739 visninger
|
Oprettet:
alt for meget mælk!! {{forumTopicSubject}}
ja mine bryster er stenhårde min datter kan ik tømme dem.. hun bliver mæt før de er tømt og så går der ik længe før de er stenhårde igen.. nu er manden sendt ud efter en pumpe for noget må jeg jo gøre... Er så bange for det udvikler sig til brystbetændelæse hvis ik de bnliver tømt ordentlig..
ja ved ik om det er helt hen i vejret at gøre sådan, fore mere mælk kan jeg vel umuligt komme til at producere??
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Hvor lang tid siden er det du har fået lillepigen?
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jo det kan godt føre til brystbetændelse, men kroppen burde gerne regulere det selv... altså produktionen:-)
Ellers kan du altid pumpe ud og sælge til børneafdelingerne... Det er et stort arbejde men man gør virkelig en forskel:-)
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
feb 2009
Linda
jamen jeg lader det altid løbe, så jeg er så lækker her hjemme i store våde bluser med lugten af mælk mmmm Skifter bluser utroligt ofte i disse dage.. ja ja bare lillepigen får det bedste
feb 2009
har prøvet det me at massere imens hun spiser.. men det går bare slet ikke!! dset løber i forvejen så hurtigt, at hun må stoppe op og hoste flere gange fordi hun får det galt i halsen.. Og når je massere de knuder imens er det kun værre.. og nu er det heller ik desideret knuder, som der har været.. det er faktisk hele brystet der er hårdt og meget mælkefyldt.. hmm
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
men skift og lev lidt med at de er store og spændte, bare at der kommer noget gennemgang ved at hun skifter. Det regulerer sig snart.
Jeg pumpede ikke ud -eller jo når jeg skulle sove hvis de var rigtig ømme og meget spændte så gik jeg lige ud og tog toppen,men ikke det hele, kun lige lidt så trykket lettede, ellers fortsætter du med at producere meget.
Efter en tid regulerede de sig og blev nærmest normalstørrelse igen
alt for meget mælk!!