr på deres isofix og deres Kiddy Guardianfix Pro 2 har således fået en flot karakter og ryger lige ind på en del 4. plads sammen med Cybex pallas-fix modellerne.

De nye resultater er lagt ind i oversigten her http://www.autostol.dk/test-af-autostole-2012/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny test af autostole online - efterårsudgaven
  • #1   26. okt 2012 synes bare det er underligt at testen er blandede isofix stole og 3-punktsele stole.

De burde dele det op så man kan se hvilken en der er bedst af den måde man selv skal montere den stol man skal ud og have, på.

F.eks har jeg lige købt en til isofix som der ikke er med i den der test, men da den fik 72% ville den have ligget nummer 1. i sin kategori. Der er kun testet den med 3-punktsele.

og synes let det kan forvirre at de er blandet sådan når dem med isofix gerne er sikrere, så de forskellige stole kan få lidt misvisende placeringer i testen

• #2   27. okt 2012 Hej Jeannie,

Nu er det kun de nyeste resultater jeg linker til. Du kan se alle test resultater fra 2007-2012 her - samlet i en oversigt http://www.autostol.dk/test-af-autostole/

Mht. opdelingen så kunne jeg da godt lave det. Tror bare de fleste gerne vil se en samlet oversigt, så de kan se, hvordan de enkelte stole har klaret sig i forhold til hinanden.

Derudover står der ud for hver stol, om den er testet med Isofix eller selemontering, så det burde være ret nemt at finde ud af.

Jeg vil dog meget gerne tage det til efterretning og se om jeg kan dele testen op på isofix og selemontering.

Hvilken stol er det du lige har købt, som har fået 72% med selemontering?

Men det er ikke altid isofix er bedre - tjek bare gruppen 9-36 kg. her er det en selemonteret, der er bedst testet af alle 33 testet stole.

Kommentér på:
Ny test af autostole online - efterårsudgaven

Annonce