{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

alt for meget mælk!! {{forumTopicSubject}}

ja mine bryster er stenhårde min datter kan ik tømme dem.. hun bliver mæt før de er tømt og så går der ik længe før de er stenhårde igen.. nu er manden sendt ud efter en pumpe for noget må jeg jo gøre... Er så bange for det udvikler sig til brystbetændelæse hvis ik de bnliver tømt ordentlig..
ja ved ik om det er helt hen i vejret at gøre sådan, fore mere mælk kan jeg vel umuligt komme til at producere??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt for meget mælk!!
  • #1   22. okt 2009 Problemet er nemlig at jo mere du giver(pumper ud) jo mere producere du...
    Hvor lang tid siden er det du har fået lillepigen?

• #2   22. okt 2009 4 uger og 1 dag siden.. men kan det ik udvikle sig til brystbetændelse hvis ik de bliver tømt?? de er bare så spændte og overfyldte. det render ud af det modsatte bryst hun spiser af, når hun spiser... der er virkelig tryk på!!

• #3   22. okt 2009 De skal lige have lov at regulere sig, lad vær at pump for meget ud, for du øger jo produktionen (;

• #4   22. okt 2009 Ja jeg ville os sige lad vær med at tømme brystet, bare pump ud så det ikke er så spændt..

Jo det kan godt føre til brystbetændelse, men kroppen burde gerne regulere det selv... altså produktionen:-)

Ellers kan du altid pumpe ud og sælge til børneafdelingerne... Det er et stort arbejde men man gør virkelig en forskel:-)

• #5   22. okt 2009 Tag et varmt brusebad og lad endelig mælken løbe i badet.. Det sagde de til mig og det hjalp her;0) Alle tre gange;0)

• #7   22. okt 2009 man skal kunne malke 2 liter ud om dagen hvis man vil sælge til børneafdelingerne.. lyder det ikke af voldsomt meget eller er det bare mig??
    Linda
    jamen jeg lader det altid løbe, så jeg er så lækker her hjemme i store våde bluser med lugten af mælk mmmm smiley Skifter bluser utroligt ofte i disse dage.. ja ja bare lillepigen får det bedste smiley

• #11   22. okt 2009 s & m
    har prøvet det me at massere imens hun spiser.. men det går bare slet ikke!! dset løber i forvejen så hurtigt, at hun må stoppe op og hoste flere gange fordi hun får det galt i halsen.. Og når je massere de knuder imens er det kun værre.. og nu er det heller ik desideret knuder, som der har været.. det er faktisk hele brystet der er hårdt og meget mælkefyldt.. hmm

• #14   24. okt 2009 Jeg havde det ligedom dig, også i det stykke tid efter. Og de var også uudholdeligt spændte. Du skal sørge for at lillepigen skifter bryst hver gang. Skriv evt ned hvilket bryst hun sidst spiste ved, ellers kan det tydeligt mærkes senere at det var det forkerte der blev taget af når det andet pludselig bliver meget hårdt og ømt.
    men skift og lev lidt med at de er store og spændte, bare at der kommer noget gennemgang ved at hun skifter. Det regulerer sig snart.

Jeg pumpede ikke ud -eller jo når jeg skulle sove hvis de var rigtig ømme og meget spændte så gik jeg lige ud og tog toppen,men ikke det hele, kun lige lidt så trykket lettede, ellers fortsætter du med at producere meget.

Efter en tid regulerede de sig og blev nærmest normalstørrelse igen

Kommentér på:
alt for meget mælk!!

Annonce