alt for længe til :( {{forumTopicSubject}}
Vi skal flytte i hus i Januar, og om ca 3 år skal vi overtage det.
Pga private årsager, skal vi først ha en lille mere til den tid..
Men jeg er sååå super skruk, og har været det lidt tid, det samme med kæresten, men ik så slemt som mig.
Problemet er også at jeg har en personlig grænse, på hvornår jeg vil ha det sidste barn, og det skal komme når jeg senest er 30.. jeg blir 28 i februar, så jeg kan jo godt se at jeg nok blir over 30 og det piner mig.
Jeg elsker mit barn, og vil gerne ha et mere, rigtig meget endda, og jeg er allerede ked af at der er så stor aldersforskel, og der vil blive endnu længere.
Jeg vil gerne have et liv uden småbørn hele tiden, så derfor ville jeg gerne have den sidste inden 30, men det når jeg ikke, og øv det piner mig.
Kæresten kan ikke se problemet, og mener at jeg sagtens kan blive 35 før den sidste kommer hvis det sku ske, men det er laaangt over min grænse..så vil jeg slet ikke ha en, selvom det også vil pine mig lidt..
ja det er et plat problem jeg har, jeg ved det godt, men for mig fylder det, især fordi jeg ville ha haft børn med ca 3 års mellemrum, og nu trækker det bare ud..
men på den anden side.. så kunne vi vel begynde PB "allerede" om 2-2,5 år..der går jo 9 mdr før den kommer ud + jeg lige skal blive gravid først...
Tænk vi har så meget at se til, og alligevel fylder så simpelt et "problem" så meget.
Jeg er også hundeskruk og hund kan jeg heller ikke få før om 3 års tid, og så ramler det sammen med baby, og så må hunde drømmen nok vente yderlige lidt... åh ja mine voldsomme problemer
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Nej men jeg syntes at jeg blir for gammel hvis jeg blir over 30 før jeg skal ha den næste
så jeg er bare så ØV over det lige nu, men vi passer ikke ligefrem på..
Jeg havde p pille pause og havde så (igen) glemt at købe en ny pakke (bestille ved lægen), så jeg fik ikke taget den om fredagen, men først om mandagen, så der gik jo lige et par dage uden pillen... jeg ville ikke ned og købe gummi, og bad ham gøre det, men det ville han heller ikke.. 1 dag gjorde vi ikke noget..anden dag glemte vi det i kampens hede...jeg tror nu ikke der er sket noget ved det.
Så sker det, så kommer der en, for så tager jeg ikke en abort, og jeg står ikke alene med skylden, for så ku han ha hentet det gummi...
men som sagt ingen tegn på noget, så tror vi slap.. så vi venter, som vi skal. hm
jul 2008
Og det er for vores egen skyld, og vi var enige om det, for at vi kunne komme videre i vores liv
Så derfor skal vi gerne vente ca 3 år ( meeen 2-2,5 år, så smider jeg nok pillerne)
hehe jeg er allerede gammel nu... og jeg er enig med mig selv om at jeg forbliver 29 år resten af mit liv
jul 2008
Men nu er alt samlet, vi skal flytte i hus, og der skal lige bygges 2 værelser på overetagen...
og efter 3 år ca overtager vi huset.. så derfor alt skulle gerne være iorden og være som det skal om ca 3 år, både økonomisk og personligt
alt for længe til :(