{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Jeg bliver SINDSSYG {{forumTopicSubject}}

Kristian vil ikke længere sove til middag...han tager max 1 time og så begynder han at græde og græde.

Jeg har prøvet at vugge ham, gå en tur, give ham gummedråber på (han er nemlig ved at få sin 3. tand), men lige meget hjælper det...

Det er total frustrende, for de timer han ellers sov, var jo lige et lille pusterum for mig.

Det har jeg ikke før om aftenen, hvor begge unger sover og der er jeg selv så træt at jeg styrter omkuld.

Hvad faen skal jeg gøre????????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver SINDSSYG
  • #1   5. apr 2011 Fik tjekket øre i fredags....der er intet.

  • #2   5. apr 2011 Puuuhhaaa den er svær!

    Jeg håber for dig at det kun er et par dage du skal igennem, inden tanden når helt frem..

    Ellers ville jeg snakke med sundhedsplejersken, da jeg ved at hun kan ordinere noget som fjerner smerterne fra gummerne, som virker bedre end gummedråber (:

    Ellers ville jeg bare hygge om ham, og prøve og se om han evt. ville tage en time sammen med mig på sofaen (: Det gjorde vi da Agnes fik de første par tænder (:

    - Men da skal lige siges at Agnes her de sidste 3 dage, også kun har sovet 1 time til middag, max 1,5 time (: Men så har hun sovet 1 - 1,5 times formiddagslur også.. Men hun pylre en del sen eftermiddag - aften, fordi hun er i rigtig hygge humør der, efter en lang dag, men vi skal heldigvis bare sidde med hende, eller ved hende, og hygge om hende, så stopper hun nemlig igen (:

    Hvordan sover han om natten??


  • #3   5. apr 2011 det gør albert ogå lige pt, håber snart det går over, lige pt sover han min af 2 omgange, ikk meget tid til mig selv lige pt, men håber snart det vender

  • #4   7. apr 2011 Marie:
    Jeg tror bare ikke det er tænderne, for ville han så ikke også være ked om natten????

    Om aftenen kommer han ind i sin egen seng omkring klokken 20, senest 20:30. Så vågner han inden midnat og får babs...igen omkring klokken 04:00...og så vågner han omkring 06:30 - 07:00.

    I dag har jeg prøvet at lægge ham ud her for lidt siden, men det er det samme som ved middagstid....han hyler og hyler.

    SUK


  • #5   7. apr 2011
    Tror altså stadig godt at det kan være tænderne, (: Vi havde problemet om aftenen/ start nat .. Og INGEN problemer om dagen, det har noget at gøre med hvornår tænder rykker sig, og det gør de jo ikke konstant ..

    Sover han formiddagslur også? For Agnes sover kun 1,5 time formiddag og så sover hun max en time eftermiddag, men hun kommer først ud kl. 13-14 stykker (: SÅ er du sikker på at han er træt nok??? At du ikke lige skal aktivere ham lidt mere, så han er så træt at han bare vil sove??

    For hvis vi putter Agnes før hun er rigtig træt bliver hun stik tosset, men så snart hun er træt ligger hun sig til at sove (:


  • #6   7. apr 2011 Så har han fået en ordentlig omgang grød og efter en lille gå-tur sover han nu....håber at han så tager et par timer, inden vi skal hente søster.



Kommentér på:
Jeg bliver SINDSSYG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce