{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

pivet {{forumTopicSubject}}

så er jeg enlig tilbage igen efter de syndes at jeg igen igen skulle have frosset min konto.
undskyld mig men godt nok nogen mærkelig regler man har på den her siden.

nå men vi har haft møj syg baby med mellemørebetændelse 41,6 i feber sygehus besøg mange lange nætter.
nu er han enlig blevet rask komme i vuggestue igen og jeg på arbejde men så er han begyndt at tude når jeg aflevere ham samr meget gnideret og pylleret hele dagen når han kommer hjem fra vuggestue.
kamp om aften med ham fordi han er så træt at han næsten ikke vil spise eller sidder og falder i søvn under maden.
kan ikke rigtig lave om på hans sove tider da han bliver putte over i vuggestuen omkring middag og sover til efter kl.12 og så vil han sove igen ved 16tiden her hjemme.

han er ved at være 11mdr nu så ved ikke om det har noget at sige med hans alder for den lille herre er meget bestem nu og har sin egen vilje men den går bare ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pivet
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   14. nov 2008 har du prøvet og trække den lur om eftermiddagen efter han er kommet hjem. Altså vente med at ligge ham til at sove når han skal i seng?

    Det med at han græder når du aflevere ham her efter sygdom kan godt være fordi han stadig har brug for mors tryghed. Det går som regl over igen efter et par dage, når han er kommet ind i rytmen igen.


  • #2   14. nov 2008 de siger i vuggestuen at det er meget normalt for nu er det gået op for ham at mor går og intet er så spænden mere som i starten.
    trækker den til han skal i seng om aften men så har vi en tudene baby til aften mad som ingen ting vil


  • #3   14. nov 2008 hårdt at aflevere ham om morgen hele min dag på jobbe er ødelagt

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   14. nov 2008 Det handler om en dag eller 2 så har han fundet ud af det. Involvere ham i madlavningen. Giv ham en gryde og ske så er han da underholdt. Nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvornår han kommer i seng, men her hjemme kommer victoria i seng 19.30-20.00 godt nok er hun 2 år men hun har faktisk ikke fået lov at sove efter kl 16 siden hun startede i dagpleje netop af den årsag at hun så ikke var træt nok når hun skulle i seng om aften.

  • #5   14. nov 2008 Når han kun er 11 mån er det meget normalt hvis han stadig har brug for 2 lure og jeg har altså den indstilling, at hvis de har brug for det skal de da have lov til, at få en lur! Det er utrolig vigtigt for alting, at de får opfyldt deres søvn-behov. Hvorfor lader i ham ikke sove en time fra 16-17 så? I kan jo bare vække ham efter en time så han stadig kan blive putte til normal tid om aftenen...

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   14. nov 2008 nu siger jeg heller ikke at victoria ikke fik 2 lure i løbet af dagen. Jeg skrev at hun ikke fik lov at sove efter kl 16 netop fordi hun ikke vil være til at få til at sove om aften.


  • #7   15. nov 2008 da min datter startede i dp, kommunal , gjorde hun i starten af august og fylte 1 år 1august.. hun ville ikke have hun sov om formiddagen, så der strækkede hun hende til middag og der fik hun 2-3 timer og så kommer hun først i seng mellem 7-8 om aften....

  • #8   15. nov 2008 ligger kristoffer kl.16 nu og så vækker hans far ham kl.17.
    tror jeg vil prøve det med gryde og ske se om han kan underholdes med det.


  • #9   15. nov 2008 Du kan jo bare følge reglerne. Du har fået rigeligt med advarsler hvori at brugerbetingelserne står beskrevet, så det burde ikke være så svært smiley


    Men mht til sovetider så sov Malik om formiddagen og om eftermiddagen da han var 11 mdr. Havde han kun fået lov at sove som du beskriver, ville han ha' været på samme måde..
    Kan du ikke snakke med dem i vuggestuen ? Det er da ikke optimalt for et lille barn at være så uligevægtig hele tiden , fordi at han kun får lov at sove een gang i vuggestuen..


  • #10   15. nov 2008 han kan kun nå at sove en gang i vuggestuen for jeg henter ham kl.15 arbejder kun 4 timer om dagen.
    de syndes han er besværlig nok i forvejen.


    Stine P du kunne godt have skrevet det privat i sted for i mit indlæg tak.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #11   15. nov 2008 hvordan kan de sige han er besværlig nok. De får deres penge for at passe vores børn, så den bemærkning kan de da ikke tillade sig at komme med.
    De skal jo egentlig bare gøre som du ber dem om.


  • #12   15. nov 2008 ja men de er ikke så kloge der over glad for vi snart skal holde 3 mdr møde.

  • Laffen
    Laffen Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #13   15. nov 2008 Hvor mange timer sover han ca om dagen ???

  • #14   15. nov 2008 Familien - Jeg svarer bare på hvad du skriver og undrer dig over. Eftersom at du skriver i forum så regner jeg ikke med at du vil ha' et privat svar. Det lød som om at du var helt uforstående jo smiley


Kommentér på:
pivet

Annonce