{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Jeg bliver sindssyg!! {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg gøre?

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 5 år.
Vi er ikke parret der kysser og krammer meget.

Vi fik i april en lille pige som blev født i uge 30 med en vægt på 895 gram.

Jeg troede han ville blive verdens bedste far, med massere tålmodighed og kærlighed.
Men jeg tog fejl!!

Lige siden hun kom ud til os har hun "hængt" på mig. På Neonatal lå jeg med hende på brystet stort set hele dagen, på nær når jeg selv skulle spise.
Jeg boede påmsygehuset i næsten 8 uger, min kæreste kom og besøgte mig hver dag, men jeg kunne mærke på ham at når han var der, ville han hurtigst muligt hjem.
Jeg var hjemme og sove et par gange, men det krævede MEGET OVERTALELSE at få min kæreste til at sove der de par nætter.

Han ville dårligt ligge med hende på Neonatal "for det er såååå varmt jo"


Sophia er en baby der helst vil være hos os - hun er ikke god til at ligge alene.
Jeg føler jeg har givet 5000% af mig. Og når det har været hårdt indimellem, så har jeg alligevel fundet det sidste for at være der på bedste vis for Sophia. Det skal lige siges hun havde kolik i et par måneder, det klarede jeg næsten også alene.

Min kæreste kan ikke holde hende mere end 10 min for så gør det ondt i ryggen også kramper armen!!
Han kan slet ikke forstå at jeg har slæbt rundt på hende Heeeele dagen, og at jeg har brug for et pusterum, OG tid til at sørge for huset.
For det klarer jeg nemlig og selv.

Normalt render jeg rundt hele aftenen når Sophia er lagt og laver alt muligt praktisk, mens min kæreste sidder i sofaen.

Igår satte jeg mig i sofaen inden bordet var tømt, og køkkenet var ordnet. Det fik jeg skæld ud for:-(
Det er som om han slet ikke aner at han altid sidder i sofaen mens jeg rydder op efter os.

Jahh jeg er bare træt af at jeg føler jeg giver mere af mig selv en jeg overhovedet troede var muligt- og han slipper igennem som deltidsfar nærmest.

Nogle råd. ?
Jeg overvejer at vise har dette! Så i er velkommen til at skrive til ham agtigt.

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver sindssyg!!
  • #1   26. okt 2012 I forhold til alt det du skriver - ja så synes jeg ærlig talt han skal vågne op og tage sit ansvar som FAR seriøst!

  • #3   26. okt 2012 Tak. Jeg er også helt enig.

    Han vi gerne have hele dage hvor han laver noget andet, men er jeg ude af huset i 2 timer- så har han skrevet til mig 5 gange hvornår jeg kommer.


  • #4   26. okt 2012 Godt det ikk er min mand stakkels dig

  • #5   26. okt 2012 Hvis min kæreste skældte mig ud over jeg ikk tog af bordet, havde jeg sagt at det ku han sku selv gøre, og specielt når han ikk laver en skid derhjemme som du siger..

    Vi har haft mange problemer herhjemme efter vi fik isabell, og der bankede jeg i bordet og sagde at enten tog han sig sammen ellers skred jeg, og det gjorder jeg så, hvilket gjorder at han har taget sig sammen, indtil


  • #6   26. okt 2012 Her var den sgu ikke gået, han var blevet sat stolen for døren. "enten deltager du, eller også skrider du" dt andet ville jeg ikke finde mig i.

  • #7   26. okt 2012 Sådan var mit forhold til Naja's far også, da Naja var 6mdr, gik det helt skævt, og vi fik fra hinanden, han har ikke gidet at se Naja efter s;
    Han sir til hans venner at han ikke er klar til at være far, men hallo altså vågn op!

    Mit eneste råd er, at skrive alle ting ned der irritere dig, dine følser osv, giv ham det i et brev, nogen gange hjælper det altså de læser alle de ting end at man bare overfuser dem når man får nok!
    Håber for alt i verden, at det løser sig mellem jer så i kan være en ' rigtig ' familie smiley


  • #8   26. okt 2012 Det lyder SÅ meget INDEN jeg fik ham til at indse at jeg ikk længere fandt mig i det! Tror han har brug for at du virkelig stamper i gulvet og siger nu er nok fanme nok! Jeg har altid været den der stille pige som bar har sagt ja gud og amen og ikk turde og sige i mod men en dag fik jeg bar nok og så sprang bomben og meddelte ham og jeg havde fundet en lejlighed og mig og ungerne flyttede! Bum færdig, gad ikk mere! Aldrig har jeg oplevet en mand tude så meget, og han indrømmede oss bagefter (da vi var flyttet) hvordan han egentlig havde behandlet mig og han faktisk var glad for at jeg gjor som jeg gjor, da han havde brug for en øjn åbner..
    Vi flyttede sammen igen efter 2 mdr og der blev lagt nogle grund regler før jeg ville komme tilbage og Aldrig har jeg haft så hjælpsom og kærlig mand som jeg har idag smiley Det er bar rigtig ærgeligt at man skal derud for at de gider tag det seriøst men i mit tilfælde var det bar nødvendigt!


  • #10   26. okt 2012 Nogen gange har mænd brig for helt faste aftaler... A la hvem gør hvad hvornår, hvad er hans pligter , hvad skal han sørge for etc.
    Jeg sysn så også det lyder som om han næsten kan ha et lille traume omkring jeres datters fødsel, prøv at snak med ham om det også og ellers vil jeg da også sige at det ikke er ok, men syns også han lyder lidt som om han ikk syns han kan eller tør være der for hende - at få sådan en lille putti kan no være svært , men vi kvinder vi bliver jo så pokkers praktiske hvorimod mange mønd trækker sig, og får lov til det i et eller andet omfang fordi mor jo klare ærterne :-)))


  • #12   26. okt 2012 Jeg tænker lidt om han har fået en fødsels depression (staves). For så kan man havde svært ved at tage sig af barnet og andre ting. Også nu jeres datter er født for tidligt

  • #13   26. okt 2012 Enig med den smukke. Det jo mega synd for ham hvis han har det og ikke får hjælp.

  • #14   26. okt 2012 kender godt det du skriver jeg har været næsten det samme igennem. vores datter vejede så 1150g ved fødslen og var også indlagt på neo i 2 mdr. min kæreste syntes også der var for varmt og ville ikk rigtig holde hende fordi han følte han svedte for meget. han turde heller ikk holde hende fordi han mente hun var for skrøbelig. da vi endelig blev udskrevet var det også mig der skulle tage mig af det hele, give flaske, skifte ble, bade og side med hende. jeg var jo vand til alt fra sygehuset af og han var overbevist om at hunn ville knække over i to dele hvis han holdte hende.
    nu hvor hun er blevet større går det meget bedre, han kan skifte hende, lave mad til hende, skifte tøj, putte med hende og lege med hende.
    men hvis han ikk vil side med hende i mere end 10 min pga undt i armen og ryggen, så kan han jo lægge ammepuden på hans skød og lægge hende helt ind til maven. det var en kæmpe suces hos min kæreste når han endelig holdt/havde hende.


  • #15   27. okt 2012 Åh hvor skal du bare ha et kæmpe cyber krammer

Kommentér på:
Jeg bliver sindssyg!!

Annonce